quote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Rena, er zijn meerdere mensen in mijn omgeving ziek/verkouden, eerst heb je een kwakkel natte zomer en dan ineens erg warm, onzebinnen- thermostaten kunnen dat niet aan volgens mij
Dat heb je niet!quote:Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien heb ik hem wel veel te veel en te lang laten lopen toen hij nog piepklein was. Of hem te lang het verkeerde voer gegeven.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef jolene het volgende:
Ik heb Miss-D even een mailtje gestuurd met een plaatje
Zegt mevrouw 'jemoetjenietschuldigvoelenoverdingenwaarjeniksaankandoen' (weet je nog)quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar... maar... Als ik me niet kan aanstellen en me schuldig kan voelen is er toch ook niks aan? Mijn moeder is katholiek, schuldgevoelens zitten me in het bloed.
Jij bent de minst aanstellerige aanstellert in de geschiedenis van aanstellertsquote:
Ja, met tuin.quote:Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef Spindizzy het volgende:
Lekker hoor. Heb je ook zeker wel een tuin erbij?
Yup, zoiets jaquote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Uhmmie het volgende:
das toch zo'n soort van afscheiding die een vervelende toon geeft als het beestje door de "afscheiding" loopt
je ziet hier verder niets van.. alleen poes hoort het op het moment dat hij er over heen wil
quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Die weg Rena, lijkt erg veel op Lakerveld, bij Lexmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |