Nee, het is om bepaalde woorden te laten verbiedenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Ireth het volgende:
Maar daar is het modtopic toch enigzins wel voor bedoeld dacht ik? Om eventueel dieper in te gaan op sluitingen nav reacties? Tenminste, dat dacht ik altijd?
maar soms wordt er ook wel in den treure over doorgegaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
Je hebt gelijk Ireth daar is het modtopic inderdaad voor bedoeld.
Dat was exact waarom het weer in het modtopic uitkwam dus. Omdat ik die kreet haat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Troel het volgende:
Neem nou dat knufkuskroel, dat is al tijden zo'n kreet die te pas en te onpas gebruikt wordt als er weer eens onenigheid is.
Waarom moet dat nou weer in zo'n modtopic komen, en dan wel op zo'n manier. Kijk, als het nou zinnige reacties waren
ja dus? Daarom zet je het in het modtopic? Ik hou ook niet van alles wat hier gegild wordt, maar dan hoef je toch niet meteen naar het modtopic te lopen? Jouw opmerking in het modtopic sloeg werkelijk nergens op. Dus omdat ik het woord sugar niet mag, moet het maar verboden worden?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat was exact waarom het weer in het modtopic uitkwam dus. Omdat ik die kreet haat.
Dussssssssssssssss![]()
ik zet het niet in het modtopic, ik geef een voorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef Sugar het volgende:
Maar waarom zet jij het dan in het modtopic?
Volgens mij heb jij het de laatste tijd zelf het meeste gebruikt hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Sugar het volgende:
Nee, er werd het argument "moet alles dan knuf, kus, kroel zijn?" gebruikt. Daar wilde ik graag een verbod op.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Troel het volgende:
ik zet het niet in het modtopic, ik geef een voorbeeld.
Huh? Waar?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het de laatste tijd zelf het meeste gebruikt hoor.
ja, om jou duidelijk te maken hoe idioot zo'n voorstel is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh ja.
In het modtopic. Een voorbeeld van iets wat je stoort.
Da's idd een heel ander verhaal.
[..]
Huh? Waar?
Ow ja hoor, maar blijjkbaar snappen jullie niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Nou Troel doe niet zo kinderachtig. Je snapt toch hopelijk wel dat Sugar dit niet letterlijk bedoelt.
Nee, je snapt het dus niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Ja hoor. Jij bedoelt dat Sugar letterlijk het woordje knuf kroel kus vaak aanhaalt terwijl ze het wil verbannen. Maar jij snap toch wel dat ze dit niet zo letterlijk bedoelt. Je stelt je echt op als een peuter nu!
Sugar heeft er één opmerking over gemaakt, het ging al lang niet meer daarover, en JIJ bent nu degene die er steeds op terug komt, hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Troel het volgende:
maar soms wordt er ook wel in den treure over doorgegaan.
Neem nou dat knufkuskroel, dat is al tijden zo'n kreet die te pas en te onpas gebruikt wordt als er weer eens onenigheid is.
Waarom moet dat nou weer in zo'n modtopic komen, en dan wel op zo'n manier. Kijk, als het nou zinnige reacties waren
Nee, die opmerkingen spelen al veel langer. Er is ook al eens zo'n hele discussie geweest over het woord meis.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Sugar heeft er één opmerking over gemaakt, het ging al lang niet meer daarover, en JIJ bent nu degene die er steeds op terug komt, hoor.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Troel het volgende:
overigens, ik heb totaal geen probleem met kusjes knuffels en kroeltjes hoor.
Tja, als jij werkelijk vind dat jij zoveel niveau's boven me staat, waarom reageer je dan uberhaupt nog op me?quote:
Nee maar je hebt er wel problemen mee (blijkbaar) als andere mensen opmerken dat ze dat wel vervelend vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Troel het volgende:
Nee, die opmerkingen spelen al veel langer. Er is ook al eens zo'n hele discussie geweest over het woord meis.
overigens, ik heb totaal geen probleem met kusjes knuffels en kroeltjes hoor.
Ja sorry hoor Troel, maar op dit moment kost het me teveel aan inlevingsvermogen om op jou niveau te gaan zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, als jij werkelijk vind dat jij zoveel niveau's boven me staat, waarom reageer je dan uberhaupt nog op me?
ik vind het nogal raar om dan meteen te gaan vragen of het verboden kan worden enzo ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee maar je hebt er wel problemen mee (blijkbaar) als andere mensen opmerken dat ze dat wel vervelend vinden.
En de vorige keer dat er iets werd gezegd over kusknufkroel opmerkingen is toch ook alweer maaaanden geleden, dus over ouwe koeien gesproken....
Tja, ik snap best dat een hoger niveau best moeilijk voor je is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor Troel, maar op dit moment kost het me teveel aan inlevingsvermogen om op jou niveau te gaan zitten![]()
Nogal ja. En een hele sterke binding tussen de users onderling.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef texelonia het volgende:
OUD is sowieso een geval apart toch?Met al die hormonen enzow
En jij bent er zoals altijd weer als de kippen bij om olie op het vuur te gooien.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef moussy het volgende:
En voor troel...
[afbeelding] er valt wat te zeiken en je staat weer vooraan, zoals altijd
precies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
overigens tel ik ook de reactie van Daniman en mij mee hoor ... dat is ook standaard onderhand.
Er geen zak mee te maken hebben, maar toch ff lekker mee ouwehoeren.
En zo heeft ieder zijn rol tovh?!
En jij komt altijd als laatste aankakken om ook nog even je mening te geven waar niemand op zit te wachten maar je hebt een plaat voor je kop dus je doet het toch maar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef daniman het volgende:
precies!
Kijk ik bedoel het ook niet op een verkeerde manier, maar het valt me bijv. op dat BE vaak na een tijdje komt met posts als "Maar wij doen het toch nooit goed". Troel heeft de naam om altijd met dr neus vooraan te staan bij relletjes, enz.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef daniman het volgende:
Ik denk dat er genoeg andere mensen zijn waar men zich aan stoort dan ik met die enkele keer dat ik hier nog langskom
Nou, nog 1 keertje dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef daniman het volgende:
niet altijd; ik kom helemaal niet meer zo vaak op Fok hoor
Ik denk dat er genoeg andere mensen zijn waar men zich aan stoort dan ik met die enkele keer dat ik hier nog langskom
Maar goed, erger je maar lekker verder, ik zit er niet mee als er op mij gevit word
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, mag ik jouw award overnemen dan?
Mwah, campagne voeren kost me teveel tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zohet stemmen zal er vast wel weer aankomen
ja ik ben benieuwd wanneer de awards dit jaar komen.... voor mijn gevoel waren die vorig jaar al eerder (maar wie zegt dat dat dit jaar herhaalt moet worden?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zohet stemmen zal er vast wel weer aankomen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn![]()
ergo:quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, nog 1 keertje dan.
Ik stoor me juist meer aan dit soort vage opmerkingen van iemand die idd tegenwoordig nog maar af en toe langs komt dan van iemand die wel de discussies en de algehele gang van zaken volgt.
Op deze manier ben je net zo'n reldoos als de anderen die hier puur voor de 'sensatie' komen.
Bemoei je er gewoon niet mee zou ik zeggen...
Is het een uitdeelzakchips?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:45 schreef dutchie het volgende:
Ja hoor, mijn rol is die van mijn zijlijnkijker met chips & cola-rol. Bevalt me prima. Geweldige soap hier!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ireth het volgende:
vraag in kleine letters
Ja ik wilde de goede sfeer niet bederven door ineens inhoudelijk en ontopic te gaan lopen postenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
het gaat hier helemaal nergens over, en een vraag die hier wel in thuis hoort wordt in kleine letters gesteld
![]()
Ik heb de cola meequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het een uitdeelzakchips?![]()
*klapstoeltje neerzet*
Hier moet ik echt nog ff op reageren.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en kap ik het af heb ik gelijk weer een mailbox vol met mailtjes dat we het niet goed doen.
Haal Thomas (12-8-04) en Indy (6-1-03) er ook maar uit. Ik reageer hier veel te weinig en net als wat Ireth zegt, het voelt dan een beetje raar om toch in de lijstjes te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ireth het volgende:
ow en even een inhoudelijke vraag: is het mogelijk dat zowel Suus(06-11-2003) als ik (03-011975) uit de verjaardagslijst gehaald kunnen worden? Ik vergeet er zelf altijd in te kijken (lees: ik vergeet dus altijd iedereen te feliciteren) en aangezien de verjaardag van Suus er aan zit te komen bedacht ik me net ineens dat dat best wel hypocriet is en dan voel ik me daar weer lullig en schuldig over enzo... vandaar..![]()
OK, donequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haal Thomas (12-8-04) en Indy (6-1-03) er ook maar uit. Ik reageer hier veel te weinig en net als wat Ireth zegt, het voelt dan een beetje raar om toch in de lijstjes te staan.
Ik zat me net af te vragen 'zit ik nou op het Speeltuinbankje' of in het 'modtopic'?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
het gaat hier helemaal nergens over, en een vraag die hier wel in thuis hoort wordt in kleine letters gesteld
![]()
Ik was er toch.quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef MeNicole het volgende:
Heb al een paar keer gevraagt of ik weer in het lijstje van het tweede streepjes topic kan, maar sta er nog niet bij! Iemand die dat ff kan doen? NOD is 25 november!!
mijn slimme moment van de dag ook weer goed benutquote:Op woensdag 16 november 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is wel slim idd.
Ik zal hem even sticky gooien. Dan valt het wat meer op idd!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
Deze? Welk onderwijstype kiezen voor je kind (Vrijeschool)
Of deze? Basisschool uitzoeken
Dit zijn de 2 die ik vond die het zouden kunnen zijn.
Is al weg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef TearSong het volgende:
Hier kan ik niet om lachen:
Een waarschuwing voor Swetsenegger en ET.
Jawel joh Dutch ik snap het wel hoor, het was goed bedoeld!!! Maar imo liggen er nogal wat mensen op de loer die bij een pietsje tegenspraak toehappen. Maar goed heb mijn reactie maar even weg gehaald, was bij nader inzien ook olie op het vuur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:14 schreef dutchie het volgende:
Oke, geen tactische opmerking, ik zal me verder hier niet meer in mengen. Mijn boodschap was juist om de ouders bij te staan. Maar dat komt maar niet over.
WTF is er met Kidsconcern aan de hand???quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Icaä het volgende:
Waar is het KidsConcern-topic ineens gebleven?
Ook al verdwenen, net als KC zelf?
Oh, da's lief.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Lishe het volgende:
MUUS, mocht je niks kunnen vinden mag je mij ook best mailen. Ik weet niet alles, maar heb het zelf ook. Vandaar.
In d'r sig staan een website en vanaf daar kun je ook mailenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, da's lief..
Ik zie alleen geen mailadres in je profiel..
Ik zie niks ongewoons.. Wat zou er niet goed aan moeten zijn dan, dacht jij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Renegate het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg ik te zien.. is dat goed?
Als je op die manier ingelogd bent, zou 't moeten werken iigquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Renegate het volgende:
Brighteyes dacht dat hier iets mee kon zijn waarom ik me berichten niet zelf kan wijzigen..
En weet niet of dit nu bedoelt werd..
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het album lijkt verdwenen te zijn. Snap alleen niet waarom.
En ik heb hier verder geen foto's online.Zal het vanavond even gaan fixen.
Niet als jij zwanger bent hoorquote:
Ik had 2 albums, alleen ons trouwalbum staat er nog... heeeel raar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
Snap er niks van die van Bluezz en Golfer werkt nog wel.
Nou ja goed, ga vanavond wel even iets anders maken dan. Of uitzoeken hoe hij kan blijven bestaan.
Die foto's in het topic zie ik overigens ook niet hoor. Mss dat ze bij jou nog in je cache staan of zo?
Damn! Dit is off-topic zeg!
mijn jompels, wat doen julliequote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan even wat van de smiley-posts editten. Hoe lief ook, ze helpen het topic over de zeik en dat is niet de bedoeling.
* teig bekent: Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Nee dit is pas domIk open dit topic en zie dat plaatje van Ireth en denk dus dat ik dat in mijn scherm krijg. Zit ik er in paniek op te drukken, maar er gebeurt niks. Annuleren niet, kruisje niet, zelfs help niet
Dus start ik hem opnieuw op
![]()
![]()
En zie nu..... tis mijn schermpje helemaal niet. O my god
zoals ik al zei, ik dacht dus eerst ook dat het mijn eigen scherm wasquote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef Belana het volgende:
geen last (hoewel ik het dus even dacht)
Zal je zien dat ie per ongeluk een 6-ling krijgtquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
OMG, kan er iemand voor hem pendelen!!!!!!!!
Wat kom jij hier nou weer doen? Het enige wat ik vraag is wat respect voor m'n mening en verder mag iedereen het met me oneens zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef jessie het volgende:
OMG, kan er iemand voor hem pendelen!!!!!!!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zal je zien dat ie per ongeluk een 6-ling krijgt![]()
Mijn god, wat laat JIJ je kennen. IN elk topic waarin je ouders kan jennen, kom je met stiekeme zuigende postjes trollen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
Netwerk vanavond: Wie wil er nog kinderen?
Ik klaag niet graag in FB-topics, maar Swetsenegger is sinds vanmiddag echt continu aan het zuigen en tieren. Hij maakt me uit voor homo, claimt m'n familie te vermoorden.
Ik zou er maar mee stoppen met dat roken. Het is duidelijk dat je een paar vernauwde bloedvaten in je hoofd hebquote:
Doe ik. Ik ben hier niet om mezelf populair te maken, dat had je hoop ik al door toen ik een tamelijk onconventionele stelling innam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Je maakt jezelf hiermee nou niet bepaald populair RQ.
Oh, en die zelfverkozen slachtofferrol staat je ook niet.
En ja... je mag hier best eens iemand uitmaken voor jankzak, hell... het woord is op Fok! uitgevonden geloof ik.Als je daar niet tegen kan ben je van harte welkom op http://forum.eo.nl
En nu is het klaar. Als je nog meer te zeuren hebt over wat er wel of niet toegestaan is op het forum nodig ik je van harte uit om een mailtje te sturen naar forum@fok.nl of een topic in Feedback te openen.
Ja, daar had ik eerst ook aan zitten denken, maar zo valhet ten eerste meer op en is het makkelijker een gesprek erover te hebben. Het zakt dan vanzelf wel weer een keer weg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:59 schreef texelonia het volgende:
Misschien kan ie hier wel bij
Kinderzaken in het nieuws
Ik denk dat je het 'altijd' zo moet doen..en op het moment dat het wegzakt, zet je de kernpunten over in een 'centraler' topic...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, daar had ik eerst ook aan zitten denken, maar zo valhet ten eerste meer op en is het makkelijker een gesprek erover te hebben. Het zakt dan vanzelf wel weer een keer weg.
Ik weet niet hoe mijn collega's hierover denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |