en jij moet gewoon gaan broeden, zodat je volgend jaar mee kan doen!quote:
Ze heeft de blokken en kinderstoeltjes al in huis hoor, zelf gezienquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef melonovy het volgende:
ja een stimuleringsaward voor iemand die maar snel (weer) moeder/ vader moet worden
Mous dan hoef je Cas zijn haar ook niet meer te doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]Ja laten we ze allemaal kaal scheren en in 3delig pak hijsen
Een Neukawardquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef melonovy het volgende:
ja een stimuleringsaward voor iemand die maar snel (weer) moeder/ vader moet worden
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar kunnen we dan ook een *plop*-award instellen!quote:
Mous!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef moussy het volgende:
en de achterlijkste woordjes van OUD award.. klussenik het al bijna voor me dat iemand dan eerst zn lul even gaat verven voor het neuken. Ja sorry hoor, maar hier is klussen ook echt klússen en niks anders
dan ga je maar naast die vent van mij liggen, die ligt met een morfinepilletje in zn bed, mooi plekje voor zielige kerelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef stinkie het volgende:
Maken jullie d'r nog ff gekker dan ze al is. Buiten dat, ze heeft mij al om voor te zorgen nu
ja, ik zit in geen enkele fase, dus zou voor het speeltuinbankje kiezenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
Nee want dat is gewoon heel afhankelijk van in welke fase je zit.
een mascotte is een "geluksbrenger"quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef Oxymoron het volgende:
ergens op fok las ik iets over een mascotte.
Dat is toch een knuffel?
Wat is dan een mascotte-award?
Fok! OUD awards stemtopic!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
O ja, ik wist niet eens dat die er toen was. Ben wel benieuwd op wie ik vorig jaar allemaal gestemd hebt en hoe dat lijsjte er nu uit gaat zien.
Bestaat dat vorige topic nog, en wie kan dat terughalen?
De neukward?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef moussy het volgende:
en de achterlijkste woordjes van OUD award.. klussenik het al bijna voor me dat iemand dan eerst zn lul even gaat verven voor het neuken. Ja sorry hoor, maar hier is klussen ook echt klússen en niks anders
Vooral die Luckepuck en Neva... die zie ik daar ook voorbij komen..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn er trouwens veel mensen 'verdwenen' van Fok!... zit dat oude Awards Slow Chat topic door te lezen en zie allemaal oude namen langskomen..
echt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:47 schreef daniman het volgende:
inderdaad, de een komt de ander gaat. Dat soort dingen blijf je hebben!
wiequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vooral die Luckepuck en Neva... die zie ik daar ook voorbij komen..
Geen idee waar die gebleven zijn?
(verder zie ik een hoop lurkers daar reageren en idd ook wel wat users die 'verdwenen' zijn, maar dat hou je toch)
We kunnen een "ouwewijvenpostaward" erbij doen natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef daniman het volgende:
tis ok, maar dat "ja echt" was alleen maar als grapje bedoeld en als ik dan een kopstoot smiley met een zucht terugkrijg, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben, dan weet ik ook niet wat ik moetKennelijk heb ik een manier van posten waar niet iedereen zo blij mee is, maar ja.
Ow maar die is met nog een stel andere gevlucht, naar F&F, voor ons stel kutwijvenquote:Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef Belana het volgende:
nadat ik vorig jaar iemand als grootste relschopper heb genomineerd hoor ik niks meer van diegene, dus dit jaar hou ik mijn mond wel![]()
![]()
Wie? Wie? Wie??? Vertel!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ow maar die is met nog een stel andere gevlucht, naar F&F, voor ons stel kutwijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |