je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Nonneke het volgende:
zow ik ga mn flesje ijswater uit de vriezer toveren en fijn een stukje slapen
Slaap Lekker Mooie Dromen voor straks mensjes![]()
morgen lading zakdoekken mee, ben vannacht verkouden geworden, echt belachelijk buiten pleuren de mussen dood van het dak van de hitte en ik wordt verkouden![]()
![]()
ja iedereen wordt weer ziek ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:22 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
en buiten verkouden heb ik me gistermiddag bijna ziekgemeld omdat mijn maag zulke rare rondjes aan het draaien was dat ik continu het gevoel had dat er, one way or the other, gewoon iets uit MOEST
gelukkig alles binnen gebleven.. en thuis ging het alweer stukje beter
dus zo tochmaar weer gewoon werken
tis ook erg warm op kantoor.. misschien dat het daarvan komt
Waarom kan een kat niet? Woon je te klein? Dikkequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:30 schreef Troeta het volgende:
Wou dat ik katten kon nemen, die gaan als het goed gaat niet zo snel dood, ik hecht me zo erg aan m'n beestjes.
Ja, weet ik ook wel, maar tis mijn gevoel, misschien dom, maar ik vind dat echt van die martelwerktuigenquote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Uhmmie het volgende:
nouja.. als hij toch de tuin niet uit gaat.. heeft ie nergens last van
Wat sneuquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:30 schreef Troeta het volgende:
Hmm, Meneer Rat is dood, hij heeft vanmiddag een hartstilstand gekregen.
hmm dat zuigt.. weet sinds kort ook wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef Klonk het volgende:
leuk, gisteravond een paniek aanval gehad, zit nu bij te komen onder het genot van een oxazepammetje
Ja maar het is ook verrekte irritant als dingen zomaar opeens anders gaan dan normaalquote:
Kluiffiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef Syrena het volgende:
En als iemand nog iets weet om het excessief knagen van een Beagle van 7 mnd tegen te gaan: graag!
De kans dat ik daar uberhaupt nog posten ga is vrijwel nihil. Stelletje kutwijven.quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jij bent de minst aanstellerige aanstellert in de geschiedenis van aanstellertsAnders zou je wel wat meer posten in Ziek Zwak En Misselijk Zwangerschap en Geboorte
Expres toegevoegd omdat je anders zou schrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Spindizzy het volgende:
Hoezo? Er is toch niks?
Oh, je hebt wat toegevoegd... *opgelucht*
Schrik me het lazerus
Soms tijdelijk en dan begint het weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, dan moet je hier maar lekker mutsen
Is de misselijkheid al wat minder?
je hebt straks nog iets anders heel kleins dat ook verzorgt moet worden hequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik Pien zie zou ik zo weer een katje willen erbij
(doemaarnietink)
Ik ben gewoon over iedereen weer heengedenderd met m'n knaagOzziequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Das waar Uhmmie
Oh ik moet nog over zoveel dingen hier wat zeggen, Klonk een kussie, en Syrena een kussie, en Jolene gefeli en Inkie gefeli en Troeta een kussie en Rena beterschappie en dan bennnik nogdehelftvergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |