1 sleutel hebben voor je otowquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef stinkie het volgende:
sleutelgebroken, startonderbrekin
't zal die kut Alfa weer eens niet zijn
Een otow hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 sleutel hebben voor je otow![]()
![]()
Succes![]()
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wéér een italiaan he.......
en duur dat ze zijn.........en dan ook nog het onderhoud...
Nie aan beginnen he
staan hier 2 auto's en 2 motorenquote:
zij wilde toch een auto met karakter ? nou dan moet ze er ook maar flink voor betalenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
Hé, ben jij nou een ventquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
vertel dat lekker tegen BE, naar mij luisterd ze niet
quote:schoonzus zegt:
er is hier een pakket voor u
schoonzuszegt:
dat u het effe weet
[moraal modus]quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Worldpimber zegt:quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Gedragen kan ik me nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef worldpimber het volgende:
yuppie toch, gedraag je eens![]()
Altijd spannend die enveloppen openmaken en maar hopen dat je onder de 30 km/u te hard zitWeet niet hoe dat in z'n werk gaat daarboven eigenlijk
![]()
[..]
[afbeelding] Ik heb mijn bestelling binnen [afbeelding]
Damn, wil hem nu meteen ophalen![]()
Heb punten rijbewijs en bij beide gelaserd en staandegehouden :/quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[moraal modus]
Dude, niet mauwen, als je graag te hard rijd en je laat je dan ook nog 2x flitsen (op dezelfde weg) dan moet je ook 'op de blaren' zitten
![]()
[/moraal modus]
Weet niet of je dan voor moet komen, heb je een punten rijbewijs?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Worldpimber zegt:
ze zei u tegen me![]()
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Maar uhhh.
Stel je rijd 46 te hard op een 50 weg.
En na een paar maanden rij je 36 te hard op een 50 weg.
Moet je dan voorkomen
Ik heb die 2eboete nog niet gehad (is al 4 maanden geweest volgens mij)
Die van 46 te hard heb ik afgedaan met een boete hoor. 270 euro afgetikt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dus Yup, lever je rijbewijs vast maar in.......dat gaat niet meer goedkomen dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
tussen de 30 & 50 km te hard is voorkomen. Tot 30 km te hard in bebouwde kom en tot 40 op snelwegen is wet mulder. boven de 50 is directe ontzegging rijbevoegdheid
Dude, als je een beschikking heb gekregen weet je toch wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:38 schreef yup het volgende:
Dudez het is geen flitsboete, beide keren staandegehouden!
Eerste keer was 46 te hard staandegehouden boete gehad en betaald (270 euronen).
Tweede keer was 36 te hard, staandegehouden, is nu 4 maanden geleden dat de bon is uitgeschreven en nog steeds niks gehoord :/ Hoop dat het zo zal blijven
Verder heb ik me rijbewijs op 1 november 1 jaar.
Wat voor cadeau geeft de Nederlandse regering mij? 80 km/u op A10 west + trajectcontrole :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |