Het is r in elk geval nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik snap er niks vanBen ik de enigste, van wie het geld nog niet binnen is!
![]()
Tja, het ligt natuurlijk ook aan je baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:09 schreef Troel het volgende:
Ik ken een aantal mensen die bij de ALDI werken en die zouden voor geen goud ergens anders willen werken. Ik denk dat het uitbuiten dan ook per vestiging verschillend is.
Dan nog maar 'ns...quote:
ElisaB heeft gisteren dr cookies weggegooid en moet nu opnieuw op zoek naar de inloggegevens van Mijn Postbankquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef wdn het volgende:
Maarre nu weer ontopic: het wordt tijd dat ElisaB eens der rekeningen weer controleert![]()
Zo is het overal wel wat; moet je eens hier op kantoor komen navragenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef wdn het volgende:
Tja, het ligt natuurlijk ook aan je baas![]()
Enne: http://home.wanadoo.nl/rhs/aldi/zaak_vdbroek.html![]()
welke bedoelje die troost afbeeldingquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan nog maar 'ns....
afbeelding
afbeeldingwaarom doet die smiley 't niet gewoon ????
![]()
Wat type jij in ? kopiëren gaat niet dan krijg ik * afbeelding *quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat type jij in ? kopiëren gaat niet dan krijg ik * afbeelding *![]()
| 1 |
Duss?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Quara het volgende:
ElisaB: hoe wil je alle spullen gaan afleveren bij de stichting? Ik denk niet dat het gaat passen in je lupo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:11 schreef deedeetee het volgende:
Je hebt hulp nodig![]()
edit : hoef ni kan zef wel ?![]()
Ik kan wél rijden maar niet in een lupo, ik heb er 'ns een proefritje in gemaakt en kon niet overweg met de koppeling.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Als je in West-Brabant woont en kan rijden, dan kan het best eens wezen dat ik je spierballen wil lenen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef deedeetee het volgende:
Ik kan wél rijden maar niet in een lupo, ik heb er 'ns een proefritje in gemaakt en kon niet overweg met de koppeling.![]()
In geen enkele andere auto ooit last van gehad met schakelen, en dan door een piepklein auto 'tje te k****n worden gezet![]()
Mijn man pest me er nog steeds mee![]()
Niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:54 schreef ElisaB het volgende:dat is schattig
Volgens mij is de koppeling van een Lupo niet anders dan die in een Omega Station. Maar goed; jij bent de kenner
Verkeerde post gequoted ?quote:
Iedereen kan zich vergissen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Verkeerde post gequoted ?![]()
overkomt mij óók nogal 'ns, mja ik ben dan ook een gepatenteerde oen![]()
knakworsten... KNAKwosten dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef petre86 het volgende:
en de rookworsten.. unox al gebeld?
of anders stegeman?
Met zo'n echte lekkere * knak * als je er in haptquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Dat hebben ze ook nodig héquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Dan moeten er wel een paar dozen WC papier bijgeleverd worden!![]()
![]()
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Rook worst is heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef petre86 het volgende:
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?ook voor in de soep
in stukjes
van 1 grotere fabrikant heb ik wel een telefoonnummer ..
paar plakjes vega-ham moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef SCH het volgende:
En die arme vegetarische daklozen dan, krijgen die een sojabrok in de soep?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
lievvvquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Troel het volgende:
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.
En nog éénquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wel ja ik heb mijn ov ook nog dus ik wil me als man zijnde ook nog wel nuttig gaan maken vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |