Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik volgde het gewoon even niet meer.. hormonen he![]()
En dan gelijk ook maar een 'meest gevatte user award'quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?![]()
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eensquote:
De "Flexibele User Award"quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
[..]
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eens![]()
![]()
![]()
idd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
best geklede kind vind ik een rare eerlijk gezegd, dat vind ik meer iets voor een mode-forum.
ja nou dat ook idd!! De 1 loopt chronisch in hippe merkkleding, terwijl de ander het met krijgertjes moet doen of zo.. weet niet.. vind het een beetje raar, voelt niet goed bla bla enz enz.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind best-geklede net iets te veel waardeoordeel geven over hoe en wat een mens in huis heeft.
Ik snap wel dat het mss gaat om de zelfgemaakte creaties van een user maar toch... de een heeft scheppen geld en geeft dat toch ook aan zijn/haar kind uit, de ander heeft dat mss niet...
Beetje een lastige...
leukste haarclipjes, brilletjes, vlechtjes en tasjesquote:
Ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Rottdog het volgende:
Aangezien smaak allemaal verschillend is want wie vindt zijn kind er nou niet als beste uitzien.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:59 schreef texelonia het volgende:
leukste outfit is ongeveer wat ik zei maar dan anders verwoord..?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij Best Geklede moet ik gelijk aan types als Humberto Tan denken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |