abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30251795
Hehe ben je gelukkig Bloes?
  zondag 4 september 2005 @ 10:18:18 #102
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30252279
Jullie zagen er prachtig uit
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30252337
Joehoeeee ik heb me tentamen gehaald nu mag ik mastervakken doen, dus daar begin ik maandag lekker mee! Tenzij.... ik een leuke baan krijg dan moet ik nog eens even heeel goed nadenken! (Ik had eigenlijk verwacht dat ik het niet gehaald had) dus dat wordt straks even heel moeilijk kiezen... doorstuderen = leuk, baan = geld + mogelijkheid andere woning dus poezen...
pi_30254016
Gefeliciteerd, inkie

Ik word volgens mij ziek Keelpijn en hoofdpijn achtig. Volgens mij aangestoken door een klasgenoot die te eigenwijs was om thuis te blijven toen ze ziek was
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_30256743
Joepie Ink, wel een lastige keuze nu

Rena, er zijn meerdere mensen in mijn omgeving ziek/verkouden, eerst heb je een kwakkel natte zomer en dan ineens erg warm, onzebinnen- thermostaten kunnen dat niet aan volgens mij

Wij, gelukkig, gelukkig?
pi_30257388
Gefeli Ink!

Ik ben al dagen grieperig, bah bah bah. Hopelijk wordt je niet ziek Rena. Bah.
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:

Wij, gelukkig, gelukkig?
pi_30257909
Beterschap allemaal!! Hier in de omgeving ook al veel zieken, en dat dan net als het weer lekker weer is.... das wel gemeen!

Fritz heeft het ligbed in de tuin gekaapt Ach ja dan zit ik wel op het klapstoeltje
pi_30259639
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Rena, er zijn meerdere mensen in mijn omgeving ziek/verkouden, eerst heb je een kwakkel natte zomer en dan ineens erg warm, onzebinnen- thermostaten kunnen dat niet aan volgens mij

Ik heb ook al een paar dagen zo'n ziekerig gevoel, eerst een beetje moeheid en sinds vanochtend keelpijn wat erger lijkt te worden Maar ik mag voorlopig niet ziek zijn, dus dat word nog leuk

Inkie als Bommel dat zou doen, zou hij lekker op de grond mogen gaan liggen als ik er wilde zitten.
And you know I might
pi_30260475
hmm ik ben eigenlijk fulltime brak lately
iets met te lange werkdagen en te vroeg op denk ik

maar nu vandaag eigenlijk hele dag lekker door de stad gebanjerd
gister om 12 uur nog even naar kijkduin gereden voor het strand

(gister knallende ruzie met het vriendje weer.. en dan doe ik dus niets.. want dan is mn hele humeur verziekt maar savonds met collega naar verjaardag.. en daarna met vriendje naar ut strand.. toen was ik wel weer blij)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30267911
Inkie gefeliciteerd

Beterschap voor allen die zich niet lekker/ziek voelen
pi_30268138
Jonge jonge ik net met cavia's en al in de trein op weg van eindhoven naar groningen. Kom ik in utrecht aan, de trein naar groningen ingegaan BOMVOL, eindelijk een plaatsje gevonden roepen ze om dat ie maar tot hoogeveen rijdt en dat daar wel bussen ingezet worden, nou ik dus maar weer eruit want ik weet hoe dat gaat... en met de cavia's wil ik gewoon ECHT niet langer dan de tijd reizen die er al voor staat.. dus maar weer terug naar Eindhoven gegaan, ik ga morgen wel.... pfff dus ff voor nop naar utrecht op en neer geweest..
pi_30268373
Ink.
Wat een uuuuren voor niets in de trein
  zondag 4 september 2005 @ 21:23:01 #113
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30270231
Leuke foto's Bluezzzzzzzzzz of moeten we je nu mevrouw Golfer noemen ?

Djeez inkie heb jij die mazzel met de trein met je diertjes hopen maar dat het morgen rustiger is in de trein !

Pffffff wat een weekend, die foto's van de zeehondjes is niks meer geworden helaas, kwam gewoon tijd tekort Ze verwachtten vandaag ong 5000 mensen, alleen vonden die mensen van niet, dus kwam minstens het dubbele ofzo, echt gigantisch druk was het, was laatste dag van de vakantie, morgen beginnen de scholen hier ook weer, dus dan gaat heel Nederland weer naar school, dan zal het een stuk rustiger worden, maarja....de schoolreisjes komen er dan ook weer langzaam aan
Achja, shit happens Kga nu maar naar bedje, ben totally verrot truste voor straks all !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30270632
Ik snap best dat je moe bent, Nonneke Weltrusten!

Ink, rot is dat he, waarom reed hij niet tot Groningen of weet je dat niet?

Nog een grappige foto:

Hij kan zo wel tijden blijven zitten, maar hier moest hij wachten met oversteken
And you know I might
pi_30272667
Aaah die Bommel!!! Wat lief!

Tja waarom die precies nie reed geen idee, zal wel weer een seinstoring ofzo zijn geweest!
pi_30272670
-oeps dubbel-

Maar jeetje nonneke wat een drukte zeg... pffffff!!!

[ Bericht 78% gewijzigd door inkie1010 op 04-09-2005 22:54:24 ]
pi_30273159
Die weg Rena, lijkt erg veel op Lakerveld, bij Lexmond

Jeutje Nonneke dat het daar zo giga-druk is!
pi_30274402
Fritz op het ligbed vanmiddag

En Obelix en Piet op het gras

pi_30284717
Mijn 2e vakantieweek is begonnen
En hoe vervelend nou, we moeten naar het strand

Xena heeft door we allebei de hele dag thuis zijn, dat ze nadat de PC aan is zij de tuin in mag.
Maar owee als je eerst andere dingen gaat doen, dan zorgt ze ervoor dat je struikelt over haar, of zoo hard miauwt dat het volgende dorp denkt dat we dierenbeulen zijn, ze zit continue bij de deur en als je ook maar 1 vinger beweegt rent, valt, vliegt ze de trap af richting tuindeur
pi_30284932
Bluezz en Golfer nogmaals gefeliciteerd.
Je zag er schitterend uit
pi_30285018
We hebben een nieuwbouw koopwoning toegewezen gekregen.
Helemaal geweldig.

Ben helemaal hyper.

Nu nog alles rond krijgen qua hypotheek.
pi_30285432
Ohh kijk Fritz nou genieten.. heerlijk zoals hij daar ligt!

Jolene gefeliciteerd!!! Wat voor huis is het, vertel eens wat meer! Succes met het regelen van de hypotheek!

Xientje lief wijsneusje..
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_30286865
jolene tnxx en van je huis
Heb je fotootjes??
pi_30286999
Ooh ooh.. heb dus nog maar één rijles gehad, maar zie het helemaal zitten straks mijn eigen kleine autootje te hebben.
Zit dus continu op marktplaats, autotrader enz. te snuffelen en heb nu zoooo'n leuke karretje gezien... ben helemaal verliefd!
Beetje onzinnig natuurlijk om nu al een auto te kopen terwijl ik nog 29 lesuren te gaan heb, maar ohhh ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm!
  maandag 5 september 2005 @ 14:09:16 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30287262
Wat goed Jolene! Gefeliciteerd.

Kijk Fritzie nou lekker in het zonnetje liggen

Hier gaat het even wat minder met Smekkie. Hij loopt (strompelt) met de dag moeilijker en zijn achterpootje gaat er voor mijn gevoel steeds raarder bij"hangen". Heb net dus toch maar een afspraak gemaakt voor een foto. Woensdagmiddag kunnen we er met hem heen. En nu ben ik heel bang dat het mis is en dat ik straks een jonge hond heb die niet meer mag hardrennen of met de bal mag spelen Om het over mijn angst voor de narcose maar niet te hebben...

Misschien heb ik hem wel veel te veel en te lang laten lopen toen hij nog piepklein was. Of hem te lang het verkeerde voer gegeven.
pi_30287769
Och wat sneu voor Smek.. Hopelijk valt het allemaal mee met zijn poot!
Niet jezelf nu al verwijten gaan maken, heeft geen zin.. al hoewel ik het wel begrijp, je zoekt het altijd bij jezelf.

Dikke knuf voor Smek!
pi_30289272
Ach Spin, alles wat ik van je heb gelezen over Smek, klonk en klinkt goed.
Jullie droegen hem gingen maar korte stukjes.
Reken het jezelf niet aan.

Maar wat eng en wat lang wachten nog tot woensdag
pi_30289357
Ik heb Miss-D even een mailtje gestuurd met een plaatje
pi_30289426
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Spindizzy het volgende:

Misschien heb ik hem wel veel te veel en te lang laten lopen toen hij nog piepklein was. Of hem te lang het verkeerde voer gegeven.
Dat heb je niet!

Je hebt destijds telkens geschreven hoe lang je ging (hoe kort eigenlijk), je hebt zeer goed op dat pootjes gelet, je hebt toen Smek al heel jong was het al gezegd tegen de dierenarts, die toendertijd geen probleem zag. Over voer heb je ook altijd goed nagedacht. Kortom, je hebt NIKS fout gedaan. En dat moet je van me aannemen! Als er iemand haar honden met liefde en zorg omringt ben jij het wel en je mag je niks in je hoofd halen dat je het niet goed hebt gedaan!

Zo, of ik word heel boos

PS: ik heb het ook gezien met dat pootje toen met de meeting en toegegeven, het is een vreemd pootje. Ik hoop toch dat het niets ernstigs is, zoals we dat steeds al hoopten en duim mee!
  maandag 5 september 2005 @ 15:27:27 #130
48233 Auticia
warriorette
pi_30289482
Ontzettend kut voor je, Spin, en voor Smekkie, maar ga jezelf geen verwijten maken!
Ik sluit me volledig aan bij de post van Tink.
I bet you are flying inside.
pi_30289533
Fritz, wat lig jij heerlijk in het zonnetje

Jolene, van harte gefeliciteerd met het nieuwe huis

Smekje toch.....
Spin, je moet jezelf niet de schuld geven hoor. Als er iemand zorgvuldig met zijn honden omgaat dan ben jij het wel.
Woensdag brand ik een kaars voor jullie.
Sterkte en een knuffel voor Smek en Casper
  maandag 5 september 2005 @ 15:30:39 #132
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30289578
Ja maar... maar... Als ik me niet kan aanstellen en me schuldig kan voelen is er toch ook niks aan? Mijn moeder is katholiek, schuldgevoelens zitten me in het bloed.

Jullie hebben wel gelijk denk ik. Laten we eerst woensdag afwachen en de eventuele uitslag.
Ik heb een andere DA die de foto's maakt dus ben ook wel blij dat er dan gelijk iemand anders even naar kijkt
pi_30289642
Hee ik ben hier de aanstellert
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 15:34:26 #134
43556 miss_dynastie
pi_30289654
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef jolene het volgende:
Ik heb Miss-D even een mailtje gestuurd met een plaatje
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 15:36:21 #135
43556 miss_dynastie
pi_30289704
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar... maar... Als ik me niet kan aanstellen en me schuldig kan voelen is er toch ook niks aan? Mijn moeder is katholiek, schuldgevoelens zitten me in het bloed.
Zegt mevrouw 'jemoetjenietschuldigvoelenoverdingenwaarjeniksaankandoen' (weet je nog)
Maar kleine Smekjes horen dan ook geen zieke pootjes te hebben. Spannend en eng
  maandag 5 september 2005 @ 15:37:51 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30289764
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Hee ik ben hier de aanstellert
Jij bent de minst aanstellerige aanstellert in de geschiedenis van aanstellerts Anders zou je wel wat meer posten in Ziek Zwak En Misselijk Zwangerschap en Geboorte

Oooh, dat ziet er heel sjiek uit, Jolene! En groot. Wanneer is het af?
pi_30290054
Grinnik 3de of 4de kwartaal 2006.
Duurt nog ff.

Mogen de meiden eindelijk van de flat af.
  maandag 5 september 2005 @ 15:49:47 #138
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30290108
Lekker hoor. Heb je ook zeker wel een tuin erbij?
pi_30290110
Ik denk dat iedereen er overeens in dat jij er niks aan kan doen.
Maar het is gewoon klote
pi_30290145
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef Spindizzy het volgende:
Lekker hoor. Heb je ook zeker wel een tuin erbij?
Ja, met tuin.
Maar ik ben daar nu druk doende mee in mijn hoofd van wat doen we..

Iets maken waardoor ze de tuin niet uitkunnen of tja, wel uit de tuin en dan telkens angstig zijn.
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 15:56:55 #141
43556 miss_dynastie
pi_30290323
Over de tuin, ik zit erover te denken om voor Yian zo'n wurgapparaat te bestellen, waarbij ze nare tonen te horen krijgen als ze over de grens gaan en daarom gaan ze terug naar het gebied waar ze wel mogen komen Yian is namelijk nog nooit ontsnapt, nooit in de buurt van een ontsnapmogelijkheid geweest, en toch vertrouw ik hem niet helemaal los in de tuin, het is en blijft een kater. Maar aan een tuigje is best sneu, omdat hij zo braaf is... daarom zou zo'n ding uitkomst kunnen bieden.
pi_30291203
huh wurgtoetsel??
pi_30291655
Watisdatvooreending Miss-d? Yian gaat dan toch niet echt gewurgd worden? *niet echt dat denkt hoor*

Jolene, ik ben zo blij voor je
pi_30292119
Arme smek!!!

Wurgtoestel? klinkt eng!!

De caafcam is weer online zie sig
pi_30292322
das toch zo'n soort van afscheiding die een vervelende toon geeft als het beestje door de "afscheiding" loopt

je ziet hier verder niets van.. alleen poes hoort het op het moment dat hij er over heen wil
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 17:32:25 #146
43556 miss_dynastie
pi_30293088
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Uhmmie het volgende:
das toch zo'n soort van afscheiding die een vervelende toon geeft als het beestje door de "afscheiding" loopt

je ziet hier verder niets van.. alleen poes hoort het op het moment dat hij er over heen wil
Yup, zoiets ja Eigenlijk vind ik dat soort dingen dus helemaal niks, maar omdat het Yian zoveel meer beweegruimte zou geven, en hij nog nooit heeft geprobeerd weg te komen als hij wel los in de tuin zat mister_d durft meer dan ik lijkt het me op zich wel een oplossing..
pi_30293209
nouja.. als hij toch de tuin niet uit gaat.. heeft ie nergens last van
jobensaskia.nl
pi_30295669
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Die weg Rena, lijkt erg veel op Lakerveld, bij Lexmond

Is het niet Ik zeg liever niet waar het precies is, maar het ligt in de buurt van Culemborg (weet niet of je dat kent?)

En, Spin, ga jezelf geen verwijten lopen maken, want het is echt jou schuld niet! Uit jou verhalen maak ik op dat je alleen maar het beste voorhebt met je lieve beestjes. Sterkte

Jolene, gaaf huis! Gefeliciteerd!

[ Bericht 4% gewijzigd door rena op 05-09-2005 19:08:28 ]
And you know I might
  maandag 5 september 2005 @ 19:27:50 #149
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30296396
miss_d ik meen me te herinneren dat ze ook een soort poeder ofzo verkopen, dat je zegmaar een lijn strooit waar de kat niet overheen gaat/wil, kan het mis hebben hoor, maar moest er gelijk aan denken toen ik het las.

Spin, jezelf verwijten maken heeft geen zin joh Smek komt gewoon uit een slecht nestje, kan jij niks aan doen !

heeeeerlijk dagje vrij gehad, uitgeslapen tot 1 uur en rond 4 uur nog maar even naar het postkantoor gegaan voor een busabbo En vanaaf zenden ze the l word gewoon pas om 23:15 uit ipv half 11 alsof potten(/mensen die het volgen) niks te doen hebben de volgende dag ofzo, mijn wekker (en vast nog veeeeeel meer) gaat morgen om half 6 meneer RTL, dan heb ik toch geen tijd om tot zolaat op te blijven
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 5 september 2005 @ 19:29:17 #150
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30296440
iemand een ijsje btw ??
*zet bak 3chocolade ijs neer, en een bak pecan/karamel ijs, en bosvruchten sorbet*

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')