[SC - Deel 39] - Tortelduifjesquote:
waarom antwoord geven op een vraag die er stond die ge-edit isquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef moussy het volgende:
[Kappen nu! Je hebt je lolletje weer gehad, genoeg nu. En nee, er was geen topic report!]
zal ik dat even doen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb het lijstjemaar moet ff geduld hebben tot een lief modje even stem topic van zijn slotje wilt halen
ja, te laaaaaatquote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef daniman het volgende:
waarom zijn de kinderpraatjes er nou uitnou ja scheit
Dat mag rustig in dit topic hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef melonovy het volgende:
best een klus trouwens zo'n lijstje. Toch zijn er wel meer mensen en dingen die ik zou willen benoemen.
Hoeft ook niet perse hoor, je kan gewoon op de catogorien stemmen waar je wel een persoon voor weet .quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef lcicle het volgende:
Je hoeft toch niet in alle catagorien een stem uit te delen hoop ik?Zo goed ken ik jullie nog niet namelijk
Oh ik zie net dat ik nog tot 30 nov. heb om me in te lezen.
ik ook niet. ben hier altijd zo slecht in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet kiezen. Bij heel veel dingen
mietjequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:55 schreef daniman het volgende:
het is wel een behoorlijke klus hoor dat tellen, ik spreek uit ervaring
Maar dit jaar zijn er minder categorien dan vorig jaar dus dat is al een meevaller denk ik
nou, we zijn met zijn tweeen, dus dat moet denk ik nog wel lukken hoor. Zo erg is het nou ook niet met ons gesteld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:55 schreef daniman het volgende:
het is wel een behoorlijke klus hoor dat tellen, ik spreek uit ervaring
Maar dit jaar zijn er minder categorien dan vorig jaar dus dat is al een meevaller denk ik
neva: puf 1 voor ... oef.. autsj puf 1 voor ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
nou, we zijn met zijn tweeen, dus dat moet denk ik nog wel lukken hoor. Zo erg is het nou ook niet met ons gesteld.
Kijk, Neva kan prima hardop dingen roepen en dan turf ik
En dan lekker bij een pot thee met wat suikervrije koekjes enzo. Ik zie het al helemaal zitten
En dan halverwege opnieuw beginnen omdat je vliezen gebroken zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neva: puf 1 voor ... oef.. autsj puf 1 voor ....al heupwiegend aan de bank
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |