abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31962593
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:39 schreef yup het volgende:
Ook beetje gereld in de oliepeil draadje
Sjit, de search doet het daar momenteel niet
quote:
M.a.w. het is een knakenbrommer voor een knakenprijs, niks mis mee toch
pi_31962630
Ik weet eigenlijk de ultieme fiets voor mij.

Een Honda Transalp in politiestriping

Verkeersovertreders aanhouden en dan complimenten geven over hun gedrag
pi_31962678
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef AndreB. het volgende:
Ons?

Maargoed kinders, ik ga weer verder met studeren.
Tot de volgende keer?
Ons = worldpimber en ik

Tot de volgende keer
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik ben allang niet meer heb nog nooit geragd Gaan we ruilen

Ruilen voor een rolletje drop
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:48:54 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31962748
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.

Verder is de kit er even uit.. lijkt me ook wel wat voor jou dus.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef 25Kilowatt het volgende:
Omdat ik op zoek ben naar wat anders bied ik mijn YAMAHA XJ600S DIVERSION te koop aan.

Deze motor is niet geheel orgineel (mede daarom de lage prijs) .

De accesiore lijst bestaat uit:
o Carbon stuurkuipje met halogeen lampjes (echt carbon, niet gestickerd)
o Carbon(look ) spiegels
o BSM 4 in 1 vampire uitlaat met uitneembare decibel killer
o Diverse kleinigheden als hadvatten, knippertjes voor, stickers enz.

De motor staat als 25KW ingeschreven bij het RDW, maar loopt ondertussen alweer orgineel. Het 25KW setje word wel meegeleverd.

Oja, het bouwjaar is 1992, en hij heeft ongeveer 45.000 km gelopen.

De grote beurt (met kleppen stellen, filters, olie, en bougies vervangen is minder dan 1000 km geleden gebeurd (door vele vakanties dit jaar echt te weinig gereden).

Voor verdere vragen mailen svp
Ziet er alleen niet hyper sportief uit wel slechts rond de 1200 euro.

Bovendien lijk je dan in de verte op Hicham.
pi_31962890
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.

Verder is de kit er even uit.. lijkt me ook wel wat voor jou dus.
[..]

Ziet er alleen niet hyper sportief uit wel slechts rond de 1200 euro.

Bovendien lijk je dan in de verte op Hicham.
Zeer interessant.

Wat mij interessanter lijkt is om de voorkant weer origineel te maken want dat ziet er gewoonweg niet uit

Zou je er een 600N voorkant op kunnen zetten ? (dus van de naked versie??) Want die voorkant is echt te afschuwelijk voor woorden, net een of andere kutbrommer
pi_31962963
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef yup het volgende:
Zou je er een 600N voorkant op kunnen zetten ? (dus van de naked versie??) Want die voorkant is echt te afschuwelijk voor woorden, net een of andere kutbrommer
D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van Hicham Die Div. lijkt er wel op ja
pi_31962974
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
Heb die custom smiley's site in me favorieten gepleurd.

GS500 25 kw op M-F

Wat vinden we van zo een brommer? Lekker cheap en hij ziet er nog redelijk uit

Ik zou zoeits wel kopen denk ik...
Ik zou het niet doen! Al is het puur alleen al omdat je dan een Fulcrum wannabe wordt
pi_31963000
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef worldpimber het volgende:

[..]

D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van Hicham Die Div. lijkt er wel op ja
Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.

Volgens mij word het gewoon gekopieerd van Ghostrider (500 pk turbo Busa weet je nog)

Zeker van die knapen die teveel testosteron en te weinig hersenen hebben klinkt alsof ikmezelf beschrijf
pi_31963065
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef yup het volgende:

[..]

Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.

Volgens mij word het gewoon gekopieerd van Ghostrider (500 pk turbo Busa weet je nog)

Zeker van die knapen die teveel testosteron en te weinig hersenen hebben klinkt alsof ikmezelf beschrijf

Kun je hem beter origineel laten ja.. want het zal er toch nooit als een racemonster uitzien
pi_31963095
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost

Ik ga naar huis
pi_31963109
Idd.

En verder zou jij een GS500 aanraden als beginbrommer ?

Eerlijk zeggen
pi_31963110

GS-jes zien er nou ook weer niet zo slecht uit als je dat zo bekijkt.. wel een beetje klein
pi_31963164
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

GS-jes zien er nou ook weer niet zo slecht uit als je dat zo bekijkt.. wel een beetje klein
Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars roze

Naja overspuiten dan maar
pi_31963171
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef yup het volgende:
Idd.

En verder zou jij een GS500 aanraden als beginbrommer ?

Eerlijk zeggen
Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaan
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef yup het volgende:

[..]

Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars roze

Naja overspuiten dan maar
Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)

Ohnee, vergis me weer met een andere GS. Kijk anders even verder, zijn zat leuke GS-jes met 25kw op kenteken te koop. Heb die van mij van marktplaats geplukt
pi_31963321
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaan
[..]

Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)

Ohnee, vergis me weer met een andere GS. Kijk anders even verder, zijn zat leuke GS-jes met 25kw op kenteken te koop. Heb die van mij van marktplaats geplukt
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...

Alleen moet ik nog rijbewijs halen etc. gaat erg langzaam allemaal
pi_31963404
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost

Ik ga naar huis
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31963412
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:

[..]

Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...

Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehad

Wil nu al een supersport kopen eigenlijk, maja.. beetje zinloos
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:11:18 #193
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31963442
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan? [/quote\]Minder dan onze relatie.

[quote]
Ja en nee geloof ik.

Heb die motor ook al in andere topics gepromoot dat is waar.

Als ik zelf wat zocht voor dat geld dan is dit toch wel de aanbieding van 2005.
Div'jes zijn over het algemeen betrouwbaar en goedkoop in onderhoud.

En geld voor een andere koplampunit moet je gewoon van de prijs aftrekken, die gozer word gek van het alsmaar aanbieden van het ding.
pi_31963497
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.

Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.

Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:14:05 #195
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31963541
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:

Ach ja je talenten zullen vast hopelijk dan wel op een ander vlak liggen.
pi_31963579
quote:

[..]

Klinkt bekend
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_31963629
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:

[..]

Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.

Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.

Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
Doe ik ook. Ben aan het sparen geslagen voor de R6 2006.. en mocht ik die niet kunnen betalen over anderhalf jaar, dan heb ik nog genoeg andere keus
pi_31963659
quote:
En dat bedoel ik nou

Je zal snel op die dingen uitgekeken raken, dat komt ook gewoon door de begrenzing. Ik heb zelfs soms al "kut 600CC-tjes langzame zooi", maar dat komt door die teffus 25kW.

edit: zie dat ervaringsdeskundige 23c sectie IV alias Rausdouwster al heeft gereageerd.

Tis jammer yup, maar je moet wel knake hebbe
pi_31963705
De GS500 club

"Verzin een onderschrift bij het plaatje, met de nadruk op Roadkill "
pi_31963720
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:

[..]

GS500 is best leuk hoor. En zeker als je maar 25kw mag (denk ik). Daarna kun je dan inderdaad nog voor een 600 of een 750 gaan bijvoorbeeld.

Een GS is vooral leuk voor in de stad, maar kan verder ook heel goed meekomen hoor. Ik herinner me nog iets van een meet met 2 man op de GS500. Maar het ging best lekker. De motor is lekker klein en wendbaar en dus ideaal voor rotondes en zo.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')