Iedereen kan zich vergissen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Verkeerde post gequoted ?![]()
overkomt mij óók nogal 'ns, mja ik ben dan ook een gepatenteerde oen![]()
knakworsten... KNAKwosten dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef petre86 het volgende:
en de rookworsten.. unox al gebeld?
of anders stegeman?
Met zo'n echte lekkere * knak * als je er in haptquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Dat hebben ze ook nodig héquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:26 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Dan moeten er wel een paar dozen WC papier bijgeleverd worden!![]()
![]()
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
knakworsten... KNAKwosten dus
Van het Aldi-huismerk
Rook worst is heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:48 schreef petre86 het volgende:
maar maar maar wat rookworsten zijn ook lekker toch?ook voor in de soep
in stukjes
van 1 grotere fabrikant heb ik wel een telefoonnummer ..
paar plakjes vega-ham moet ook wel lukkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:40 schreef SCH het volgende:
En die arme vegetarische daklozen dan, krijgen die een sojabrok in de soep?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Update
lievvvquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Troel het volgende:
ElisaB, ik weet niet precies waar je woont, maar als het enigszins te bereizen is wil ik je vrijdag wel helpen.
En nog éénquote:Op woensdag 9 november 2005 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wel ja ik heb mijn ov ook nog dus ik wil me als man zijnde ook nog wel nuttig gaan maken vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |