Ja maar dat geeft nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef inkie1010 het volgende:
Ik wil ook komen, maar dan denk ik maar zonder beestjes!
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef Troeta het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Smekkie zo klein is door die laatste foto...wat grappig.
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet![]()
Spin en ik denken weer aan een wandeling, net als de vorige keer. Iemand bezwaar?
Lijkt me heerlijk! En waar ergens? centraal?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet![]()
Spin en ik denken weer aan een wandeling, net als de vorige keer. Iemand bezwaar?
Beste! Topic! Ever!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Tinkerbell het volgende:
De vorige keer hebben we gemeet in Dordrecht, mooie omgeving bij het water. Voor de liefhebbers: [SC-Deel 22] Van honden in het water
zullen die van ons geen geslaagd plan vinden.......quote:
Als poes ertegen kan dat Cas en Smek met hem willen "spelen"quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi als Auticia nou een paar asielhondjes meeneemt kunnen de mensen die zelf geen hond hebben ook met een hondje lopen en hebben die hondjes ook een dagje uit
Ik kan waarschijnlijk toch niet, hoor, dus lijkt me geen probleem voor Spikequote:Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Auticia het volgende:
Oeh, ik moet het wel weten als er poezen meegaan. Want in dat geval is het beter als ik Spike thuislaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar waar dit keer en wie komt er?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef Klonk het volgende:
ik wacht de datum denk ik ff af, katten gaan sowieso niet mee.
Wat heeft OUD met die opmerking te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk, ik heb haar amper er tussen gezien?
Als ik zeg dat ik daar niet meer kom omdat ik het 1 groepsbash te veel vind zonder ingrijpen van mods (zeker na wat mij zelf hier laatst op Fok overkwam wat dat betreft, er werd mij bijvoorbeeld mede gedeeld dat ik toch wel een mongool zou krijgen), hoeft Mous zich dat niet aan te trekken hoor.
dan zou ik me er ver van houden.. en de oorspronkelijke discussie laten waar hij isquote:Op donderdag 8 september 2005 14:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat heeft OUD met die opmerking te maken![]()
En ik durf het bijna niet te zeggen ............... maar wat een eng kliekje is het hier![]()
Wacht een paar maandjes, dan heb ik hopelijk mijn rijbewijsquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Wanneer gaan we nou weer 's meeten?
die discussie die ik aanhaalde komt dus helemaal niet uit OUDquote:Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef Uhmmie het volgende:
doe is even gauw ophoudne mensen
die discussie is in OUD en daar blijft ie
of willen jullie heel fok er van laten meegenieten?
slecht plan he
Hoi Easy-goingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef easy-going het volgende:
die discussie die ik aanhaalde komt dus helemaal niet uit OUD![]()
Gaat goed met Smekkerd. Als hij uitgegroeid is moeten we nog een keer foto's laten maken en dan beslissen we of hij geopereerd moet worden. Belangrijkste is dat hij geen pijn heeft en gewoon lekker een blije jonge hond kan zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Smekkerd? Ik heb het niet helemaal gevolgd namelijk, moest hij nou geopereerd worden of iets dergelijks? In ieder geval sterkte er mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |