Neequote:
Geweldig zeg!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef ElisaB het volgende:
Thnx Quara; ik heb ze ook even hier Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen geplakt. Als update zeg maar
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had je morgen al wat te doen?
* Verveeld morgen*
Zonder in de agenda te kijken lijkt mij de maandag een prima optie.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef ElisaB het volgende:
Ook nog leuk: wederom heeft een niet nader te noemen familielid besloten nog iets extra's bij te dragen: ik mag 3 grote dozen plastic roerdinkies voor de koffie kopen, en zij betaalt
Dan zullen jullie het zonder mij moeten doen helaas. Succesquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
Waar gaat dat werk zich afspelen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kantinequote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |