Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.Hij is alleen ook iets verhoogd en dat geeft heel af en toe wel problemen bij mij.Ben niet zo groot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.![]()
Mijn S was geen van Harten, maar wel gekietelt met een BB chip en open Laser uitlaten.![]()
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.
Ik zit gewoon thuisquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.![]()
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Je avatar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren hadquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
BMW is groot geworden met race motoren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
Jouw usericon![]()
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
wanneer dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
BMW is groot geworden met race motoren.
Katja Poensgen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.![]()
![]()
Helaas de boxercup is niet meer, en de BMW powercup eindigt dit jaar ook al.
Maar de geruchten zijn dat de Beierse ingenieurs misschien wel met een MotoGP project bezig zijn.
Zou goed zijn voor de marktwaarde van je tweedehands Beemer, beetje upgrading van het imago.![]()
Oeh la laquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.![]()
![]()
Gelijke monnike gelijke kappen he.Techniek is van minder belang dan stuurmanskunst,dus veringafstelling,banden keuze,coureur, etc is in een keer echt belangrijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh wacht er word natuurlijk gesproken over een CUP waar alleen BMW's in meerijdendat is geen concurrentie hoor
![]()
zolang BMW niet op GP niveau meedoet ben ik er niet van onder de indruk![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh wacht er word natuurlijk gesproken over een CUP waar alleen BMW's in meerijdendat is geen concurrentie hoor
![]()
Errrrrrr werd toch leuk gereden.quote:zolang BMW niet op GP niveau meedoet ben ik er niet van onder de indruk![]()
Ik geef je weinig kans dat je er achter kan blijven hangen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef richardgie het volgende:
Katja Poensgen.![]()
Wil ik ook achteraan rijden,en dat ga ik lang volhouden!
Blond staartje etc,nou ja verhaal is bekend.
Google.quote:
Vrees ik ook,maar al kan ik maar een half rondje van het uitzicht genieten!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik geef je weinig kans dat je er achter kan blijven hangen.![]()
[..]
Google.
En vooral die laatste,die is echt mooi!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dit vind ik een mooie serie, vooral de eerste en de laatste pic.
En die achterstevoren op de motor vlak voor de wedstrijd is ook on-be-taal-baar.
Nounou, mooie vrouw met hersens en lef al kon ik maar half zo goed rijden dan was ik al blijquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Katja Poensgen.![]()
Wil ik ook achteraan rijden,en dat ga ik lang volhouden!
Blond staartje etc,nou ja verhaal is bekend.
Half zo goed is nationaal SS kampioen, dus lijkt mij voor niemand verkeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef R2-D2 het volgende:
Nounou, mooie vrouw met hersens en lef al kon ik maar half zo goed rijden dan was ik al blij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |