Yepsquote:Op woensdag 9 november 2005 07:48 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wel leuk om onze sokpop op de wikkels te zetten?
[afbeelding]
Het plaatje is in een grijs-tint. Of de achtergrond van het plaatje helemaal wit, of de achtergrond bij de tekst dezelfde kleur als de achtergrond van het plaatje. Dan is het een geheel namelijkquote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Het plaatje is in een grijs-tint. Of de achtergrond van het plaatje helemaal wit, of de achtergrond bij de tekst dezelfde kleur als de achtergrond van het plaatje. Dan is het een geheel namelijk
In mijn optiek is dit een fijn lettertype..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef Troel het volgende:
Moet ik nog kijken naar wat verschillende lettertypes?
Toppie wijffiequote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Toel! Ik vind hem leuk!
ElisaB! Op mijn hulp en handjes kan je ook nog rekenen hoor!
Moet dinsdag naar de arbo-dienst, maar als ik mezelf zo eens inschat zit ik nog wel even thuis...
En toen wij bij de bank zaten, zijn de disposables gebracht. Dat is op zich al een Lupo volquote:Op woensdag 9 november 2005 09:36 schreef ElisaB het volgende:
btw... vandaag komen de disposables. Wij moeten zelf even naar de bank, dus mamma-ElisaB komt hier een uurtje op de deurbel passen
Of gewoon zes keer rijden met de Lupo... Of een boedelbakje erachter, met 800 liter soepquote:Op woensdag 9 november 2005 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Lupo's bijhuren dan maar? Of gewoon je Lupo inruilen voor een Agila, zeeën van ruimte
Dat kost je je vering hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef ElisaB het volgende:
Of gewoon zes keer rijden met de Lupo... Of een boedelbakje erachter, met 800 liter soep
Vooruit is geen probleem want dat ding volgt je trouw, maar achteruit is een ietsiepietsie lastiger.....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen moet ik dan eerst nog even leren met een aanhanger te rijden.
Moet jij je batterijen opladen?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB laadt even de batterijen op en zal dan straks een picje schieten
Grote kans dat het gewoon ergens volgende week wordt hoor. Er moet namelijk ook wel wat te doen zijn voor we in grote groepen verzamelenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou zoooo graag willen komen op vrijdag, maar ik ben samen met Tinuviel in Stuttgart haar ouders opzoeken... dus als er vanaf volgende week nog wat gedaan moet worden, dan lees ik het hier wel!
Mail hem maar even, gooi ik hem online.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de foto, maar nu hebben we een ban bij imageshack... En dat is de enige plek waar ik weet hoe ik moet uploaden. Nog ff geduld dus
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:33 schreef ElisaB het volgende:
Wat jullie straks te zien krijgen (als Troel de foto ook gaat posten) is 96,16 kg disposables. Ik zeg nog tegen mamma-ElisaB: "Ach, zet maar ergens in de woonkamer. Het zijn doosjes plastic servies, dus dat weegt nix" Zat ik er ff naast!
Het ziet er helemaal niet uit als veel, maar het is loeizwaar allemaalquote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Edit...voor het plaatje hierboven!
![]()
Iets ontstekingsachtigs aan een gewrichtje; story of my lifequote:Wat heb je met je pink dan?
Ja, dat hebben ze nou eenmaal ook heel erg hard nodig. Cool dusquote:96 kilo is best veel ja!
Wel slim om dat er ook bij te doen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |