En betaaldquote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef Diaboluzzz het volgende:
fax commin your way in 2 mins max
I love slowchat
Will do; ik was al bezig. Kan je alvast vertellen dat we op dit moment nog ¤ 805,50 723,50 over hebben voor soep en worstenquote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef Quara het volgende:
ElisaB: Zou je misschien zoiets in de sticky kunnen plaatsen?
Je bent niet helemaal bij met het ontvangen bedrag en je bent vergeten de sjaals mee te tellenquote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef Quara het volgende:
Hehe! Dan mis ik inderdaad nog een eurootje of 150 :p
Zet alles in een excel sheetquote:Op maandag 7 november 2005 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal bij met het ontvangen bedrag en je bent vergeten de sjaals mee te tellen
En mijn berekening klopte ook niet, want ik heb de koffie en suiker wel als inkomsten meegeteld, maar nog niet als kosten eraf getrokken. Kortom: puinzooi
Jij dacht toch niet echt dat ik met papier en het hoofd zat te rekenen hèquote:
Mag ik zelf weten waar dat kusje terechtkomt?quote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Duurde dat lang hèmaar wel extra spannend
Ik vind het helemaal prima hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef Diaboluzzz het volgende:
even een kleine correctie.
de mutsen zijn als het meezit donderdag of vrijdag bij je.
We bestellen ze morgen bij onze leverancier, zijn ze er woensdag. gaan ze woensdag of donderdag weer weg.
Jaaquote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet echt dat ik met papier en het hoofd zat te rekenen hè
Was gewoon een vergissing; stond wel al aan de inkomsten kant, maar omdat ik er nog mee bezig was, stond ie nog niet aan de uitgavenkant![]()
Aldi is zo goedkoop, je kan geen telefoonnummer of openingstijd op hun website vinden... stelletje paupers. Maar je kan er gewoon langsgaan, en dan vragen. Of anders kun je denken aan de Makro, als je tenminste een pasje kan regelen. Daar kun je dan enorme porties kopen voor goeie prijzen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb gisteren contact gehad met de stichting. Eens even overlegd of ze voorkeur hebben voor soort en merk soep. Hebben ze: Aldi huismerk moet het worden! Nu moet je niet denken dat ik érgens een telefoonnummer van de Aldi kan vinden hoor
36 pakken en een 3,5 kg blik + 7500 suikersticksquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:55 schreef mkrijt het volgende:
ff een vraagje, om hoeveel koffie gaat het nou precies (in Kg)?
Ik heb een pas voor de meeste groothandels, maar ze willen graag Aldi-soep. Dus Aldi-soep moet het worden. En ik wil best langsgaan, maar ik wil graag een goede deal. En om nou alle Aldi's in de buurt af te gaan, lijkt me wat weinig efficient. Dus wilde ik bellen. Zouden ze wel telefoon hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef iamredleader het volgende:
Aldi is zo goedkoop, je kan geen telefoonnummer of openingstijd op hun website vinden... stelletje paupers. Maar je kan er gewoon langsgaan, en dan vragen. Of anders kun je denken aan de Makro, als je tenminste een pasje kan regelen. Daar kun je dan enorme porties kopen voor goeie prijzen.
Het zou kunnen, maar het zou ook zomaar anders kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:11 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat de Aldi's allemaal dezelfde prijzen hanteren, hoor... maar ik denk niet eens dat ze een telefoon hebben eigenlijk!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke goed, ElisaB, jij weet van wanten (mutsen, sjaals, sokken).
* woonkamer leegruimt voor tijdelijke opslagquote:Goedemorgen,
sorry op maandag zijn wij gesloten, wij zijn dan in kopen doen, daarom kan ik nu pas deze mail lezen. Geld is ontvangen en de sokken gaan vandaag en uiterlijk morgenochtend de deur uit. Ik zal u het TPG 3s nummer doorstuen kunt u mee kijken waar de dozen zijn.
hehequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef ElisaB het volgende:
En dan nog even dit:
[..]
* woonkamer leegruimt voor tijdelijke opslag
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef gateway het volgende:
heheEn kewl dat de aldi mee wil werken (daar lijkt het op toch?)
HAHAHAHAHA! Das wel een Actiequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze leren
lolquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar wie weet. En zo niet, dan gaan we met een aantal auto's alle filialen in de omgeving af en kopen de hele voorraad op. Dat zal ze leren
Dreig gewoon naar de EDAH te stappenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát zal ze lerenquote:
Ik zou iedere winkel die ik kon bedenken afbellen, als de stichting niet zo nadrukkelijk om Aldi huismerk had gevraagd.quote:Enne, denk ook even aan de C1000. Die hebben toch 2 voor 1 prijs aktie??
Zo te zien nog geen soep:
http://www.c1000.nl/default.asp?pd=2&pg=4&rnd=11%2F8%2F2005+10%3A03%3A15+AM
maar misschien dat ze speciaal voor jou ook de soep 2 voor 1 willen doen![]()
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou iedere winkel die ik kon bedenken afbellen, als de stichting niet zo nadrukkelijk om Aldi huismerk had gevraagd.
Wij vragen toch zelf wat ze willen? Klinkt ook niet erg aardig als ze dan zeggen: Oh, doe maar wat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ik
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
Ik zou als verantwoordelijke bij een stichting toch niet zulke voorwaardes stellen. Maar ja wie ben ik
Wel opvallend: ALDI wordt gezien als een uitbuiter van arbeiders.
En zo is het. Weet je; het is maar net hoe je het bekijkt. Als wij zo nodig zelf willen beslissen wat we ze geven, dan vind ik dat behoorlijk betuttelend. De Stichting is expert op hun eigen gebied en daarom heb ik het ze gewoon gevraagd. Simpel: "Hebben jullie voorkeur voor een merk soep (worst) en voorkeur voor blik-grootte?" Antwoord: "Ja, we zouden graag gewoon huismerk van de Aldi hebben." Daar is niets 'voorwaarde' aan, dat is gewoon als ene volwassene netjes antwoord geven op de vraag van een andere volwassene. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Wij vragen toch zelf wat ze willen? Klinkt ook niet erg aardig als ze dan zeggen: Oh, doe maar wat.
Ik ga ervan uit dat ze goede ervaringen hebben met Aldisoep
Is dat zo? Ik weet dat het niet de beste baas is om voor te werken, maar moet dat een reden zijn om er niet te kopen? Prive zou ik dat wellicht overwegen, maar het was eerlijk gezegd nog niet in me opgekomen. Weet je; het moet uit de lengte of de breedte komen. Ofwel lage prijzen (en dat is fijn voor de consumenten en vooral voor hen met een smalle beurs, maar wellicht iets minder voor het personeel) ofwel hogere prijzen (wat niet fijn is voor de consument en al helemaal niet voor hen met een smalle beurs, maar wel weer leuk voor het personeel).quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef wdn het volgende:
ALDI wordt gezien als een uitbuiter van arbeiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |