We hebben redelijk wat ruimte en zijn gewend aan zooi, maar inderdaad: zoiets zal het wel wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, concrete resultaten van de actieEhm... ElisaB, ik begrijp dat jij de komende tijd in je eigen huis kampeert tussen de disposables, soep, mutsen, sjaals en sokken?
Rozequote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef ElisaB het volgende:
Hoe vind je 'm?
Ze heeft ook nog een lichtblauwe gekocht. De donkere kleuren waren allemaal uitverkochtquote:
Dat is geen probleem. Als we weten dat het maar tijdelijk is, komen we daar wel overheen hoorquote:Ik vind hem erg gaaf!
Enig nadeel is dat sjaals zo opgerold meer ruimte innemen in jouw huisje dan gewoon plat in dozen denk ik
En anders doe je een sjaal om en een paar sokken aan en ga je een nachtje dakloos wezenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een lichtblauwe gekocht. De donkere kleuren waren allemaal uitverkocht![]()
[..]
Dat is geen probleem. Als we weten dat het maar tijdelijk is, komen we daar wel overheen hoor
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen even ge-up-ge-date; ik ga nu even naar de Aldi
Ziet er erg mooi uit,helemaal prima enzoquote:
Check!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef deedeetee het volgende:
Joepie en nu de soep en de knakworsten nog
Blikken van 500 cl of die condensend blikken van 250cl?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Net terug van de Aldi; 1070 blikken soep en knakworsten besteld. Arme Lupo
* sjaals ophalen gaat!
Soeptechnisch zijn het blikken van 800 clquote:Op woensdag 9 november 2005 16:58 schreef wdn het volgende:
Blikken van 500 cl of die condensend blikken van 250cl?
Enne die Lupo kun je afschrijven.
Zou jij de koffie en de sjaals willen hosten? En narr welk emailadres mag het?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:59 schreef Quara het volgende:
Wikkel ziet er erg vriendelijk en leuk uit!
@Troel: genoeg bandbreedte en webruimte? Anders wil ik ook foto's hosten.
Net goed voor die Lupoquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check!
Net terug van de Aldi; 1070 blikken soep en knakworsten besteld. Arme Lupo
Mijn zielige Lupoquote:Op woensdag 9 november 2005 17:50 schreef deedeetee het volgende:
Net goed voor die Lupo![]()
moet m'n man ff weg houden bij de pc als hij * Lupo * leest begint ie me weer te pesten![]()
Hij had zo'n fijne achterbank, die zag er echt móói uit - ik was er helemaal weg van- maar ik wist nooit of ik nou in de 3 zat of de 5 en terug was ook al een ramp. Ik ging ijskoud van 5 naar 2quote:
WTF DAT KENNE WE NIE ACCEPTEREN.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Een dikkevoor [de user die niet genoemd wil worden] voor de koffie, het vergoeden van het vervoer naar hier en alle moeite die hij heeft gedaan
2... tweee 2344... TWEE dusquote:Op woensdag 9 november 2005 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een spullen zeg.![]()
Hulde. 1344,86 euro.![]()
Ik weet het niet eens; ik ken alleen zijn echte naamquote:Op woensdag 9 november 2005 18:56 schreef wdn het volgende:
WTF DAT KENNE WE NIE ACCEPTEREN.
Wie was het!!
Wij willen dat hij/zij in de sticky in het zonnetje gezet wordt.
Zo![]()
quote:
U heeft e-mail!quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou jij de koffie en de sjaals willen hosten? En narr welk emailadres mag het?
De sjaals zijn overigens zwart, blauw en rood
Romantischquote:
Dat moeten écht wel vijf auto's worden als we het volgende week gaan wegbrengenquote:
Nouwww vooruit omdat jij het bentquote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef ElisaB het volgende:
Ja, die buren vragen zich langzaam af wat er hier aan het gebeuren is
Thnx Quara; ik heb ze ook even hier Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen geplakt. Als update zeg maar
Van een deal is geen sprake; ik heb besteld en zij gaan leveren. Dat wil zeggen: zij gaan bestellen en ik moet het gaan halen. Dik 600 kilo blikquote:Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef Quara het volgende:
Had je nog een goede deal met de aldi?
Sofar is dit een hoekje in de woonkeuken. Maar ik vermoed zo maar dat we inderdaad moeten gaan uitbreiden richting woonkamer als de sokken, mutsen, soep en worsten er zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef Rewimo het volgende:
En zo groeit je woonkamer langzaam dicht
800 cc blikken waren het toch? Dan zou ik maar uitgaan van meer hoor. Met blik alleen al zit je misschien al op 600 kg, komt die soep (1000 misschien zelfs wel een 1200 kg) er nog bij.quote:
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobielquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal het voor vrijdag geleverd wordne? Misschien een idee om dan met diverse fokkers even je lupo vol te gaan laden
En dat een keer of 4quote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobiel
Ja, dit wordt écht lachen. Groot voordeel: mn hele dak kan open, want ik heb een Lupo met openschuifdak. Stapelen dus en gewoon héél zachtjes de bocht om gaanquote:Op woensdag 9 november 2005 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie dat al helemaal voor me: achterbak, achterbank, voorstoel, ElisaB op een laag blikken, dashbord vol blikken met een kijkgaatje ter hoogte van het stuur... De Soepmobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |