quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mening zou ik in jouw situatie ook delen jaJe hebt momenteel geen enkel voertuig dat betrouwbaar genoeg is om in 1 dag op z'n minst 180 km kan afleggen
Quadropo misschienquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef bwt het volgende:
Nope, net te laat
Lijkt er wel op jaquote:
Ja, en mijn Alp, was die foto, 63 topics terug niet duidelijk genoeg ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik je dan maar bellen bwtHeb je jezelf trouwens al gezien in de OP pic?
+ CR is uit het lijstje gehaald, en nieuwe KLX foto is er ingezet @ Peppovitchrichardgie's bike staat er nog niet in, maar daar weet ik het bouwjaar niet en de volledige benaming ook niet. BMW R1100S was het toch?
R 1100 S,van Harten special nr 11(uit een serie van 50),bouwjaar 2001.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik je dan maar bellen bwtHeb je jezelf trouwens al gezien in de OP pic?
+ CR is uit het lijstje gehaald, en nieuwe KLX foto is er ingezet @ Peppovitchrichardgie's bike staat er nog niet in, maar daar weet ik het bouwjaar niet en de volledige benaming ook niet. BMW R1100S was het toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn Alp, was die foto, 63 topics terug niet duidelijk genoeg ofzo
Richardgie kwam ik tegemoet omdat hij al moeite had met een iconquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Kheb al een bbq op mijn naam staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het organiseren in dit tempo doorgaat dan word er vast wel een keer gekart in Maart of zo![]()
Die telt hier niet, ik heb er wel 1 die telt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
Kheb al een bbq op mijn naam staan, nu mag iemand anders weer
Bijvoorbeeld, beest is in en in slecht, dat zie je toch.?quote:
Die tanden zijn echt scherpquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, beest is in en in slecht, dat zie je toch.?
[afbeelding]
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef richardgie het volgende:
quote:R 1100 S,van Harten special nr 11(uit een serie van 50),bouwjaar 2001.
![]()
Heeft een reden, anders pastte de titel nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geen spatie in de TT [afbeelding]
Mogguh![]()
![]()
Ok, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heeft een reden, anders pastte de titel niet
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien is dit wel leuk voor de FOK-MC lekker hard rijden naast elkaar![]()
klik
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
Zo gemeen, en dat van de enige die mij ooit gemiet heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat moet je zelf even duidelijk zeggen dan, ik ga niet jan en alleman zomaar in het lijstje zetten-->
[..]
Richardgie kwam ik tegemoet omdat hij al moeite had met een icon
Vandaar dat ik niet zijn aanvraag afwacht, en hem zelf maar gewoon vraag hoe het zit
Maar ik zie jouw post als een indirecte aanvraag, het enige wat nog mist is merk, model + bouwjaar en nogmaals de fotoMaar aangezien 90 km te ver is voor jou om even een dagje te karten met de Fok!MC'ers neem ik aan dat je niet eens in het lijstje hoeft
![]()
@richardgie, volgende sta je erin
Inderdaad...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zegt niemand nog geen reet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
lol!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
quote:
ach arme Peerkequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
MUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Ik heb een foto van je maatjequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaat,en dat van jou is een frame nummer en een R 1100 S heeft geen frame,alleen een subframe om het zadel aan vast te schroeven.
![]()
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.quote:
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef richardgie het volgende:
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.
Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.Hij is alleen ook iets verhoogd en dat geeft heel af en toe wel problemen bij mij.Ben niet zo groot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.![]()
Mijn S was geen van Harten, maar wel gekietelt met een BB chip en open Laser uitlaten.![]()
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
Ze draaide in de boxercup ook heel goed mee.Maar ik moet je wel zeggen,ik kwam van een ZXR af en die BMW schoot helemaal niet op,vondt ik,maar dat valt zat mee.
Ik zit gewoon thuisquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En BMW haalde altijd het volledige podium van iedere wedstrijd.![]()
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Je avatar....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Btw: jij zit wel erg lang@Fok! hebben jullie nog meer beroepsfokkers nodig daar.![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren hadquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
BMW is groot geworden met race motoren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
Jouw usericon![]()
Dit is mijn ideale vrouw en natte droom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
Nooit geweten dat BMW ook racemotoren had![]()
wanneer dan ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
BMW is groot geworden met race motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |