Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokkenquote:Op zondag 6 november 2005 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SCH... ik heb je bijdrage nog steeds niet binnen.... Wat nu???
Ik geloof jou zonder meer!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!quote:Op zondag 6 november 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik ga het nog een keer checken zo - maar zit niks anders op dan af te wachten en mij te geloven op mijn blauwe sokken![]()
*zweer*quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zweer dat je het geld hebt overgemaakt, op je moeders sokken!
Hoeveel sokken ik vergat.... ok, echt mooi is 'ie nietquote:Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Simple_Mind het volgende:
12:00u geweest..
vol verwachting klopt ons hart...
als je snel bent!quote:Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef snakelady het volgende:
waarom kom ik hier nu pas achter, ik wil ook graag doneren, kan dat nog ??
Het topic is bijna dicht, dus je kunt meteen een verse met nw inhoud openenquote:Op zondag 6 november 2005 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[Later komt daar gewoon netjes een nieuw topic over (denk ik): eerst even overleggen met de mods van GC en zo
Yeps, zou kunnen; jouw bijdrage heb ik ook nog niet gezien geloof ik....quote:Op zondag 6 november 2005 12:44 schreef wdn het volgende:
Cool. Gratz voor een ZEER geslaagde aktie ElisaB
SCH: ABN AMRO? Het lijkt erop alsof hun systeem er sinds zaterdag uitligt
maak maar wat gunstige fouten danquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
Je kan hetquote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik heb me toch een portie koppijn en brakheid. 12 uur lang feesten en bezopen naar Bert Visscher kijken is niet goed voor je!
Maar nu eerst een bav.. factuur bouwen
ik ben voorquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef ElisaB het volgende:
Owkee... dit is het plan:Er komt een gesloten Sticky waarin ik steeds de laatste stand van zaken post en alle nieuwetjes meld. Hierin komen wellicht ook wat oproepjes en polls te staan. Daarnaast komt er een gewoon topic om lekker in te babbelen.
Reden: dan is alles voor iedereen makkelijk en snel te volgen in dat ene topic. Hoe je niet steeds alle delen door te lezen.
Waarom nog niet nu: ik wil even wacht of de mods van GC zich hierin kunnen vinden, dus heb ik die eerst ff aan hun jasje getrokken
top!quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
quote:Op zondag 6 november 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Het wachten is even op het moment dat de sokken er zijn. Dan weet ik zeker of ze per 3 verpakt zitten en of ze dus losgehaald moeten worden. Dan weet ik ook wat het formaat van een wikkeltje moet worden. Als het zover is, zal ik in Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen een update posten en een oproepje doen of er FOK!ers zijn die een wikkeltje zouden willen ontwerpenquote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef Troel het volgende:
ElisaB, hoe zit het met jouw idee?
Van die wikkeltjes zeg maar?
Die zijn van Rewimoquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef iamredleader het volgende:
Ja, en ook voor de vette avatars....
Die staat stickyquote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
quote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, kom je de updates ook wel hier steeds melden? anders moeten we steeds dat topic zoeken enzo
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..quote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Die staat stickyHeeeeelemaal bovenaan dusch....
![]()
![]()
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?quote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
jaquote:Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Is dat meer moeite dan 30 posts lezen om te zien of er wat nuttigs gemeld wordt?
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 16:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik steeds GC opzoeken en dan kijken of er iets aan gewijzigd is en dus het topic weer doornemen..
meer moeite dan alleen ff snel zeggen dat er een updeet is
dank je wel!quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er niet zoveel werk aan, dus kan ik deze zware klus wel even van je overnemen hoor
en jij mijn overdreven reactie nietquote:
beetje welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |