Neequote:
Geweldig zeg!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef ElisaB het volgende:
Thnx Quara; ik heb ze ook even hier Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen geplakt. Als update zeg maar
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had je morgen al wat te doen?
* Verveeld morgen*
Zonder in de agenda te kijken lijkt mij de maandag een prima optie.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef ElisaB het volgende:
Ook nog leuk: wederom heeft een niet nader te noemen familielid besloten nog iets extra's bij te dragen: ik mag 3 grote dozen plastic roerdinkies voor de koffie kopen, en zij betaalt
Dan zullen jullie het zonder mij moeten doen helaas. Succesquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de sjaals er; ik heb nog geen mutsen of sokken gezien. Ik denk dat het zonde is om er zo ver voor te komen, want we kunnen morgen dus nog niet zoveel. Ik stem op volgende week maandag of dinsdag!
Waar gaat dat werk zich afspelen?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kantinequote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef qu63 het volgende:
Volgens mij kan je beter bij de kantine langsgaan en daar af en toe een zak vol van meeneemen
misschien dat er wel een paar van de minstens 50 mensen hier wel lenags een kantine kunne? of desnoods bij de AH de koffielepeltjes meenemen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kantine
2) Dat is stelen
3) Je moet flink vaak langsgaan om er 3000 bij elkaar te hebben
Tsja, het is nog even wat lastig plannen, want ik heb geen flauw idee wanneer er iets binnenkomt. Maar mocht er iets in zicht komen, dan meld ik het direct. Uiteraard!
@Troel: sjammerRoep maar af en toe 'vooral doorgaan', dat helpt ook vást!
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stelen doen we niet; alles eerlijk kopen
Da's duidelijk; 1 gaat het worden!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef ElisaB het volgende:
Warme voeten deel 7 [sc] << de post met de wikkels
We moesten nog even stemmen
misschien iemand anders al gestemd vanaf jouw pc/ipadres?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef wdn het volgende:
Ikke ook 1 gekozen maar krijg een melding over een verkeerd ip ofzo
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's duidelijk; 1 gaat het worden!
Ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
ik had gestemd op 6, maar ja tis democratisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |