Die tanden zijn echt scherpquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, beest is in en in slecht, dat zie je toch.?
[afbeelding]
Ik zie het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef richardgie het volgende:
quote:R 1100 S,van Harten special nr 11(uit een serie van 50),bouwjaar 2001.
![]()
Heeft een reden, anders pastte de titel nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Geen spatie in de TT [afbeelding]
Mogguh![]()
![]()
Ok, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heeft een reden, anders pastte de titel niet
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien is dit wel leuk voor de FOK-MC lekker hard rijden naast elkaar![]()
klik
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
Zo gemeen, en dat van de enige die mij ooit gemiet heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat moet je zelf even duidelijk zeggen dan, ik ga niet jan en alleman zomaar in het lijstje zetten-->
[..]
Richardgie kwam ik tegemoet omdat hij al moeite had met een icon
Vandaar dat ik niet zijn aanvraag afwacht, en hem zelf maar gewoon vraag hoe het zit
Maar ik zie jouw post als een indirecte aanvraag, het enige wat nog mist is merk, model + bouwjaar en nogmaals de fotoMaar aangezien 90 km te ver is voor jou om even een dagje te karten met de Fok!MC'ers neem ik aan dat je niet eens in het lijstje hoeft
![]()
@richardgie, volgende sta je erin
Inderdaad...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zegt niemand nog geen reet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een ZZR600 uit 1994 nr. 356782 uit een serie van 1.500.000
![]()
![]()
![]()
lol!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
quote:
ach arme Peerkequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
MUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad...
SUPERSLECHT!![]()
[afbeelding]
Ik heb een foto van je maatjequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo,n lang nummer past niet op het doppie op de kroonplaat,en dat van jou is een frame nummer en een R 1100 S heeft geen frame,alleen een subframe om het zadel aan vast te schroeven.
![]()
En weet je wat het mooiste is?Een maatje van me werkte bij van Harten en heeft mijn motor gemaakt!![]()
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.quote:
Gert Jan en Rob vind ik bekende Nederlanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef richardgie het volgende:
Hij werkte bij van Harten,maar nu in Utrecht,waar mijn brommer dus in onderhoud is.Hij heeft de kennis van sportmotoren gelukkig wel mee genomen.En de linkse op de foto is Gert-Jan van Doorn,verkoopleider en de meest rechtse is Rob van Harten zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |