quote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef Klonk het volgende:
We hadden het in het vorige deel over opgesloten huisdieren, vanmiddag was Pien de wc opgeglipt zonder dat ik het in de smiezen had, ik heb er eerst even foto's van gemaakt voor ik haar bevrijde
[afbeelding]
als je niks gezegd had was ut wrs niet eens opgevallenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Klonk het volgende:
en ja ik weet het, ik moet de vloer dweilen
Nee psies! je had er niet zo over moeten doorgaan joh Pssst wie mailt mij de foto's doorquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als je niks gezegd had was ut wrs niet eens opgevallen![]()
flauwe spoof op het gedoe in OUD van vandaagquote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Klonk het volgende:
welke foto's bedoel je ?
Ehm, bekijk het heel even vanuit hun situatie Klonk, al begrijp ik je boosheid.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Klonk het volgende:
godver, de godver.
ik ben op non actief gezet, ik ben woest, ik heb de stoom uit m'n oren, vlak voordat ik zou vertrekken (21.30) naar m'n dagelijkse rit naar Keulen, stuurde de klootzak van een baas me een sms-je dat ik in samenspraak met het reintegratiebureau tot 13 september ziek ben gemeld.
Ze vonden het na de paniekaanval van afgelopen maandag niet meer verantwoord om me in te zetten, flauwekul, ik voel me prima, net als anders niet mis
telefoon word niet opgenomen, sms-jes worden niet beantwoord, en dan voel je je zo fucking machteloos op dit tijdstip van de dag, maar morgen hebben ze een kwaaie aan me.......
Ja dat mag je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk begrijp ik (een beetje), maar de manier waarop en compleet zonder overleg vind ik
aaaah, Spikey is flieftquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Auticia het volgende:
Nu heb ik net een eind met hem gelopen en nu loopt hij raar te piepen, heeft het heen en weer en loopt telkens naar de voordeur. Ook zijn eten heeft hij laten staan.
Hehe, ergens is het wel schattig maar hij is nog hyper-der dan normaal, gaat tijdens het wandelen op het gras liggen en liefdevol het gras likken, dat loeien van vanmiddag zal er dan ook wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
aaaah, Spikey is flieft![]()
Volgens mij is het dat hoor
En idd, rare manier om je werknemers in te lichten, schandalig dat dat zo gebeurt.quote:Kolere Klonk, lekker lomp gebracht van die gasten zeg
ik voel me prima, ik vergelijk het altijd maar met iemand die een uur voordat ie weggaat nog ff naar de snackbar gaat en daar iets verkeerd eet, gevolg ziek thuis het kan gebeuren en daarna voel ik me weer 110 %quote:Op donderdag 8 september 2005 01:34 schreef Troeta het volgende:
Zeker op een lullige manier gegaan zo via sms, en zonder overleg.
Gewoon gaan genieten van je weekje vrij, hun moeten nu harder werken moet je maar denken.
Maar ben je eigenlijk niet bang dat je een paniekaanval krijgt tijdens een autorit, of geeft je dat juist rust?
Ik lurk trouwens vaak in het OUDforum, maar ben idd vandaag erg afgeknapt daar, blij dat het hier wat gezelliger is
Er is een relletje in OUD waar eerder in dit topic naar verwezen wordt en waar Moussy zich over aangesproken voelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:20 schreef jolene het volgende:
hmm moussy, volgen mij volg ik het niet.
Hoe is het met Gijs??
Had jij ook last dat de andere katten naar Gijs bliezen??
Volgens mij heb je daar nooit gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:22 schreef Klonk het volgende:
dat is toch wel de laatste plek waar je een rel verwacht in OUD
Ja waarom eigenlijk, ik heb haar amper er tussen gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 09:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Er is een relletje in OUD waar eerder in dit topic naar verwezen wordt en waar Moussy zich over aangesproken voelt.
Pardon!!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk, ik heb haar amper er tussen gezien?
Als ik zeg dat ik daar niet meer kom omdat ik het 1 groepsbash te veel vind zonder ingrijpen van mods (zeker na wat mij zelf hier laatst op Fok overkwam wat dat betreft, er werd mij bijvoorbeeld mede gedeeld dat ik toch wel een mongool zou krijgen), hoeft Mous zich dat niet aan te trekken hoor.
Wat zijn er toch een fijne mensen op deze wereld hequote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
(zeker na wat mij zelf hier laatst op Fok overkwam wat dat betreft, er werd mij bijvoorbeeld mede gedeeld dat ik toch wel een mongool zou krijgen),
Ja maar dat geeft nietquote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef inkie1010 het volgende:
Ik wil ook komen, maar dan denk ik maar zonder beestjes!
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:25 schreef Troeta het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Smekkie zo klein is door die laatste foto...wat grappig.
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet![]()
Spin en ik denken weer aan een wandeling, net als de vorige keer. Iemand bezwaar?
Lijkt me heerlijk! En waar ergens? centraal?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet![]()
Spin en ik denken weer aan een wandeling, net als de vorige keer. Iemand bezwaar?
Beste! Topic! Ever!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:31 schreef Tinkerbell het volgende:
De vorige keer hebben we gemeet in Dordrecht, mooie omgeving bij het water. Voor de liefhebbers: [SC-Deel 22] Van honden in het water
zullen die van ons geen geslaagd plan vinden.......quote:
Als poes ertegen kan dat Cas en Smek met hem willen "spelen"quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi als Auticia nou een paar asielhondjes meeneemt kunnen de mensen die zelf geen hond hebben ook met een hondje lopen en hebben die hondjes ook een dagje uit
Ik kan waarschijnlijk toch niet, hoor, dus lijkt me geen probleem voor Spikequote:Op donderdag 8 september 2005 13:21 schreef Auticia het volgende:
Oeh, ik moet het wel weten als er poezen meegaan. Want in dat geval is het beter als ik Spike thuislaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar waar dit keer en wie komt er?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef Klonk het volgende:
ik wacht de datum denk ik ff af, katten gaan sowieso niet mee.
Wat heeft OUD met die opmerking te makenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk, ik heb haar amper er tussen gezien?
Als ik zeg dat ik daar niet meer kom omdat ik het 1 groepsbash te veel vind zonder ingrijpen van mods (zeker na wat mij zelf hier laatst op Fok overkwam wat dat betreft, er werd mij bijvoorbeeld mede gedeeld dat ik toch wel een mongool zou krijgen), hoeft Mous zich dat niet aan te trekken hoor.
dan zou ik me er ver van houden.. en de oorspronkelijke discussie laten waar hij isquote:Op donderdag 8 september 2005 14:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat heeft OUD met die opmerking te maken![]()
En ik durf het bijna niet te zeggen ............... maar wat een eng kliekje is het hier![]()
Wacht een paar maandjes, dan heb ik hopelijk mijn rijbewijsquote:Op donderdag 8 september 2005 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Wanneer gaan we nou weer 's meeten?
die discussie die ik aanhaalde komt dus helemaal niet uit OUDquote:Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef Uhmmie het volgende:
doe is even gauw ophoudne mensen
die discussie is in OUD en daar blijft ie
of willen jullie heel fok er van laten meegenieten?
slecht plan he
Hoi Easy-goingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef easy-going het volgende:
die discussie die ik aanhaalde komt dus helemaal niet uit OUD![]()
Gaat goed met Smekkerd. Als hij uitgegroeid is moeten we nog een keer foto's laten maken en dan beslissen we of hij geopereerd moet worden. Belangrijkste is dat hij geen pijn heeft en gewoon lekker een blije jonge hond kan zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:19 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Smekkerd? Ik heb het niet helemaal gevolgd namelijk, moest hij nou geopereerd worden of iets dergelijks? In ieder geval sterkte er mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |