Nee, niets punt ik vind hem leuk, eerlijk is leuk!!! Eerlijk is goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Sugar het volgende:
Ik denk helemaal niet dat dat bij eerlijkste zo is.![]()
Maar ik bedoel dan ook: iemand die altijd zegt wat hij / zij zelf echt vindt en zich niet zo laat leiden door een ander ofzo. Misschien meer recht voor z'n raap. Of eigen ofzo.
Maar het lijkt nu net of ik dat de allerbelangrijkste categrorie vind ofzo en dat is helemaal niet zo eigenlijk.Dus laat ik er vlug over ophouden.
Categorie levert verwarring op: niet doen. Punt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat favoriete modje er ook wel in kan eigenlijk
Ben ik het toch niet helemaal mee eens, recht voor zijn raap zijn hoeft helemaal niet eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
recht voor zijn raap heetf al een hele andere insteek en daar kan ik me dan wel weer invinden
zoals ik de post van sugar interpreteer wat ze daar mee bedoelt vind ik het ene heel andere insteek hebben.. dan eerlijkste.. maar goed meningen verschillen ik geef alleen mijn mening en jullie die van jullie.. uit eindelijk zal ik alle genoemde categorie-en morgen bij elkaar noteren en dan mogen de users kiezen welke categorie-enquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens, recht voor zijn raap zijn hoeft helemaal niet eerlijk te zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef _evenstar_ het volgende:
dus ipv nog langer door te bakkelijen over de eerlijkste user award misschien handiger om met ideetjes voor categorie-en ana te komenzodat we binnenkort kunnen stemmen daar over
ik had al geopperd dat als iedereen hier nu eens 10 categorie-en neerzet die hij/zij graag wilt terug zien.. en dan 7 positieve en 3 negatieve ( met een knipoog)quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ja maar ik had het idee, dat als we niet doorbakkelijen dat punt van de baan zou zijn, vandaar.
Oh misschien ook een idee dan, om niet alles af te doen als te negatief...te likkerig...te.....gewoon op een hoop met die zooi en stemmen maar. Misschien afspreken hoeveel negatieve(met een knipoog) er mogen komen en hoeveel positieve(likkerige). Ik roep maar wat....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:37 schreef easy-going het volgende:
Is er nu al een award voor mij verzonnen?
Nu wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had al geopperd dat als iedereen hier nu eens 10 categorie-en neerzet die hij/zij graag wilt terug zien.. en dan 7 positieve en 3 negatieve ( met een knipoog)
en dat kunnen dan al bestaande categorie-en zijn maar ook nieuwe bijvoorbeelden dan tellen we dt op den duur allemaal bij elkaar op wat erg veel op elkaar lijkt zetten we onder een naampje.. dan heb je dalijk een waslijst aan cattegorie-en die ik en troel gana filteren als baby - ouder buik etc gerichte categorie en dan volgt daar een stemronde over en de 20 met de meeste stemmen nemen we dan mee en ook dat stemmen gebeurt dan dat er zeg maar 20 uitgekozen worden per user.. ( lijkt me een redelijk aantal) en daarvan 5 er negatief/met een knipoog mogen zijn .
beetje duidelijk?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
het duurt even maar dan heb je ook wat![]()
grappig, zelfde gedachtequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
De subcategorieën bij Buik (mooiste, grootste en zebra) kunnen wat mij betreft ook samengevoegd worden tot "meest memorabele buik", dan kan iedereen er zijn/haar eigen invulling aan geven.
Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik volgde het gewoon even niet meer.. hormonen he![]()
En dan gelijk ook maar een 'meest gevatte user award'quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?![]()
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eensquote:
De "Flexibele User Award"quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
[..]
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eens![]()
![]()
![]()
idd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
best geklede kind vind ik een rare eerlijk gezegd, dat vind ik meer iets voor een mode-forum.
ja nou dat ook idd!! De 1 loopt chronisch in hippe merkkleding, terwijl de ander het met krijgertjes moet doen of zo.. weet niet.. vind het een beetje raar, voelt niet goed bla bla enz enz.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind best-geklede net iets te veel waardeoordeel geven over hoe en wat een mens in huis heeft.
Ik snap wel dat het mss gaat om de zelfgemaakte creaties van een user maar toch... de een heeft scheppen geld en geeft dat toch ook aan zijn/haar kind uit, de ander heeft dat mss niet...
Beetje een lastige...
leukste haarclipjes, brilletjes, vlechtjes en tasjesquote:
Ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Rottdog het volgende:
Aangezien smaak allemaal verschillend is want wie vindt zijn kind er nou niet als beste uitzien.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:59 schreef texelonia het volgende:
leukste outfit is ongeveer wat ik zei maar dan anders verwoord..?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij Best Geklede moet ik gelijk aan types als Humberto Tan denken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |