quote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef qu63 het volgende:
beetje wel
maar goed laten we er maar over ophouden
Er zijn wat problemen met ABN en ook Postbank heeft van het weekend wat raar gedaan. Ik vermoed dat eea morgen wel is opgelostquote:Op zondag 6 november 2005 18:54 schreef wdn het volgende:
Gemiddelde 12,40Netjes.
Alleen WAAR blijft mijn overboeking?![]()
edit: klote abn
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:
betalingsverkeerd
En zo is het!quote:Op maandag 7 november 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
Dan sturen we gewoon een legertje daklozen op ze af
Dit kan het zijn dusquote:Omdat uw opdrachten door de week en ‘s nachts door Postbank worden verwerkt en niet in het weekend of op feestdagen, verandert de datum van de afschrijving in dit overzicht naar de datum waarop de opdracht is uitgevoerd door Postbank.
Kijk eens aan zeg! Dat kan niet iedereen zeggen tegenwoordigquote:
Ik denk dat dat geen probleem is, hoor. Als het niet vriest, is het wel nat en guur. Dus zowiezo is het een top-actie.quote:Op maandag 7 november 2005 10:06 schreef wdn het volgende:
En het is weer een natte dag buiten.
Wedden dat als de sokken aankomen het heel lang mooi weer blijft?
Hou je gemak, ouwe sok :quote:
Absoluut, echt een actie om met een enorm goed gevoel op terug te kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef gateway het volgende:
Mooi eindresultaat Dames en heren!!
Beter een koude winter als een nátte winter.quote:Op maandag 7 november 2005 10:30 schreef ElisaB het volgende:
We krijgen een akelig koude winter; wat ik je brom
En Haaibaaikequote:Op maandag 7 november 2005 12:08 schreef wdn het volgende:
EINDELIJK!!Mijn zuur verdiende euri zijn bij ElisaB aangekomen.
Nu SCH nog
Tja, zo kan je het ook zeggenquote:Op maandag 7 november 2005 14:23 schreef qu63 het volgende:
t to the fucking p men!
dank jequote:Op maandag 7 november 2005 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou je gemak, ouwe sok :
Net gecheckt... bank is weer helemaal bij; giro heeft nog steeds geen mutaties. De update staat trouwens in mn sig en hier: Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
quote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef ElisaB het volgende:
Owkee... update...
Nee, weet je wat: ik doe het in het daarvoor bestemde topic
Je sig is out of datequote:Op maandag 7 november 2005 15:35 schreef ElisaB het volgende:
Owkee... update...
Nee, weet je wat: ik doe het in het daarvoor bestemde topic
En betaaldquote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef Diaboluzzz het volgende:
fax commin your way in 2 mins max
I love slowchat
Will do; ik was al bezig. Kan je alvast vertellen dat we op dit moment nog ¤ 805,50 723,50 over hebben voor soep en worstenquote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef Quara het volgende:
ElisaB: Zou je misschien zoiets in de sticky kunnen plaatsen?
Je bent niet helemaal bij met het ontvangen bedrag en je bent vergeten de sjaals mee te tellenquote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef Quara het volgende:
Hehe! Dan mis ik inderdaad nog een eurootje of 150 :p
Zet alles in een excel sheetquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal bij met het ontvangen bedrag en je bent vergeten de sjaals mee te tellen
En mijn berekening klopte ook niet, want ik heb de koffie en suiker wel als inkomsten meegeteld, maar nog niet als kosten eraf getrokken. Kortom: puinzooi
Jij dacht toch niet echt dat ik met papier en het hoofd zat te rekenen hèquote:
Mag ik zelf weten waar dat kusje terechtkomt?quote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Duurde dat lang hèmaar wel extra spannend
Ik vind het helemaal prima hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef Diaboluzzz het volgende:
even een kleine correctie.
de mutsen zijn als het meezit donderdag of vrijdag bij je.
We bestellen ze morgen bij onze leverancier, zijn ze er woensdag. gaan ze woensdag of donderdag weer weg.
Jaaquote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet echt dat ik met papier en het hoofd zat te rekenen hè
Was gewoon een vergissing; stond wel al aan de inkomsten kant, maar omdat ik er nog mee bezig was, stond ie nog niet aan de uitgavenkant![]()
Aldi is zo goedkoop, je kan geen telefoonnummer of openingstijd op hun website vinden... stelletje paupers. Maar je kan er gewoon langsgaan, en dan vragen. Of anders kun je denken aan de Makro, als je tenminste een pasje kan regelen. Daar kun je dan enorme porties kopen voor goeie prijzen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb gisteren contact gehad met de stichting. Eens even overlegd of ze voorkeur hebben voor soort en merk soep. Hebben ze: Aldi huismerk moet het worden! Nu moet je niet denken dat ik érgens een telefoonnummer van de Aldi kan vinden hoor
36 pakken en een 3,5 kg blik + 7500 suikersticksquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:55 schreef mkrijt het volgende:
ff een vraagje, om hoeveel koffie gaat het nou precies (in Kg)?
Ik heb een pas voor de meeste groothandels, maar ze willen graag Aldi-soep. Dus Aldi-soep moet het worden. En ik wil best langsgaan, maar ik wil graag een goede deal. En om nou alle Aldi's in de buurt af te gaan, lijkt me wat weinig efficient. Dus wilde ik bellen. Zouden ze wel telefoon hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef iamredleader het volgende:
Aldi is zo goedkoop, je kan geen telefoonnummer of openingstijd op hun website vinden... stelletje paupers. Maar je kan er gewoon langsgaan, en dan vragen. Of anders kun je denken aan de Makro, als je tenminste een pasje kan regelen. Daar kun je dan enorme porties kopen voor goeie prijzen.
Het zou kunnen, maar het zou ook zomaar anders kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:11 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat de Aldi's allemaal dezelfde prijzen hanteren, hoor... maar ik denk niet eens dat ze een telefoon hebben eigenlijk!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke goed, ElisaB, jij weet van wanten (mutsen, sjaals, sokken).
* woonkamer leegruimt voor tijdelijke opslagquote:Goedemorgen,
sorry op maandag zijn wij gesloten, wij zijn dan in kopen doen, daarom kan ik nu pas deze mail lezen. Geld is ontvangen en de sokken gaan vandaag en uiterlijk morgenochtend de deur uit. Ik zal u het TPG 3s nummer doorstuen kunt u mee kijken waar de dozen zijn.
hehequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef ElisaB het volgende:
En dan nog even dit:
[..]
* woonkamer leegruimt voor tijdelijke opslag
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef gateway het volgende:
heheEn kewl dat de aldi mee wil werken (daar lijkt het op toch?)
HAHAHAHAHA! Das wel een Actiequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze leren
lolquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze leren
Dreig gewoon naar de EDAH te stappenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát zal ze lerenquote:
Ik zou iedere winkel die ik kon bedenken afbellen, als de stichting niet zo nadrukkelijk om Aldi huismerk had gevraagd.quote:Enne, denk ook even aan de C1000. Die hebben toch 2 voor 1 prijs aktie??
Zo te zien nog geen soep:
http://www.c1000.nl/default.asp?pd=2&pg=4&rnd=11%2F8%2F2005+10%3A03%3A15+AM
maar misschien dat ze speciaal voor jou ook de soep 2 voor 1 willen doen![]()
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou iedere winkel die ik kon bedenken afbellen, als de stichting niet zo nadrukkelijk om Aldi huismerk had gevraagd.
Wij vragen toch zelf wat ze willen? Klinkt ook niet erg aardig als ze dan zeggen: Oh, doe maar wat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ik
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ik
Wel opvallend: ALDI wordt gezien als een uitbuiter van arbeiders.
En zo is het. Weet je; het is maar net hoe je het bekijkt. Als wij zo nodig zelf willen beslissen wat we ze geven, dan vind ik dat behoorlijk betuttelend. De Stichting is expert op hun eigen gebied en daarom heb ik het ze gewoon gevraagd. Simpel: "Hebben jullie voorkeur voor een merk soep (worst) en voorkeur voor blik-grootte?" Antwoord: "Ja, we zouden graag gewoon huismerk van de Aldi hebben." Daar is niets 'voorwaarde' aan, dat is gewoon als ene volwassene netjes antwoord geven op de vraag van een andere volwassene. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Wij vragen toch zelf wat ze willen? Klinkt ook niet erg aardig als ze dan zeggen: Oh, doe maar wat.
Ik ga ervan uit dat ze goede ervaringen hebben met Aldisoep
Is dat zo? Ik weet dat het niet de beste baas is om voor te werken, maar moet dat een reden zijn om er niet te kopen? Prive zou ik dat wellicht overwegen, maar het was eerlijk gezegd nog niet in me opgekomen. Weet je; het moet uit de lengte of de breedte komen. Ofwel lage prijzen (en dat is fijn voor de consumenten en vooral voor hen met een smalle beurs, maar wellicht iets minder voor het personeel) ofwel hogere prijzen (wat niet fijn is voor de consument en al helemaal niet voor hen met een smalle beurs, maar wel weer leuk voor het personeel).quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
ALDI wordt gezien als een uitbuiter van arbeiders.
Het is r in elk geval nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik snap er niks vanBen ik de enigste, van wie het geld nog niet binnen is!
![]()
Tja, het ligt natuurlijk ook aan je baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik ken een aantal mensen die bij de ALDI werken en die zouden voor geen goud ergens anders willen werken. Ik denk dat het uitbuiten dan ook per vestiging verschillend is.
Dan nog maar 'ns...quote:
ElisaB heeft gisteren dr cookies weggegooid en moet nu opnieuw op zoek naar de inloggegevens van Mijn Postbankquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef wdn het volgende:
Maarre nu weer ontopic: het wordt tijd dat ElisaB eens der rekeningen weer controleert![]()
Zo is het overal wel wat; moet je eens hier op kantoor komen navragenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef wdn het volgende:
Tja, het ligt natuurlijk ook aan je baas![]()
Enne: http://home.wanadoo.nl/rhs/aldi/zaak_vdbroek.html![]()
welke bedoelje die troost afbeeldingquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan nog maar 'ns....
afbeelding
afbeeldingwaarom doet die smiley 't niet gewoon ????
![]()
Wat type jij in ? kopiëren gaat niet dan krijg ik * afbeelding *quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat type jij in ? kopiëren gaat niet dan krijg ik * afbeelding *![]()
1 |
Duss?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Quara het volgende:
ElisaB: hoe wil je alle spullen gaan afleveren bij de stichting? Ik denk niet dat het gaat passen in je lupo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:11 schreef deedeetee het volgende:
Je hebt hulp nodig![]()
edit : hoef ni kan zef wel ?![]()
Ik kan wél rijden maar niet in een lupo, ik heb er 'ns een proefritje in gemaakt en kon niet overweg met de koppeling.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Als je in West-Brabant woont en kan rijden, dan kan het best eens wezen dat ik je spierballen wil lenen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef deedeetee het volgende:
Ik kan wél rijden maar niet in een lupo, ik heb er 'ns een proefritje in gemaakt en kon niet overweg met de koppeling.![]()
In geen enkele andere auto ooit last van gehad met schakelen, en dan door een piepklein auto 'tje te k****n worden gezet![]()
Mijn man pest me er nog steeds mee![]()
Niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef ElisaB het volgende:dat is schattig
Volgens mij is de koppeling van een Lupo niet anders dan die in een Omega Station. Maar goed; jij bent de kenner
Verkeerde post gequoted ?quote:
Iedereen kan zich vergissen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Verkeerde post gequoted ?![]()
overkomt mij óók nogal 'ns, mja ik ben dan ook een gepatenteerde oen![]()
knakworsten... KNAKwosten dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef petre86 het volgende:
en de rookworsten.. unox al gebeld?
of anders stegeman?
Met zo'n echte lekkere * knak * als je er in haptquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Dat hebben ze ook nodig héquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Dan moeten er wel een paar dozen WC papier bijgeleverd worden!![]()
![]()
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Rook worst is heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef petre86 het volgende:
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?ook voor in de soep
in stukjes
van 1 grotere fabrikant heb ik wel een telefoonnummer ..
paar plakjes vega-ham moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef SCH het volgende:
En die arme vegetarische daklozen dan, krijgen die een sojabrok in de soep?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
lievvvquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Troel het volgende:
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.
En nog éénquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wel ja ik heb mijn ov ook nog dus ik wil me als man zijnde ook nog wel nuttig gaan maken vrijdag
Yepsquote:Op woensdag 9 november 2005 07:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wel leuk om onze sokpop op de wikkels te zetten?
[afbeelding]
Het plaatje is in een grijs-tint. Of de achtergrond van het plaatje helemaal wit, of de achtergrond bij de tekst dezelfde kleur als de achtergrond van het plaatje. Dan is het een geheel namelijkquote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Het plaatje is in een grijs-tint. Of de achtergrond van het plaatje helemaal wit, of de achtergrond bij de tekst dezelfde kleur als de achtergrond van het plaatje. Dan is het een geheel namelijk
In mijn optiek is dit een fijn lettertype..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef Troel het volgende:
Moet ik nog kijken naar wat verschillende lettertypes?
Toppie wijffiequote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Toel! Ik vind hem leuk!
ElisaB! Op mijn hulp en handjes kan je ook nog rekenen hoor!
Moet dinsdag naar de arbo-dienst, maar als ik mezelf zo eens inschat zit ik nog wel even thuis...
En toen wij bij de bank zaten, zijn de disposables gebracht. Dat is op zich al een Lupo volquote:Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef ElisaB het volgende:
btw... vandaag komen de disposables. Wij moeten zelf even naar de bank, dus mamma-ElisaB komt hier een uurtje op de deurbel passen
Of gewoon zes keer rijden met de Lupo... Of een boedelbakje erachter, met 800 liter soepquote:Op woensdag 9 november 2005 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Lupo's bijhuren dan maar? Of gewoon je Lupo inruilen voor een Agila, zeeën van ruimte
Dat kost je je vering hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef ElisaB het volgende:
Of gewoon zes keer rijden met de Lupo... Of een boedelbakje erachter, met 800 liter soep
Vooruit is geen probleem want dat ding volgt je trouw, maar achteruit is een ietsiepietsie lastiger.....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen moet ik dan eerst nog even leren met een aanhanger te rijden.
Moet jij je batterijen opladen?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB laadt even de batterijen op en zal dan straks een picje schieten
Grote kans dat het gewoon ergens volgende week wordt hoor. Er moet namelijk ook wel wat te doen zijn voor we in grote groepen verzamelenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou zoooo graag willen komen op vrijdag, maar ik ben samen met Tinuviel in Stuttgart haar ouders opzoeken... dus als er vanaf volgende week nog wat gedaan moet worden, dan lees ik het hier wel!
Mail hem maar even, gooi ik hem online.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de foto, maar nu hebben we een ban bij imageshack... En dat is de enige plek waar ik weet hoe ik moet uploaden. Nog ff geduld dus
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:33 schreef ElisaB het volgende:
Wat jullie straks te zien krijgen (als Troel de foto ook gaat posten) is 96,16 kg disposables. Ik zeg nog tegen mamma-ElisaB: "Ach, zet maar ergens in de woonkamer. Het zijn doosjes plastic servies, dus dat weegt nix" Zat ik er ff naast!
Het ziet er helemaal niet uit als veel, maar het is loeizwaar allemaalquote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Edit...voor het plaatje hierboven!
![]()
Iets ontstekingsachtigs aan een gewrichtje; story of my lifequote:Wat heb je met je pink dan?
Ja, dat hebben ze nou eenmaal ook heel erg hard nodig. Cool dusquote:96 kilo is best veel ja!
Wel slim om dat er ook bij te doen!![]()
We hebben redelijk wat ruimte en zijn gewend aan zooi, maar inderdaad: zoiets zal het wel wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, concrete resultaten van de actieEhm... ElisaB, ik begrijp dat jij de komende tijd in je eigen huis kampeert tussen de disposables, soep, mutsen, sjaals en sokken?
Rozequote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef ElisaB het volgende:
Hoe vind je 'm?
Ze heeft ook nog een lichtblauwe gekocht. De donkere kleuren waren allemaal uitverkochtquote:
Dat is geen probleem. Als we weten dat het maar tijdelijk is, komen we daar wel overheen hoorquote:Ik vind hem erg gaaf!
Enig nadeel is dat sjaals zo opgerold meer ruimte innemen in jouw huisje dan gewoon plat in dozen denk ik
En anders doe je een sjaal om en een paar sokken aan en ga je een nachtje dakloos wezenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een lichtblauwe gekocht. De donkere kleuren waren allemaal uitverkocht![]()
[..]
Dat is geen probleem. Als we weten dat het maar tijdelijk is, komen we daar wel overheen hoor
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen even ge-up-ge-date; ik ga nu even naar de Aldi
Ziet er erg mooi uit,helemaal prima enzoquote:
Check!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef deedeetee het volgende:
Joepie en nu de soep en de knakworsten nog
Blikken van 500 cl of die condensend blikken van 250cl?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Net terug van de Aldi; 1070 blikken soep en knakworsten besteld. Arme Lupo
* sjaals ophalen gaat!
Soeptechnisch zijn het blikken van 800 clquote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef wdn het volgende:
Blikken van 500 cl of die condensend blikken van 250cl?
Enne die Lupo kun je afschrijven.
Zou jij de koffie en de sjaals willen hosten? En narr welk emailadres mag het?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef Quara het volgende:
Wikkel ziet er erg vriendelijk en leuk uit!
@Troel: genoeg bandbreedte en webruimte? Anders wil ik ook foto's hosten.
Net goed voor die Lupoquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Net terug van de Aldi; 1070 blikken soep en knakworsten besteld. Arme Lupo
Mijn zielige Lupoquote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef deedeetee het volgende:
Net goed voor die Lupo![]()
moet m'n man ff weg houden bij de pc als hij * Lupo * leest begint ie me weer te pesten![]()
Hij had zo'n fijne achterbank, die zag er echt móói uit - ik was er helemaal weg van- maar ik wist nooit of ik nou in de 3 zat of de 5 en terug was ook al een ramp. Ik ging ijskoud van 5 naar 2quote:
WTF DAT KENNE WE NIE ACCEPTEREN.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Een dikkevoor [de user die niet genoemd wil worden] voor de koffie, het vergoeden van het vervoer naar hier en alle moeite die hij heeft gedaan
2... tweee 2344... TWEE dusquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een spullen zeg.![]()
Hulde. 1344,86 euro.![]()
Ik weet het niet eens; ik ken alleen zijn echte naamquote:Op woensdag 9 november 2005 18:56 schreef wdn het volgende:
WTF DAT KENNE WE NIE ACCEPTEREN.
Wie was het!!
Wij willen dat hij/zij in de sticky in het zonnetje gezet wordt.
Zo![]()
quote:
U heeft e-mail!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou jij de koffie en de sjaals willen hosten? En narr welk emailadres mag het?
De sjaals zijn overigens zwart, blauw en rood
Romantischquote:
Dat moeten écht wel vijf auto's worden als we het volgende week gaan wegbrengenquote:
Nouwww vooruit omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef ElisaB het volgende:
Ja, die buren vragen zich langzaam af wat er hier aan het gebeuren is
Thnx Quara; ik heb ze ook even hier Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen geplakt. Als update zeg maar
Van een deal is geen sprake; ik heb besteld en zij gaan leveren. Dat wil zeggen: zij gaan bestellen en ik moet het gaan halen. Dik 600 kilo blikquote:Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef Quara het volgende:
Had je nog een goede deal met de aldi?
Sofar is dit een hoekje in de woonkeuken. Maar ik vermoed zo maar dat we inderdaad moeten gaan uitbreiden richting woonkamer als de sokken, mutsen, soep en worsten er zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef Rewimo het volgende:
En zo groeit je woonkamer langzaam dicht
800 cc blikken waren het toch? Dan zou ik maar uitgaan van meer hoor. Met blik alleen al zit je misschien al op 600 kg, komt die soep (1000 misschien zelfs wel een 1200 kg) er nog bij.quote:
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobielquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal het voor vrijdag geleverd wordne? Misschien een idee om dan met diverse fokkers even je lupo vol te gaan laden
En dat een keer of 4quote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobiel
Ja, dit wordt écht lachen. Groot voordeel: mn hele dak kan open, want ik heb een Lupo met openschuifdak. Stapelen dus en gewoon héél zachtjes de bocht om gaanquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobiel
Neequote:
Geweldig zeg!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef ElisaB het volgende:
Thnx Quara; ik heb ze ook even hier Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen geplakt. Als update zeg maar
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had je morgen al wat te doen?
* Verveeld morgen*
Zonder in de agenda te kijken lijkt mij de maandag een prima optie.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef ElisaB het volgende:
Ook nog leuk: wederom heeft een niet nader te noemen familielid besloten nog iets extra's bij te dragen: ik mag 3 grote dozen plastic roerdinkies voor de koffie kopen, en zij betaalt
Dan zullen jullie het zonder mij moeten doen helaas. Succesquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
Waar gaat dat werk zich afspelen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kantinequote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemen
misschien dat er wel een paar van de minstens 50 mensen hier wel lenags een kantine kunne? of desnoods bij de AH de koffielepeltjes meenemen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kantine
2) Dat is stelen
3) Je moet flink vaak langsgaan om er 3000 bij elkaar te hebben
Tsja, het is nog even wat lastig plannen, want ik heb geen flauw idee wanneer er iets binnenkomt. Maar mocht er iets in zicht komen, dan meld ik het direct. Uiteraard!
@Troel: sjammerRoep maar af en toe 'vooral doorgaan', dat helpt ook vást!
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stelen doen we niet; alles eerlijk kopen
Da's duidelijk; 1 gaat het worden!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef ElisaB het volgende:
Warme voeten deel 7 [sc] << de post met de wikkels
We moesten nog even stemmen
misschien iemand anders al gestemd vanaf jouw pc/ipadres?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef wdn het volgende:
Ikke ook 1 gekozen maar krijg een melding over een verkeerd ip ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's duidelijk; 1 gaat het worden!
Ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
ik had gestemd op 6, maar ja tis democratisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |