Mogguhquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vipo......
goedemorgen trouwens
Moet je niet studeren trouwensquote:
Hoe was eigenlijk je "vreet"deet afgelopen zondag? Kan me niet heugen dat je er Uberphaupt iets over gemeld hebt.........quote:
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nuquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet je niet studeren trouwens![]()
ik had ergen gelezen dat je eigenlijk moest studeren, maar dat zal wel 7 topics terug zijn
Leer je steeds beter kennen......quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh ja, dat zei ik vorig topic ook.. Maar je weet hoe ik ben (of niet, maar dan weet je het nu)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leer je steeds beter kennen......![]()
maar ken je nog niet goed genoeg![]()
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios gingquote:
quote:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je nu al een datum geprikt voor je date........Had wel al gezien dat je naar de bios ging![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ben pleite![]()
ff iemands pensioen dichtspijkeren
Niet naar de film gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nee nog niet, en het wordt misschien ook weer een andere film, want die schijnt niet echt denderend te zijn. Waarschijnlijjk volgende week zaterdag ofzo![]()
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuitquote:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste datequote:Op vrijdag 4 november 2005 10:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Niet naar de film gaan.
Eerst lekker uit eten, grieks ofzo.
Oi, wij date en gezellig praten ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef R2-D2 het volgende:
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuit![]()
Doe dat maar op je date![]()
![]()
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:35 schreef stinkie het volgende:
en dan lekker uit je bek meurend van de Griekse yoghurt. Nee, goeie tip voor een eerste date
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgt[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.![]()
Misschien is bierproeven iets.![]()
[..]
![]()
Voorzorg tegen een slechte adem.
Misschien moeten we Fullcrum nog even wat overige voorbereidingstips geven.![]()
Alleen de active topics doen het nog niet, maar dat MF het verder wel doet is het voornaamste.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:12 schreef hicham het volgende:
MF doet het weer en ik ben nu ook daar bijgelezen, dus ga nu maar aan het werk
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?quote:
i'm a dancerquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Morning all .. oeps sorry voor het gapen.
![]()
[..]
Oi, wij date en gezellig praten ..[afbeelding]
Zijn je buikspieren er nog op vooruitgegaan bij Jensen gisteren?![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even ontbijten,met wat lekkers
, en dan verder met de heilige zaak.
(monnikenwerk volgens Pimber)
Eten was zeeeerrr errugg lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoe was eigenlijk je "vreet"deet afgelopen zondag? Kan me niet heugen dat je er Uberphaupt iets over gemeld hebt.........![]()
of deel je niet graag met ons![]()
Met z'n backprotector de bioscoop binnen stappen om naar een film a la "sound of music" te gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de active topics doen het nog niet, maar dat MF het verder wel doet is het voornaamste.![]()
[..]
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?
Fullie vind het ook al grappig om in vol ornaat op school de les binnen te lopen.
Bierproevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of naar de Argentijn, en dan blijkt ze een vegetarier.![]()
Misschien is bierproeven iets.![]()
[..]
![]()
Voorzorg tegen een slechte adem.
Misschien moeten we Fullcrum nog even wat overige voorbereidingstips geven.![]()
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eten was zeeeerrr errugg lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoor
quote:En dat er nog mensen zijn die naar dat trieste figuur gaan zitten kijken![]()
Sterkte.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
allo, ik ben aan het werk, deze keer echt, dus dit topic zal wel niet heel vol worden door mijn toe doen
Ja, maar dat blijven we niet herhalen.quote:BTW, fulcrum, vragen mensen jou wel eens of je toevallig ADHD hebt ofzo
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je dat tegen je date zei, maar tegenover ons mag je best eerlijk zijn hoor
Heb je het nog steeds over het eten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
nee, het smaakte echt goed
ze had er serieus werk van gemaakt
Wat moest ze compenseren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nee, het smaakte echt goed
ze had er serieus werk van gemaakt
Dacht jij dat het over koffiedrinken ging?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over het eten?![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Oud strippie in de herhaling.![]()
[afbeelding]
Geen idee, geen ervaring mee, ik ben van de schuivende kantquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is juist goed, je smaakpappillen zijn inmiddels buiten westen door oa de kruiden en dat kan goed van pas komen als je wat later in de avond/nacht/morgen wat in je mond geschoven krijgt[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Het had zo jouw motor kunnen zijn, ik mis alleen de roze sticker![]()
![]()
Deze was nog zonder geluid denk ik..oldskool wannabe..quote:
Sorry lieverdquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nouja zeg, geef ik je net een tip naai je d'r tussenuit![]()
Doe dat maar op je date![]()
![]()
Damn girl...quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet stoer, of moet ik anders in mijn boxer door de school stappen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet stoer lopen doen en in zijn motorpak naar de date he?
Fullie vind het ook al grappig om in vol ornaat op school de les binnen te lopen.
f#cking hilarious.. wat een stumperquote:
Ook een leuke nacht gehad dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en het was erg gezellig weer
Dvd-tjes gekeken en zo de nacht in gegaantoen was het opeens 6.00 uur
en bedacht ik me dat ik over een ruim uur in de auto moet stappen naar mijn werk
dus snel naar huis, strijken
enzo en beetje brak naar mijn werk
Je mag mijn backprotector wel even strelen hoor, bij de volgende meetquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Met z'n backprotector de bioscoop binnen stappen om naar een film a la "sound of music" te gaan![]()
Om eerlijk te zijn nog nooit, maar ik ben alleen maar onwijs druk als ik in mijn eentje ben of met mijn beste vrienden. Anders ben ik maar een rustige jongenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
BTW, fulcrum, vragen mensen jou wel eens of je toevallig ADHD hebt ofzo
Jong en wild..quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft het wel eens gepresteerd om 50 posts achter elkaar te doen om een topic vol te krijgen.
Fullie had zelf nog nooit een nieuw topic geopend.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Piccie van Lars a.k.a Hollander172.
Kwam ik ineens tegen bij Photobucket.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Het had zo jouw motor kunnen zijn, ik mis alleen de roze sticker![]()
![]()
Deja vuquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens een broodje eten en dan aanwezig zitten wezen op m'n werk.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:51 schreef yup het volgende:
GODVERDEGODVER
Wat een supergeile bike is die R6 toch.
Filmpje is ook retecool
Alleen wat ik zo jammer vind is dat die nieuwe motoren zo "iel" eruit zien man
Lijkt net op een schakelbrommer ofzo...
Geef mij maar een '98 R1 met 2006 R6 blok
Broodje ei met spek?quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens een broodje eten en dan aanwezig zitten wezen op m'n werk.![]()
Gelukkig bestaan er apparaten zoals de GSX-R K2. '98 R1. Thunderace 1000R. TL-1000R etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deja vù, dit heb ik vaker gelezen.
![]()
[..]
Alles voor het laagste gewicht en het hoge vermogen .. mensen zijn gek op cijfers.
So there is a price to pay.![]()
Filmpje is gaafheb mij er een paar keer op betrapt dat ik er toch nog even voor de bocht voorbij wilde en dan misschien net het rempunt zou missen.. gefocussed op de voorligger.
![]()
Ach, de baan is best breed voor wat experimentjes.![]()
Maar sommigen haal je er ook zo uit qua rijstijleven 2-3 bochtjes wachten for safety en er dan maar eens voorbij.
![]()
En nu maar eens verder met het celibaat.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef yup het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er apparaten zoals de GSX-R K2. '98 R1. Thunderace 1000R. TL-1000R etc.
Die nieuwe dingen lijken net op schakelbrommersSerieuze afknapper voor mij. Geef mij maar een dikke motor m'n motorrijbewijs, Hayabusa is ook goed
Alleen middag diensten he.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deja vu, dit heb ik vaker gelezen.
![]()
[..]
Alles voor het laagste gewicht en het hoge vermogen .. mensen zijn gek op cijfers.
So there is a price to pay.![]()
Filmpje is gaafheb mij er een paar keer op betrapt dat ik er toch nog even voor de bocht voorbij wilde en dan misschien net het rempunt zou missen.. gefocussed op de voorligger.
![]()
Ach, de baan is best breed voor wat experimentjes.![]()
Maar sommigen haal je er ook zo uit qua rijstijleven 2-3 bochtjes wachten for safety en er dan maar eens voorbij.
![]()
En nu maar eens verder met het celibaat.![]()
![]()
![]()
Die rijbewijs halen we wel no sweat.quote:
Je kan me niet missen want ik ben hierquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef R2-D2 het volgende:
Iedereen is aan het werk![]()
Ik mis WP, TR_R, FX, HatsjieHicham, Raus, Mercy, Riesjkuuuuuuuuhhhhhhhh, Pijpen Pepijn en de rest![]()
'kGa maar ff lunchen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef R2-D2 het volgende:
Ik mis WP, TR_R, FX, HatsjieHicham, Raus, Mercy, Riesjkuuuuuuuuhhhhhhhh, Pijpen Pepijn en de rest![]()
present, dalijk ook lunchenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:19 schreef R2-D2 het volgende:
Kliekjes waren idd net zo goed geweestquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat moest ze compenseren?![]()
En het maakte vast geen donder uit wat je voorgeschoteld kreeg.. kliekjes ofzo.![]()
Er valt nog verder weinig te vertellenquote:Verder is de info over het eten niet wat we willen horen.![]()
Nou heb ik over de mail al meer vernomen dan de MC'ers.![]()
![]()
Mario Kart is het meest geniale spel wat ik kenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij zijn druk bezig mariokart uit te spelen
[afbeelding]
Er zijn vier mariokart GP cups, drie moet je goud halen om de vierde uberhaupt te kunnen spelen. Twee hebben we al goud maar de derde alleen nog maar zilver gehaald. Maar het is zo een oud spel dat de AI gewoon aan het cheaten is
Niet eerlijk en frustrerend dus, maar we hebben besloten vandaag nog dat spel uit te moeten spelen, dan mogen we naar huis![]()
We spelen over het netwerk in splitscreen mode
Ik twijfel nog, aan de ene kant heb ik soms het idee dat die dikke motoren vet lomp en er totaal niet snel in de bochten uitzien (lees: vooral hayabusaquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef yup het volgende:
Gelukkig bestaan er apparaten zoals de GSX-R K2. '98 R1. Thunderace 1000R. TL-1000R etc.
Die nieuwe dingen lijken net op schakelbrommersSerieuze afknapper voor mij. Geef mij maar een dikke motor, Hayabusa is ook goed
Ja maar de computer tegenstanders doen aan cheatenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:41 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mario Kart is het meest geniale spel wat ik ken![]()
Lunchenquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]present
we weten niet wat we kunnen gaan doeniemand nog een leuk ideetje ?
Dit antwoord volstaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en het was erg gezellig weer
Dvd-tjes gekeken en zo de nacht in gegaantoen was het opeens 6.00 uur
en bedacht ik me dat ik over een ruim uur in de auto moet stappen naar mijn werk
dus snel naar huis, strijken
enzo en beetje brak naar mijn werk
O, en ik deel best graag maar er zijn eerder vragen gesteld waarvan ik niet nodig vind dat hier te bespreken![]()
Ask OPM, voor elkaar koken ofzoquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
we weten niet wat we kunnen gaan doeniemand nog een leuk ideetje ?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ask OPM, voor elkaar koken ofzo![]()
Ben ook weg![]()
We kunnen altijd de poes nog wassen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het mag best iets spannender hoor
![]()
Jij werkt toch bij Randstad?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Waarom krijg ik geen aparte benoeming![]()
mmmm ik zie 2 semi-lange, rechte warme staven. Jij komt echt wat te kort hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
Net heerlijk gelunched![]()
[afbeelding]
Wat is dat toch lekker om eens gewoon lekkere vette hap te pakken![]()
Watskebeurtquote:
Grapje, een vriendin van me werkt bij Randstad Outplacement Haarlemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We kunnen altijd de poes nog wassen.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Grapje, een vriendin van me werkt bij Randstad Outplacement HaarlemIek niet kennen haar, iek werken ien Dordt enzo. En iek ook no is op transport enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die kan lassen en die tijd over heeftMail me gerust ff
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik ben ook op zoek naar iemand die een scheur kan behandelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Iek niet kennen haar, iek werken ien Dordt enzo. En iek ook no is op transport enzo
Iemand die kan lassen en die tijd over heeftMail me gerust ff
het gaat jeuken hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar iemand die een scheur kan behandelen![]()
Ohjee, de "vrijdagmiddag-het-is-bijna-weekend-kriebel" komt op...
Elke vrijdag...quote:
ze hebben een OPEN huwelijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef hicham het volgende:
Hey stinkie, kom jij nog voor iemand anders in de Fok!MC behalve R2D2?
En weet BE daarvan
Kennen wij er nog niet ééntje met een open huwelijk.........quote:
Je bent toch niet jaloers hequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef hicham het volgende:
Hey stinkie, kom jij nog voor iemand anders in de Fok!MC behalve R2D2?
En weet BE daarvan
Scheuren kan ik prima behandelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar iemand die een scheur kan behandelen![]()
Ohjee, de "vrijdagmiddag-het-is-bijna-weekend-kriebel" komt op...
loesje_horney.mpegquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We kunnen altijd de poes nog wassen.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kennen wij er nog niet ééntje met een open huwelijk.........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Hicham ook. Schijnt een kei te zijn met purschuim vooral bij uitlatenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*I'll do what I want, cuz I can*
Volgens mij is de scheur in kwestie een cominatie in / uitlaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hicham ook. Schijnt een kei te zijn met purschuim vooral bij uitlaten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hicham ook. Schijnt een kei te zijn met purschuim vooral bij uitlaten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij is de scheur in kwestie een cominatie in / uitscheuren
Wéér een italiaan he.......quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef stinkie het volgende:
sleutelgebroken, startonderbrekin
't zal die kut Alfa weer eens niet zijn
1 sleutel hebben voor je otowquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef stinkie het volgende:
sleutelgebroken, startonderbrekin
't zal die kut Alfa weer eens niet zijn
Een otow hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 sleutel hebben voor je otow![]()
![]()
Succes![]()
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wéér een italiaan he.......
en duur dat ze zijn.........en dan ook nog het onderhoud...
Nie aan beginnen he
staan hier 2 auto's en 2 motorenquote:
zij wilde toch een auto met karakter ? nou dan moet ze er ook maar flink voor betalenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
Hé, ben jij nou een ventquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
quote:schoonzus zegt:
er is hier een pakket voor u
schoonzuszegt:
dat u het effe weet
[moraal modus]quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Worldpimber zegt:quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Gedragen kan ik me nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Heb punten rijbewijs en bij beide gelaserd en staandegehouden :/quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[moraal modus]
Dude, niet mauwen, als je graag te hard rijd en je laat je dan ook nog 2x flitsen (op dezelfde weg) dan moet je ook 'op de blaren' zitten
![]()
[/moraal modus]
Weet niet of je dan voor moet komen, heb je een punten rijbewijs?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Worldpimber zegt:
ze zei u tegen me![]()
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Die van 46 te hard heb ik afgedaan met een boete hoor. 270 euro afgetikt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dus Yup, lever je rijbewijs vast maar in.......dat gaat niet meer goedkomen dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dude, als je een beschikking heb gekregen weet je toch wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef yup het volgende:
Dudez het is geen flitsboete, beide keren staandegehouden!
Eerste keer was 46 te hard staandegehouden boete gehad en betaald (270 euronen).
Tweede keer was 36 te hard, staandegehouden, is nu 4 maanden geleden dat de bon is uitgeschreven en nog steeds niks gehoord :/ Hoop dat het zo zal blijven
Verder heb ik me rijbewijs op 1 november 1 jaar.
Wat voor cadeau geeft de Nederlandse regering mij? 80 km/u op A10 west + trajectcontrole :/
Dude de eerste keer heb ik een fanmail van het CJIB gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, als je een beschikking heb gekregen weet je toch wat je kan verwachten
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit hequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef AndreB. het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel motorrijders hier met een gewillige hand een opklapmechanisme hebben voor hun kentekenplaat.
Verkapt: Ik-wil-bij-wegmisbruikers-door-de-videosurveillance-staande-gehouden-worden-zodat-iedereen-me-respecteerd-postquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef yup het volgende:
Dudez het is geen flitsboete, beide keren staandegehouden!
Eerste keer was 46 te hard staandegehouden boete gehad en betaald (270 euronen).
Tweede keer was 36 te hard, staandegehouden, is nu 4 maanden geleden dat de bon is uitgeschreven en nog steeds niks gehoord :/ Hoop dat het zo zal blijven
Verder heb ik me rijbewijs op 1 november 1 jaar.
Wat voor cadeau geeft de Nederlandse regering mij? 80 km/u op A10 west + trajectcontrole :/
Ja, dat rijden lijkt me nu wel es een goed idee na al dat gesleutel......quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lunchtijd!![]()
M'n vinger doet zeer.![]()
Nog tot ongeveer 13:00 zitten poetsen op die remschijf.En toen kon het monteren beginnen..
2 keer die tellerkabel vastgedraaid met de waterpomptang om hem voorlopig niet meer te verwijderen.. die is vast en komt niet meer los!
Moest hem dus 3 keer lostrekken, want na het gerommel met het wiel was de kabel er àlwéér tussen gekomen.![]()
Nog even een piccie voor Martie dat een 130 bandje helemaal niet zo smal hoeft te zijn.
Het scheelt maar 12 mm met deze opgepompte 150..
[En voor zover dat lukt op een foto even ter illustratie de beperkte ruimte tussen ketting en band.. duimen.
Straks nog even de remvloeistof doen en de remmen ontluchten, en dan maar rijden.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lunchtijd!![]()
Straks nog even de remvloeistof doen en de remmen ontluchten, en dan maar rijden.![]()
Kan jij dat nog wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een nep-ghostrider ben jijquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit he
Kom je misschien nog in de krant ook
Pakkans lijkt me niet zo groot, kenteken eventueel mee in het geval je een politiewagen tegenkomt zodat je achter hem snel de vluchtstrook oprijdt en je kenteken erop plempt en anders van afrit Westpoort een heel rondje en weer eindigen op Westpoort en je regenpak oid. uitdoen tegen herkenning
En de camera even opbergen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef AndreB. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
Anders posten we ff allemaal in 1 klap om 14:48quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef hicham het volgende:
IK HEB NIKS GEDAAN JULLIE LASERGUNS DEUGEN NIETquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef AndreB. het volgende:
Oh yup, dan moet je zeker voorkomen. Het heeft bij mij 9 maanden geduurt voordat ik een dagvaarding kreeg. Boete viel overigens mee, 200 euri. De overtreding is inmiddels 5 jaar geleden begaan toen ik nog op een opgevoerde scooter reed.
Ben inmiddels volwassen genoeg om te weten dat je met een motor veel harder kan![]()
Dat voorkomen is trouwens een trieste aangelegenheid en slechts een formeel gebeuren. Je krijgt een preek, over dat t gevaarlijk enzo, verzekeringstechnisch verhaaltje en wat advies. Je mag je mening geven en op basis van eerdere overtredingen krijg je een leuke boete of rijontzegging![]()
Ik zou zeggen, begin alvast maar te sparen![]()
Als je dan toch "the bad guy" uit gaat hangen, dan rij je die politieauto gewoon zoek en zorg je dat je snel van de snelweg verdwijnt i.v.m. wegblokkades en inzet van het legerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit he
Kom je misschien nog in de krant ook
Pakkans lijkt me niet zo groot, kenteken eventueel mee in het geval je een politiewagen tegenkomt zodat je achter hem snel de vluchtstrook oprijdt en je kenteken erop plempt en anders van afrit Westpoort een heel rondje en weer eindigen op Westpoort en je regenpak oid. uitdoen tegen herkenning
En de camera even opbergen
Hmpf, strakke acties iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Anders posten we ff allemaal in 1 klap om 14:48![]()
quote:
quote:duimen
quote:ontluchten
Ik zoe nog een oud DOS spelletje wat Nick altijd speelde toen hij 3 was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
Wij zijn druk bezig mariokart uit te spelen
Zo weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
Net heerlijk gelunched![]()
[afbeelding]
Wat is dat toch lekker om eens gewoon lekkere vette hap te pakken![]()
Beter komt er van nature niets vanzelf uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
Volgens mij is de scheur in kwestie een cominatie in / uitlaat
Ik hoop als je je rijbewijs gehaald hebt, er ook van kan genieten, en dat je niet eindigt als appelmoes op de vangrailquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef yup het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN JULLIE LASERGUNS DEUGEN NIET
Serieus ik denk wel dat ze me opnieuw laten afrijden. Who the fuck cares dat haal ik toch op me dooie gemak![]()
Ik vind dat helemaal niet geweldig heur, die 2x waren dus echt wel toevalligquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik hoop als je je rijbewijs gehaald hebt, er ook van kan genieten, en dat je niet eindigt als appelmoes op de vangrail
zodat je met een hogedrukspuit van de vangrail gespoten moet worden
Sorry, hoor......maar krijg echt het idee dat je het geweldig vindt bekeuringen te scoren
Ik denk dat niemand het leuk vind om zoveel geld te moeten afdragen iedere keer en zijn rijbewijs kwijt zijn zal ie vast ook niet leuk vinden. Sommige mensen weten alleen van zichzelf dat bepaalde dingen zoals aan de snelheid houden gewoon niet lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sorry, hoor......maar krijg echt het idee dat je het geweldig vindt bekeuringen te scoren
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden. Op de snelweg is het vaak toch een ander verhaal, met hardrijden. Op de snelweg kom je geen spelende kinders of fietsers tegen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Met 220 kom je er nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef hicham het volgende:
Maar wel een leuk idee, als we samen gaan kunnen we elkaar opfokken
En zulke posts noem ik kortzichtig, ooit die weg gezien waar ik te hard reed? Neequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden. Op de snelweg is het vaak toch een ander verhaal, met hardrijden. Op de snelweg kom je geen spelende kinders of fietsers tegen.
Assosiaal noem k dat.
Oeh, een gevoelig onderwerp!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden.
Zal wel zoiets zijn jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met 220 kom je er niet
Wat is de top van die Bandit?
1350 guldens aan boetequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef yup het volgende:
270+200+45+45+45(parkeerboete)\
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef yup het volgende:
ik rij dus echt als een totaal geschifte idioot
Kortzichting... misschien, er zijn wel wegen waar je best harder kan rijden. Maar over t algemeen is t toch wel logisch dat je 50 moet gaan rijden voor een reden. Die reden is meestal omdat je binnen de bebouwde kom wat kwetsbaarder verkeer tegenkomt, zonder dergelijke ervaring om een auto met 100 km/u terug te koppen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef yup het volgende:
Beide wegen waren 2x2 baans. De laatste bekeuring was van een 70 die naar 50 ging...
Ouders zullen we het niet over hebben, die vinden het uiteraard verschrikkelijk, me vader heeft al jarenlang geen bonnen ontvangenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn ja
[..]
1350 guldens aan boete
En die parkeerboete zal wel het stomst zijn van allemaal
Wat vinden je ouders daarvan? Je woont nog thuis neem ik aan?
:/quote:
Is dit een verkapte ik-vind-jouw-bandit-wel-mooi?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef R2-D2 het volgende:
Dat niet alle bandits mooi zijn is hierbij bewezen
For your information: onderaan het reactieveld zitten twee rijen aan smileys en in de Fok!MC (a.k.a Smiley!MC) gebruiken we ook regelmatig custom smileys. Ga nou niet die lelijke tekenreeksen gebruiken als dubbele punt + slashquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar er zijn genoeg plekken bbk waar je makkelijk 80+ kan zonder echt gevaarlijk bezig te zijn... En er zijn genoeg plekken waar 50 gewoon russische roulette is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Kortzichting... misschien, er zijn wel wegen waar je best harder kan rijden. Maar over t algemeen is t toch wel logisch dat je 50 moet gaan rijden voor een reden. Die reden is meestal omdat je binnen de bebouwde kom wat kwetsbaarder verkeer tegenkomt, zonder dergelijke ervaring om een auto met 100 km/u terug te koppen.
Hardrijden is leuk, maar je moet wel een beetje nadenken over waar je dat gaat doen. Meer wil k r ook niet over kwijt, ben immers zelf ook geen heilige![]()
Oh en inhaalactie![]()
:\ :x ^_^quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
For your information: onderaan het reactieveld zitten twee rijen aan smileys en in de Fok!MC (a.k.a Smiley!MC) gebruiken we ook regelmatig custom smileys. Ga nou niet die lelijke tekenreeksen gebruiken als dubbele punt + slash
Het is 'm al vergevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef stinkie het volgende:
Is dit het begin van de vrijdagrel? Ben ik nog op tijd?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-vind-jouw-bandit-wel-mooi?
Oh wacht, nou krijg ik ruzie met stinkie en fulcrum, die stonden al in de rij voor jou
@ MF:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
Heb die custom smiley's site in me favorieten gepleurd.
GS500 25 kw op M-F
Wat vinden we van zo een brommer? Lekker cheap en hij ziet er nog redelijk uit
Ik zou zoeits wel kopen denk ik...
quote:Op vrijdag 04 november 2005 14:36 schreef eg het volgende:
Ik heb serieuze interesse maar moeten paar dingen gebeuren:
Mooie kleurstelling voor een stoere jongen als jij *Proest*quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
Hebbie die blauwe jurk weerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Achneejoh, mallepietje![]()
Jouw Bandit is wel mooi, ik heb een beetje spijt van die XT denk ik...Een gewone Naked is als Pekelfiets mischien wel beter dan een crosser
![]()
Die van ons reed rond Sinterklaastijd in een zwarte pietenpak achter ons aan, met jute zakken om z'n zijkoffers en een roe achter z'n ruitjequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:26 schreef AndreB. het volgende:
Ej, iedereen heeft hier wel motorrijles gehad. Wat is het raarste wat jou instructeur heeft uitgehaald tijdens je lessen?
Ben zelf weleens ingehaald door hem terwijl ie op zn achterwiel reed :p
Die van ons is ook niet stoerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef AndreB. het volgende:
Eh![]()
Ik maar denken dat ik een stoere instucteur had....
Ik ben allang niet meer heb nog nooit geragdquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebbie die blauwe jurk weer
XT van jou is meer een ragding lijkt me, maar waarschijnlijk ben jij zelf niet zo een raggertIk zie er wel mogelijkheden in
Zal ik dat ding maar ff tijdelijk voor je rijden, anders staat ie ook maar weg te rotten heH?
voor een zacht prijsje neem ik hem wel over van je hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Achneejoh, mallepietje![]()
Jouw Bandit is wel mooi, ik heb een beetje spijt van die XT denk ik...Een gewone Naked is als Pekelfiets mischien wel beter dan een crosser
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef AndreB. het volgende:
Ons?
Maargoed kinders, ik ga weer verder met studeren.
Tot de volgende keer?
Uhh ik was langer geregged bij M-F hoor. Dat ben ik wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
[..]
@ MF:
[..]Zo ontmaskeren we je wel erg snel
Of ben jij dat niet?
Wat een beetje schuurpapier + spuitbusje verf niet kan doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie kleurstelling voor een stoere jongen als jij *Proest*
De vrijdagrel, de vrijdagrel![]()
Edit:
Sorrie, te laat... Geen vrijdagrel...![]()
M.a.w. het is een knakenbrommer voor een knakenprijs, niks mis mee tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zo te zien de enige manier voor jou om snel en goedkoop motor te kunnen rijden. Gezien je posts de laatste tijd in FokMC heb je niet veel keus en zou ik er eventueel voor gaan
![]()
![]()
Tis geen topbrommer, kwa prestaties (in de begrensde vorm) en kwa looks
Onze vriend is wel op de hoogte van de rellen (ziequote:
Nee joh, ben je gek .. die XT start altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sjit, de search doet het daar momenteel nietquote:
quote:M.a.w. het is een knakenbrommer voor een knakenprijs, niks mis mee toch
Ons = worldpimber en ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef AndreB. het volgende:
Ons?
Maargoed kinders, ik ga weer verder met studeren.
Tot de volgende keer?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer heb nog nooit geragdGaan we ruilen
![]()
Ziet er alleen niet hyper sportief uitquote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef 25Kilowatt het volgende:
Omdat ik op zoek ben naar wat anders bied ik mijn YAMAHA XJ600S DIVERSION te koop aan.
Deze motor is niet geheel orgineel (mede daarom de lage prijs).
De accesiore lijst bestaat uit:
o Carbon stuurkuipje met halogeen lampjes (echt carbon, niet gestickerd)
o Carbon(look) spiegels
o BSM 4 in 1 vampire uitlaat met uitneembare decibel killer
o Diverse kleinigheden als hadvatten, knippertjes voor, stickers enz.
De motor staat als 25KW ingeschreven bij het RDW, maar loopt ondertussen alweer orgineel. Het 25KW setje word wel meegeleverd.
Oja, het bouwjaar is 1992, en hij heeft ongeveer 45.000 km gelopen.
De grote beurt (met kleppen stellen, filters, olie, en bougies vervangen is minder dan 1000 km geleden gebeurd (door vele vakanties dit jaar echt te weinig gereden).
Voor verdere vragen mailen svp
Zeer interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.
Verder is de kit er even uit.. lijkt me ook wel wat voor jou dus.
[..]
Ziet er alleen niet hyper sportief uitwel slechts rond de 1200 euro.
![]()
Bovendien lijk je dan in de verte op Hicham.![]()
D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van Hichamquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef yup het volgende:
Zou je er een 600N voorkant op kunnen zetten ? (dus van de naked versie??) Want die voorkant is echt te afschuwelijk voor woorden, net een of andere kutbrommer
Ik zou het niet doen! Al is het puur alleen al omdat je dan een Fulcrum wannabe wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van HichamDie Div. lijkt er wel op ja
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef yup het volgende:
[..]
Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.
Volgens mij word het gewoon gekopieerd van Ghostrider (500 pk turbo Busa weet je nog)
Zeker van die knapen die teveel testosteron en te weinig hersenen hebben klinkt alsof ikmezelf beschrijf![]()
![]()
![]()
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.
Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars rozequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
GS-jes zien er nou ook weer niet zo slecht uit als je dat zo bekijkt.. wel een beetje klein
Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef yup het volgende:
Idd.
En verder zou jij een GS500 aanraden als beginbrommer ?
Eerlijk zeggen
Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef yup het volgende:
[..]
Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars roze
Naja overspuiten dan maar
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaan
[..]
Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)
Ohnee, vergis me weer met een andere GS. Kijk anders even verder, zijn zat leuke GS-jes met 25kw op kenteken te koop. Heb die van mij van marktplaats geplukt
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost
Ik ga naar huis
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:
[..]
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...
Alleen moet ik nog rijbewijs halen etc. gaat erg langzaam allemaal![]()
Ja en nee geloof ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?[/quote\]Minder dan onze relatie.
![]()
[quote]
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehad![]()
Wil nu al een supersport kopen eigenlijk, maja.. beetje zinloos![]()
Ach ja je talenten zullen vast hopelijk dan wel op een ander vlak liggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...
Alleen moet ik nog rijbewijs halen etc. gaat erg langzaam allemaal![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehad![]()
Doe ik ook. Ben aan het sparen geslagen voor de R6 2006.. en mocht ik die niet kunnen betalen over anderhalf jaar, dan heb ik nog genoeg andere keusquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.
Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.
Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
En dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
GS500 is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.
Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.
Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
Waar heb je een baantje geregeld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef yup het volgende:
Knaken is beetje probleem als je school + boeken + auto + benzine + verzekering zelf mag betalen met een gare vakkenvullers bijbaantje.
Tot februari ben ik vrij, heb al een baantje erbij kijken hoeveel de verdiensten zijn, altijd een verrassing om te ontdekken hoe hard je genaaid word door de belastingdienst (ik heb 2 banen mag dus maar bij eentje loonheffingskorting toepassen)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
GS500 is best leuk hoor.En zeker als je maar 25kw mag (denk ik). Daarna kun je dan inderdaad nog voor een 600 of een 750 gaan bijvoorbeeld.
Een GS is vooral leuk voor in de stad, maar kan verder ook heel goed meekomen hoor. Ik herinner me nog iets van een meet met 2 man op de GS500.Maar het ging best lekker.
De motor is lekker klein en wendbaar en dus ideaal voor rotondes en zo.
![]()
Aalsmeer bloemenveiliing (uitzendbureau tempo team in hoofddorp). Wel klote vroeg opstaan maar je moet wat doen voor je knakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar heb je een baantje geregeld?
Of wil ik dan te veel weten over yup als anonieme BMW roekeloze rijder
Daarom moet je die bak ook verkopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:20 schreef yup het volgende:
Knaken is beetje probleem als je school + boeken + auto + benzine + verzekering zelf mag betalen met een gare vakkenvullers bijbaantje.
Tot februari ben ik vrij, heb al een baantje erbij kijken hoeveel de verdiensten zijn, altijd een verrassing om te ontdekken hoe hard je genaaid word door de belastingdienst (ik heb 2 banen mag dus maar bij eentje loonheffingskorting toepassen)
Verkapt "tijd om daar verandering in te brengen" postquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dus? Jij zit met een ZX-6R die niet vooruit te branden is![]()
Ik lach jullie wel later uit als ik naar een land emigreer waar je naar hartelust kan doorscheurenquote:
Jaaaa turbo monterenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verkapt "tijd om daar verandering in te brengen" post
Roadkill kijkt in de camera en denkt "Shit, misschien kan ik mijn 135 PK sterke RF900 nog snel inruilen tegen een GS500!"quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:18 schreef worldpimber het volgende:
De GS500 club
[afbeelding]
"Verzin een onderschrift bij het plaatje, met de nadruk op Roadkill"
Hey ja, wie was dat ook alweerquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Roadkill kijkt in de camera en denkt "Shit, misschien kan ik mijn 135 PK sterke RF900 nog snel inruilen tegen een GS500!"
Ben even vergeten wie, iemand dacht dat een RF900 op een GS500 leek, op deze foto is het verschil duidelijk te zien lijkt me.
Sowieso moet je op iedere motor weer anders rijden, omdat de ene motor meer koppel of PK's heeft dan de andere. Mijn motor kan ook goed meekomen, maar als ik bijvoorbeeld met een sprintje tegen bijv. een 900cc mee wil komen dan moet ik heel snel zijn met gas geven. Dus zodra ik zie dat de ander gas gaat geven, moet ik al een dot gas hebben gegeven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rotondes [afbeelding]
Op zich zijn ze ook niet zo langzaam, met de meet kon ik goed meekomen kwa acceleratie![]()
Ik ook voor jou, geen boetes meer en alvast rijervaring opdoen tijdens het boodschappenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:44 schreef yup het volgende:
Ik weet eigenlijk de ultieme fiets voor mij.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Oh my God... I've killed this topic....[afbeelding]
Sorry mijn trein had vertraging maar ben alweer thuisquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ook voor jou, geen boetes meer en alvast rijervaring opdoen tijdens het boodschappen![]()
Klik
![]()
Oh my God... I've killed this topic....[afbeelding]
Roze CRquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:25 schreef hicham het volgende:
Als pepijn en Makster nog spijt hebben van het wegdoen van de CR, kunnen ze even hierrrrrr kijken
Hij had beter de foto's weg kunnen latenquote:
heb je al bedacht voor welk mats bedrag je die ragbike weg wil doen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij had beter de foto's weg kunnen latenIk ben pleite, er is hier net zoveel leven als bij mij tussen de lakens
![]()
![]()
Goed weekend![]()
![]()
Ik weet niet of je nog teruggelezen had, maar hier het voorbeeld tussen een 150 en een 130 band die mij veel breder lijkt dan gemiddeld voor deze banden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je al bedacht voor welk mats bedrag je die ragbike weg wil doen ?![]()
Lijkt of is?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog teruggelezen had, maar hier het voorbeeld tussen een 150 en een 130 band die mij veel breder lijkt dan gemiddeld voor deze banden.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/5236/p1011058web8fa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dunlop doet rare dingen.![]()
Even de rolmaat erop, en het scheelt maar 12 mm.
Het is gewoon raarquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Lijkt of is?Hebben ze daar dan geen standaardmaten in? Ik zou het wel heel raar vinden als dat niet zo is, want dan kun je toch nooit (heel moeilijk) een goede band voor je motor kiezen?
![]()
Oh, even over die 12 mm heengelezen. Ik denk dat ik me eerst even over die bandenmaten moet inlezen voordat ik hier iets zinnigs over zeg.![]()
op jouw motor lijkt het nog ietsquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog teruggelezen had, maar hier het voorbeeld tussen een 150 en een 130 band die mij veel breder lijkt dan gemiddeld voor deze banden.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/5236/p1011058web8fa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Knappe vent die zo het verschil tussen een 150 en een 160 ziet hoor.quote:
Geen Dunlop Arrowmax in ieder geval dan.quote:op die kawa zag het er in ieder geval niet uiten die 16" vind ik ook niets.
Lijkt me sowiezo beter.quote:heb vandaag nog wel even rond gekeken op diverse sites en een CBR600 heb je al voor ongeveer 1000 euroen die heeft gewoon 17" velgen
kan ik bandjes erop knallen die ik zou willen
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Knappe vent die zo het verschil tussen een 150 en een 160 ziet hoor.![]()
![]()
En ook op de meeste sportmotoren zou deze maat niet misstaan.![]()
[..]
Geen Dunlop Arrowmax in ieder geval dan.
Zeg al, andere 130 bandjes die ik gezien heb waren wel megasmal.
De CR heeft ook 130 trouwens, daar kon je toch met aardige snelheid voor een Bandit en een ZX6R rijden, niet alleen met optrekken, maar ook met het bochtenwerk.![]()
Dacht niet dat die gasten zich toen verveeld hadden met de stuntelmeet?![]()
[..]
Lijkt me sowiezo beter.
Maar voor een ragbike wel weer duur.![]()
Je kan ook een paar andere velgen in een GPZ jassen.. ragbike + ombouwprojectje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie net op Motorbikes dat een CBR van 1989 ook maar een 130 achterbandje heeft
![]()
![]()
Sjah, en meet nou eens de binnenkant (velgkant) van de banden? Dan zullen ze misschien wel even breed zijn, de ene band is nu eenmaal ook veel boller dan de ander.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was tijdens de Vrijdagrel een soortenmet van aan het werkquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie kleurstelling voor een stoere jongen als jij *Proest*
De vrijdagrel, de vrijdagrel![]()
Edit:
Sorrie, te laat... Geen vrijdagrel...![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij had beter de foto's weg kunnen latenIk ben pleite, er is hier net zoveel leven als bij mij tussen de lakens
![]()
![]()
Goed weekend![]()
![]()
Wrijven helpt niet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Elke vrijdag...
en zaterdag,zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag![]()
Wie is de FOKMC Dr. Phill dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand heeft zijn eigen smiley hier [afbeelding]
Wie?Dr. Phil?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand heeft zijn eigen smiley hier [afbeelding]
Dat ding was VET! Als ik knaken over heb is dat mijn volgende speeltjequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ik vond dat 8 wiel aangedreven ding ook wel een leuk speeltjequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dat ding was VET! Als ik knaken over heb is dat mijn volgende speeltje![]()
HOT DAMN wat een coole brommer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ook voor jou, geen boetes meer en alvast rijervaring opdoen tijdens het boodschappen![]()
Klik
![]()
Oh my God... I've killed this topic....[afbeelding][afbeelding]
Aangezien je de nieuwe R6 toch op een brommer vindt lijken..quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:41 schreef yup het volgende:
[..]
HOT DAMN wat een coole brommer.
Vandaag financiele meevaller gehad :-)
Hopelijk komen er meer wat meevallers zodat een motor binnen bereik komt
2taktquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aangezien je de nieuwe R6 toch op een brommer vindt lijken..
[afbeelding]
Die kopen, in de kleurstelling van de nieuwe R6 spuiten en ander dempertje erop![]()
![]()
![]()
Alhoewel.. volgens mij is een GS500 dan zelfs nog goedkoper![]()
Het aller, aller grappigste zijn die gasten die echt denken dat ze sneller zijn met hun scooter dan een motorquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Veredelde scootahs
Teringmongolen, en dan ook nog interessant kijken naar je motor van "zeg, cooliejoeli, ik adoreer je" Tyf op
Wel 1 keer een grappenmaker naast me gehad op een scootah die deed alsof ie met me wilde racen (al rijdende
)
en bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef worldpimber het volgende:
Tis geen topbrommer, kwa prestaties (in de begrensde vorm) en kwa looks
zoiets had ik laatst ook... ik reed op een weg (je mocht 50) om de 80 meter ofzo een drempel, die gast op het fietspad ernaast... kijken... gas geven.... inhouden... gas gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Wel 1 keer een grappenmaker naast me gehad op een scootah die deed alsof ie met me wilde racen (al rijdende)
Kwam gister iemand tegen die op zijn scoot met een wheelie mij tegemoet kwamquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef worldpimber het volgende:
Veredelde scootahs
Teringmongolen, en dan ook nog interessant kijken naar je motor van "zeg, cooliejoeli, ik adoreer je" Tyf op
Wel 1 keer een grappenmaker naast me gehad op een scootah die deed alsof ie met me wilde racen (al rijdende
)
In Amsterdam is dat helemaal niet ongewoon, gastjes zonder helm die allerlei gestoorde truukjes op de brommer uitvoerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kwam gister iemand tegen die op zijn scoot met een wheelie mij tegemoet kwam![]()
Maar goed, ik ga ook off![]()
Ben jij nooit klein geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef yup het volgende:
In Amsterdam is dat helemaal niet ongewoon, gastjes zonder helm die allerlei gestoorde truukjes op de brommer uitvoeren
Jawel hoorquote:
Er schijnen 2 MC fokkers te zijn die nog dagelijks daar Amsterdam mee onveilig maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:54 schreef yup het volgende:
Jawel hoor
Had zelfs een kut Fox
alleen reed ik daar niet asociaal of gevaarlijk mee![]()
quote:EN heb je echt een nieuwe brommer gekocht
Gefeliciteerd dan
Misschien ben ik dan geen echte MC fokker of motorrijder maar ik maak ook Amsterdam onveilig hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er schijnen 2 MC fokkers te zijn die nog dagelijks daar Amsterdam mee onveilig maken.![]()
![]()
Leukquote:[..]
Had eerst die met dat paarse zadel, en heb nu die met het zwarte.
![]()
Tnx, en hij's geen 25 Kw, dus je kan er een hoop lol mee hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:04 schreef yup het volgende:
Leuk![]()
![]()
Iig gefeliciteerd ! VEel plezier met je nieuwe brommer
Geloof ik bestquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, en hij's geen 25 Kw, dus je kan er een hoop lol mee hebben.![]()
Alleen niet te hopen dat'ie banden vreet.![]()
[afbeelding]
Anders moet ik een andere achterbrug kopen (KLX650c is iets breder dan een KLX650R) en het wiel omspaken. (komt dan vanuit de naaf uit het midden naar rechts en dan scheelt weer een centimeter)
Wat is jouw username trouwens op MF?
Wel oppassen met rellen daar, want je hebt zo een permban aan je broek.![]()
![]()
Zeg het nog een keer, geloof dat ik het niet goed gehoord had.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lunchtijd!![]()
M'n vinger doet zeer.![]()
Nog tot ongeveer 13:00 zitten poetsen op die remschijf.En toen kon het monteren beginnen..
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/2186/p1011057web8ct.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img324.imageshack.us/img324/977/p1011062web9bq.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img324.imageshack.us/img324/3282/p1011063web4ue.th.jpg]afbeelding][/URL]
2 keer die tellerkabel vastgedraaid met de waterpomptang om hem voorlopig niet meer te verwijderen.. die is vast en komt niet meer los!
Moest hem dus 3 keer lostrekken, want na het gerommel met het wiel was de kabel er àlwéér tussen gekomen.![]()
Nog even een piccie voor Martie dat een 130 bandje helemaal niet zo smal hoeft te zijn.
Het scheelt maar 12 mm met deze opgepompte 150..
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/8895/p1011058web7hb.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img324.imageshack.us/img324/3097/p1011061web0ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
En voor zover dat lukt op een foto even ter illustratie de beperkte ruimte tussen ketting en band.. duimen.
Ohhh babyquote:Op zaterdag 5 november 2005 01:25 schreef Patrick281 het volgende:
Bij deze knappe man gaat die ketting ook vrij dicht langs de band.
Lastig te zien vanuit deze hoek..Maar volgens mij win ik het wel.![]()
![]()
[afbeelding]
Wat is die standaardkleur van het frame lelijk zeg.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
en bedankt![]()
maar een beetje gelijk heb je wel... voornamelijk met prestaties...![]()
en ze zijn idd een beetje klein... maar ja.. het is maar voor 2 jaar![]()
quote:
Hedde ge goed geflikt gozertquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een nieuwe motor gekocht.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik nog terug?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:02 schreef Patrick281 het volgende:
Er schijnen 2 MC fokkers te zijn die nog dagelijks daar Amsterdam mee onveilig maken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, de zon schijnt iedereen is natuurlijk al weer rijden
Werken op zaterdag, dat is zooooooo studentquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vast wel
Tis een beetje stuiterweer, heel af en toe vallen er 4 drupjes. Maar ik ben wel voor het eerst vroeg van plan te vertrekken om met een grote boog te vertrekken naar mijn werk ja
Werken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ook goeiemorgen, het is een mooie dagom ff te gassen.....
maar géén tijd, K#T![]()
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huisquote:
Ga jij maar lekker aan de slag boerenzoonquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Werken op zaterdag, dat is zooooooo student![]()
(dus ik ga zo ook maar weer aan de slag met 'afstuderen')
Huisvrouwen/moedersquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huis![]()
Oh,maar wel bijna net zo erg,alleen is het voor je zelf en dus wat beter uit te voeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, dat doen we wel doordeweeks.......zeg maar werken in-en om ut huis![]()
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben toevallig wel de aller-allerliefste hoor![]()
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
ga er nu een paar achter het behang plakken![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:39 schreef richardgie het volgende:
Dat denken alle moeders volgens mij,maar de moeder van je vriedje of vriendinnetje was altijd net iets liever,want daar mocht net iets meer.(jeugdcentiment)
![]()
of giet ze in het sementquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denken![]()
![]()
Succes met het behangen dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ze zullen er hier waarschijnlijk ook zo over denken![]()
![]()
Ik was om 4:41(zie berichten)al wakker hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
And off we go![]()
edit: vandaag is toch dat bowlen in wolek gebeuren![]()
viel spaß die hard fokkers
![]()
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net een dunkel getoent visier besteld, nu ben ik strx net zo stoer als andere mensen met een dunkel getoent visier en het heeft als bijkomend voordeel dat ik niet meer zo dom op fotos staat, omdat het algehele aanblik van mijn aangezicht dan niet zichtbaar op deze foto's te zien iseverybody is a winner
(<-typisch voorbeeld van een win/win situatie)
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef richardgie het volgende:
Ga vandaag maar is een stukje rondknorren denk ik.
Droog,zonnetje,opwarmprak,jah moet lukken.![]()
waar jij allemaal niet aan denkt als je iets koopt voor je moteurquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Net een dunkel getoent visier besteld, nu ben ik strx net zo stoer als andere mensen met een dunkel getoent visier en het heeft als bijkomend voordeel dat ik niet meer zo dom op fotos staat, omdat het algehele aanblik van mijn aangezicht dan niet zichtbaar op deze foto's te zien iseverybody is a winner
(<-typisch voorbeeld van een win/win situatie)
BTW heeft er 1 met ingebouwde zonne brilquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaat
[..]
Veel plezier![]()
Eventjes boodschappen doen etc, dan kadootje ophalen![]()
![]()
Dank je en jij met je kadootje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nadeel van een donker vizier is dat je 'savonds niets ziet. Ik ga op zoek naar een helm met ingebouwde zonnevizier, heb ik ergens gehoord/gelezen dat dat bestaat
[..]
Veel plezier![]()
Eventjes boodschappen doen etc, dan kadootje ophalen![]()
![]()
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel coolerquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
Het is idd veel cooler, maar het rijdt daarnaast ook veel lekkerder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
je moet voor vandaag wel je sig aanpassen vind ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is idd veel cooler, maar het rijdt daarnaast ook veel lekkerder.Cool en toch nog nut hebben.
![]()
wokken lijkt me best heerlijk (vooral als het voor je gedaan wordtquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:16 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
je moet voor vandaag wel je sig aanpassen vind ik
fokken == wokken
Ook een "gewone"helm kan een aardige aanslag op je huishoudgeld zijn.Mijn vorige was een Shoei zag,van glasfiber.Wel mooi om te zien maar ook erg duur.(FL.900,- 8 jaar geleden).Nu heb ik een Caberg systeem 3 helm,van normaal poly-carbonaat en bevalt prima.Nadeel blijven inderdaad die vizieren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Klopt, die helm heb ik geprobeerd en zat erg lekker, maar die deed zo'n pijn in mijn portemonee dat ik het maar niet gedaan heb. Heb niet zozeer last van de zon alswel van mijn ego, een helm met donker vizier is gewoon veel cooleren fotos van mezelf met normaal vizier zien er gewoon niet uit
(heb er een 'vizier zakje' bij besteld, kan ik die heldere gewoon mee sjouwen als het nodig is
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |