1 sleutel hebben voor je otowquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef stinkie het volgende:
sleutelgebroken, startonderbrekin
't zal die kut Alfa weer eens niet zijn
Een otow hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 sleutel hebben voor je otow![]()
![]()
Succes![]()
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wéér een italiaan he.......
en duur dat ze zijn.........en dan ook nog het onderhoud...
Nie aan beginnen he
staan hier 2 auto's en 2 motorenquote:
zij wilde toch een auto met karakter ? nou dan moet ze er ook maar flink voor betalenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
Hé, ben jij nou een ventquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
quote:schoonzus zegt:
er is hier een pakket voor u
schoonzuszegt:
dat u het effe weet
[moraal modus]quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Worldpimber zegt:quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Gedragen kan ik me nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Heb punten rijbewijs en bij beide gelaserd en staandegehouden :/quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[moraal modus]
Dude, niet mauwen, als je graag te hard rijd en je laat je dan ook nog 2x flitsen (op dezelfde weg) dan moet je ook 'op de blaren' zitten
![]()
[/moraal modus]
Weet niet of je dan voor moet komen, heb je een punten rijbewijs?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Worldpimber zegt:
ze zei u tegen me![]()
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Die van 46 te hard heb ik afgedaan met een boete hoor. 270 euro afgetikt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dus Yup, lever je rijbewijs vast maar in.......dat gaat niet meer goedkomen dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dude, als je een beschikking heb gekregen weet je toch wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef yup het volgende:
Dudez het is geen flitsboete, beide keren staandegehouden!
Eerste keer was 46 te hard staandegehouden boete gehad en betaald (270 euronen).
Tweede keer was 36 te hard, staandegehouden, is nu 4 maanden geleden dat de bon is uitgeschreven en nog steeds niks gehoord :/ Hoop dat het zo zal blijven
Verder heb ik me rijbewijs op 1 november 1 jaar.
Wat voor cadeau geeft de Nederlandse regering mij? 80 km/u op A10 west + trajectcontrole :/
Dude de eerste keer heb ik een fanmail van het CJIB gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, als je een beschikking heb gekregen weet je toch wat je kan verwachten
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit hequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef AndreB. het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel motorrijders hier met een gewillige hand een opklapmechanisme hebben voor hun kentekenplaat.
Verkapt: Ik-wil-bij-wegmisbruikers-door-de-videosurveillance-staande-gehouden-worden-zodat-iedereen-me-respecteerd-postquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef yup het volgende:
Dudez het is geen flitsboete, beide keren staandegehouden!
Eerste keer was 46 te hard staandegehouden boete gehad en betaald (270 euronen).
Tweede keer was 36 te hard, staandegehouden, is nu 4 maanden geleden dat de bon is uitgeschreven en nog steeds niks gehoord :/ Hoop dat het zo zal blijven
Verder heb ik me rijbewijs op 1 november 1 jaar.
Wat voor cadeau geeft de Nederlandse regering mij? 80 km/u op A10 west + trajectcontrole :/
Ja, dat rijden lijkt me nu wel es een goed idee na al dat gesleutel......quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lunchtijd!![]()
M'n vinger doet zeer.![]()
Nog tot ongeveer 13:00 zitten poetsen op die remschijf.En toen kon het monteren beginnen..
2 keer die tellerkabel vastgedraaid met de waterpomptang om hem voorlopig niet meer te verwijderen.. die is vast en komt niet meer los!
Moest hem dus 3 keer lostrekken, want na het gerommel met het wiel was de kabel er àlwéér tussen gekomen.![]()
Nog even een piccie voor Martie dat een 130 bandje helemaal niet zo smal hoeft te zijn.
Het scheelt maar 12 mm met deze opgepompte 150..
[En voor zover dat lukt op een foto even ter illustratie de beperkte ruimte tussen ketting en band.. duimen.
Straks nog even de remvloeistof doen en de remmen ontluchten, en dan maar rijden.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lunchtijd!![]()
Straks nog even de remvloeistof doen en de remmen ontluchten, en dan maar rijden.![]()
Kan jij dat nog wel?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een nep-ghostrider ben jijquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit he
Kom je misschien nog in de krant ook
Pakkans lijkt me niet zo groot, kenteken eventueel mee in het geval je een politiewagen tegenkomt zodat je achter hem snel de vluchtstrook oprijdt en je kenteken erop plempt en anders van afrit Westpoort een heel rondje en weer eindigen op Westpoort en je regenpak oid. uitdoen tegen herkenning
En de camera even opbergen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef AndreB. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef worldpimber het volgende:
Anders posten we ff allemaal in 1 klap om 14:48quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef hicham het volgende:
IK HEB NIKS GEDAAN JULLIE LASERGUNS DEUGEN NIETquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef AndreB. het volgende:
Oh yup, dan moet je zeker voorkomen. Het heeft bij mij 9 maanden geduurt voordat ik een dagvaarding kreeg. Boete viel overigens mee, 200 euri. De overtreding is inmiddels 5 jaar geleden begaan toen ik nog op een opgevoerde scooter reed.
Ben inmiddels volwassen genoeg om te weten dat je met een motor veel harder kan![]()
Dat voorkomen is trouwens een trieste aangelegenheid en slechts een formeel gebeuren. Je krijgt een preek, over dat t gevaarlijk enzo, verzekeringstechnisch verhaaltje en wat advies. Je mag je mening geven en op basis van eerdere overtredingen krijg je een leuke boete of rijontzegging![]()
Ik zou zeggen, begin alvast maar te sparen![]()
Als je dan toch "the bad guy" uit gaat hangen, dan rij je die politieauto gewoon zoek en zorg je dat je snel van de snelweg verdwijnt i.v.m. wegblokkades en inzet van het legerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een opklapmechanisme heb ik de guts en het geld niet voor, maar ik sluit niet uit dat wanneer mijn begrenzing eruit is ik een keer een rondje Ring A10 zonder kentekenplaat 's nachts ga doen. Idee komt voort uit een uitspraak op MF ooit, en met die 80 km/u nodig het ook wel uit he
Kom je misschien nog in de krant ook
Pakkans lijkt me niet zo groot, kenteken eventueel mee in het geval je een politiewagen tegenkomt zodat je achter hem snel de vluchtstrook oprijdt en je kenteken erop plempt en anders van afrit Westpoort een heel rondje en weer eindigen op Westpoort en je regenpak oid. uitdoen tegen herkenning
En de camera even opbergen
Hmpf, strakke acties iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Anders posten we ff allemaal in 1 klap om 14:48![]()
quote:
quote:duimen
quote:ontluchten
Ik zoe nog een oud DOS spelletje wat Nick altijd speelde toen hij 3 was.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
Wij zijn druk bezig mariokart uit te spelen
Zo weinig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
Net heerlijk gelunched![]()
[afbeelding]
Wat is dat toch lekker om eens gewoon lekkere vette hap te pakken![]()
Beter komt er van nature niets vanzelf uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
Volgens mij is de scheur in kwestie een cominatie in / uitlaat
Ik hoop als je je rijbewijs gehaald hebt, er ook van kan genieten, en dat je niet eindigt als appelmoes op de vangrailquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:50 schreef yup het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN JULLIE LASERGUNS DEUGEN NIET
Serieus ik denk wel dat ze me opnieuw laten afrijden. Who the fuck cares dat haal ik toch op me dooie gemak![]()
Ik vind dat helemaal niet geweldig heur, die 2x waren dus echt wel toevalligquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik hoop als je je rijbewijs gehaald hebt, er ook van kan genieten, en dat je niet eindigt als appelmoes op de vangrail
zodat je met een hogedrukspuit van de vangrail gespoten moet worden
Sorry, hoor......maar krijg echt het idee dat je het geweldig vindt bekeuringen te scoren
Ik denk dat niemand het leuk vind om zoveel geld te moeten afdragen iedere keer en zijn rijbewijs kwijt zijn zal ie vast ook niet leuk vinden. Sommige mensen weten alleen van zichzelf dat bepaalde dingen zoals aan de snelheid houden gewoon niet lukkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sorry, hoor......maar krijg echt het idee dat je het geweldig vindt bekeuringen te scoren
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden. Op de snelweg is het vaak toch een ander verhaal, met hardrijden. Op de snelweg kom je geen spelende kinders of fietsers tegen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
Met 220 kom je er nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:48 schreef hicham het volgende:
Maar wel een leuk idee, als we samen gaan kunnen we elkaar opfokken
En zulke posts noem ik kortzichtig, ooit die weg gezien waar ik te hard reed? Neequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden. Op de snelweg is het vaak toch een ander verhaal, met hardrijden. Op de snelweg kom je geen spelende kinders of fietsers tegen.
Assosiaal noem k dat.
Oeh, een gevoelig onderwerp!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Idd, daarnaast in een 50 km gebied moet je je gewoon aan de snelheid houden.
Zal wel zoiets zijn jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met 220 kom je er niet
Wat is de top van die Bandit?
1350 guldens aan boetequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef yup het volgende:
270+200+45+45+45(parkeerboete)\
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef yup het volgende:
ik rij dus echt als een totaal geschifte idioot
Kortzichting... misschien, er zijn wel wegen waar je best harder kan rijden. Maar over t algemeen is t toch wel logisch dat je 50 moet gaan rijden voor een reden. Die reden is meestal omdat je binnen de bebouwde kom wat kwetsbaarder verkeer tegenkomt, zonder dergelijke ervaring om een auto met 100 km/u terug te koppen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef yup het volgende:
Beide wegen waren 2x2 baans. De laatste bekeuring was van een 70 die naar 50 ging...
Ouders zullen we het niet over hebben, die vinden het uiteraard verschrikkelijk, me vader heeft al jarenlang geen bonnen ontvangenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel zoiets zijn ja
[..]
1350 guldens aan boete
En die parkeerboete zal wel het stomst zijn van allemaal
Wat vinden je ouders daarvan? Je woont nog thuis neem ik aan?
:/quote:
Is dit een verkapte ik-vind-jouw-bandit-wel-mooi?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef R2-D2 het volgende:
Dat niet alle bandits mooi zijn is hierbij bewezen
For your information: onderaan het reactieveld zitten twee rijen aan smileys en in de Fok!MC (a.k.a Smiley!MC) gebruiken we ook regelmatig custom smileys. Ga nou niet die lelijke tekenreeksen gebruiken als dubbele punt + slashquote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar er zijn genoeg plekken bbk waar je makkelijk 80+ kan zonder echt gevaarlijk bezig te zijn... En er zijn genoeg plekken waar 50 gewoon russische roulette is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:12 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Kortzichting... misschien, er zijn wel wegen waar je best harder kan rijden. Maar over t algemeen is t toch wel logisch dat je 50 moet gaan rijden voor een reden. Die reden is meestal omdat je binnen de bebouwde kom wat kwetsbaarder verkeer tegenkomt, zonder dergelijke ervaring om een auto met 100 km/u terug te koppen.
Hardrijden is leuk, maar je moet wel een beetje nadenken over waar je dat gaat doen. Meer wil k r ook niet over kwijt, ben immers zelf ook geen heilige![]()
Oh en inhaalactie![]()
:\ :x ^_^quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
For your information: onderaan het reactieveld zitten twee rijen aan smileys en in de Fok!MC (a.k.a Smiley!MC) gebruiken we ook regelmatig custom smileys. Ga nou niet die lelijke tekenreeksen gebruiken als dubbele punt + slash
Het is 'm al vergevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef stinkie het volgende:
Is dit het begin van de vrijdagrel? Ben ik nog op tijd?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-vind-jouw-bandit-wel-mooi?
Oh wacht, nou krijg ik ruzie met stinkie en fulcrum, die stonden al in de rij voor jou
@ MF:quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
Heb die custom smiley's site in me favorieten gepleurd.
GS500 25 kw op M-F
Wat vinden we van zo een brommer? Lekker cheap en hij ziet er nog redelijk uit
Ik zou zoeits wel kopen denk ik...
quote:Op vrijdag 04 november 2005 14:36 schreef eg het volgende:
Ik heb serieuze interesse maar moeten paar dingen gebeuren:
Mooie kleurstelling voor een stoere jongen als jij *Proest*quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
Hebbie die blauwe jurk weerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Achneejoh, mallepietje![]()
Jouw Bandit is wel mooi, ik heb een beetje spijt van die XT denk ik...Een gewone Naked is als Pekelfiets mischien wel beter dan een crosser
![]()
Die van ons reed rond Sinterklaastijd in een zwarte pietenpak achter ons aan, met jute zakken om z'n zijkoffers en een roe achter z'n ruitjequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:26 schreef AndreB. het volgende:
Ej, iedereen heeft hier wel motorrijles gehad. Wat is het raarste wat jou instructeur heeft uitgehaald tijdens je lessen?
Ben zelf weleens ingehaald door hem terwijl ie op zn achterwiel reed :p
Die van ons is ook niet stoerquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef AndreB. het volgende:
Eh![]()
Ik maar denken dat ik een stoere instucteur had....
Ik ben allang niet meer heb nog nooit geragdquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebbie die blauwe jurk weer
XT van jou is meer een ragding lijkt me, maar waarschijnlijk ben jij zelf niet zo een raggertIk zie er wel mogelijkheden in
Zal ik dat ding maar ff tijdelijk voor je rijden, anders staat ie ook maar weg te rotten heH?
voor een zacht prijsje neem ik hem wel over van je hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Achneejoh, mallepietje![]()
Jouw Bandit is wel mooi, ik heb een beetje spijt van die XT denk ik...Een gewone Naked is als Pekelfiets mischien wel beter dan een crosser
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef AndreB. het volgende:
Ons?
Maargoed kinders, ik ga weer verder met studeren.
Tot de volgende keer?
Uhh ik was langer geregged bij M-F hoor. Dat ben ik wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef hicham het volgende:
[..]
@ MF:
[..]Zo ontmaskeren we je wel erg snel
Of ben jij dat niet?
Wat een beetje schuurpapier + spuitbusje verf niet kan doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie kleurstelling voor een stoere jongen als jij *Proest*
De vrijdagrel, de vrijdagrel![]()
Edit:
Sorrie, te laat... Geen vrijdagrel...![]()
M.a.w. het is een knakenbrommer voor een knakenprijs, niks mis mee tochquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zo te zien de enige manier voor jou om snel en goedkoop motor te kunnen rijden. Gezien je posts de laatste tijd in FokMC heb je niet veel keus en zou ik er eventueel voor gaan
![]()
![]()
Tis geen topbrommer, kwa prestaties (in de begrensde vorm) en kwa looks
Onze vriend is wel op de hoogte van de rellen (ziequote:
Nee joh, ben je gek .. die XT start altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sjit, de search doet het daar momenteel nietquote:
quote:M.a.w. het is een knakenbrommer voor een knakenprijs, niks mis mee toch
Ons = worldpimber en ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:35 schreef AndreB. het volgende:
Ons?
Maargoed kinders, ik ga weer verder met studeren.
Tot de volgende keer?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer heb nog nooit geragdGaan we ruilen
![]()
Ziet er alleen niet hyper sportief uitquote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef 25Kilowatt het volgende:
Omdat ik op zoek ben naar wat anders bied ik mijn YAMAHA XJ600S DIVERSION te koop aan.
Deze motor is niet geheel orgineel (mede daarom de lage prijs).
De accesiore lijst bestaat uit:
o Carbon stuurkuipje met halogeen lampjes (echt carbon, niet gestickerd)
o Carbon(look) spiegels
o BSM 4 in 1 vampire uitlaat met uitneembare decibel killer
o Diverse kleinigheden als hadvatten, knippertjes voor, stickers enz.
De motor staat als 25KW ingeschreven bij het RDW, maar loopt ondertussen alweer orgineel. Het 25KW setje word wel meegeleverd.
Oja, het bouwjaar is 1992, en hij heeft ongeveer 45.000 km gelopen.
De grote beurt (met kleppen stellen, filters, olie, en bougies vervangen is minder dan 1000 km geleden gebeurd (door vele vakanties dit jaar echt te weinig gereden).
Voor verdere vragen mailen svp
Zeer interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.
Verder is de kit er even uit.. lijkt me ook wel wat voor jou dus.
[..]
Ziet er alleen niet hyper sportief uitwel slechts rond de 1200 euro.
![]()
Bovendien lijk je dan in de verte op Hicham.![]()
D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van Hichamquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:53 schreef yup het volgende:
Zou je er een 600N voorkant op kunnen zetten ? (dus van de naked versie??) Want die voorkant is echt te afschuwelijk voor woorden, net een of andere kutbrommer
Ik zou het niet doen! Al is het puur alleen al omdat je dan een Fulcrum wannabe wordtquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef yup het volgende:
GS500 25 kw op M-F
Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
D'r zijn meer van die achterlijke mongolen die zo een verrot voorkantje derop zetten, net als op de Bandit van HichamDie Div. lijkt er wel op ja
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef yup het volgende:
[..]
Je ziet het vaak bij GS500tjes enzo.
Volgens mij word het gewoon gekopieerd van Ghostrider (500 pk turbo Busa weet je nog)
Zeker van die knapen die teveel testosteron en te weinig hersenen hebben klinkt alsof ikmezelf beschrijf![]()
![]()
![]()
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Yup kijk eens bij deze.. 4 pitter en net even wat meer koppel en meer vermogen zonder 25 Kw kit.
Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars rozequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
GS-jes zien er nou ook weer niet zo slecht uit als je dat zo bekijkt.. wel een beetje klein
Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef yup het volgende:
Idd.
En verder zou jij een GS500 aanraden als beginbrommer ?
Eerlijk zeggen
Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef yup het volgende:
[..]
Ziet er best redelijk uit hoor, maar die van jou heeft nog een leuke kleurtje, die van de advertentie is paars roze
Naja overspuiten dan maar
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is wel een leuke fiets, dat zeker. Alleen het vermogen zul je al vrij snel weinig vinden.. maar alles went en veel sneller kun je met 25kw toch niet. Is maar net wat je belangrijk vindt. Als ik meer geld had gehad, was ik voor een 25kw (geimporteerde) ZXR-400 gegaan
[..]
Dat is waar ja, al is het wel een koopje (was toch die paarse uit '95 voor 1500 euro?)
Ohnee, vergis me weer met een andere GS. Kijk anders even verder, zijn zat leuke GS-jes met 25kw op kenteken te koop. Heb die van mij van marktplaats geplukt
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost
Ik ga naar huis
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehadquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:
[..]
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...
Alleen moet ik nog rijbewijs halen etc. gaat erg langzaam allemaal![]()
Ja en nee geloof ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Wat is jouw relatie met de topicstarter daarvan?[/quote\]Minder dan onze relatie.
![]()
[quote]
Is al de tweede keer dat je dat post, en volgens mij had je in dat topic zelf ook al gepost
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehad![]()
Wil nu al een supersport kopen eigenlijk, maja.. beetje zinloos![]()
Ach ja je talenten zullen vast hopelijk dan wel op een ander vlak liggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:07 schreef yup het volgende:
Paarse voor 1150. Denk wel dat je hem voor 900 meekrijgt... En dat is best cheap voor zo een brommer...
Alleen moet ik nog rijbewijs halen etc. gaat erg langzaam allemaal![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja snel hè. Ik kocht mijn GS al nadat ik maar 1 proefles had gehad![]()
Doe ik ook. Ben aan het sparen geslagen voor de R6 2006.. en mocht ik die niet kunnen betalen over anderhalf jaar, dan heb ik nog genoeg andere keusquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.
Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.
Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
En dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
GS500 is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Advies voor jou: doorsparen en als je vol mag gewoon een 600 of 750 supersportje scoren.
Nu heb je er geen fuck aan. Ik wil liefst een 4 cyl maar als het niet kan dan kan het niet. Een GS500 is ook leuk genoeg, na 2 jaar koop ik wel een bom op wielen.
Die diversion is idd een koopje, ik weet een ding zeker die neem je echt wel mee voor 1000 euro... Alleen die front beetje normaal maken klaar is klara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |