Ik zat me net af te vragen 'zit ik nou op het Speeltuinbankje' of in het 'modtopic'?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
het gaat hier helemaal nergens over, en een vraag die hier wel in thuis hoort wordt in kleine letters gesteld
![]()
Ik was er toch.quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef MeNicole het volgende:
Heb al een paar keer gevraagt of ik weer in het lijstje van het tweede streepjes topic kan, maar sta er nog niet bij! Iemand die dat ff kan doen? NOD is 25 november!!
mijn slimme moment van de dag ook weer goed benutquote:Op woensdag 16 november 2005 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is wel slim idd.
Ik zal hem even sticky gooien. Dan valt het wat meer op idd!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
Deze? Welk onderwijstype kiezen voor je kind (Vrijeschool)
Of deze? Basisschool uitzoeken
Dit zijn de 2 die ik vond die het zouden kunnen zijn.
Is al weg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef TearSong het volgende:
Hier kan ik niet om lachen:
Een waarschuwing voor Swetsenegger en ET.
Jawel joh Dutch ik snap het wel hoor, het was goed bedoeld!!! Maar imo liggen er nogal wat mensen op de loer die bij een pietsje tegenspraak toehappen. Maar goed heb mijn reactie maar even weg gehaald, was bij nader inzien ook olie op het vuur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:14 schreef dutchie het volgende:
Oke, geen tactische opmerking, ik zal me verder hier niet meer in mengen. Mijn boodschap was juist om de ouders bij te staan. Maar dat komt maar niet over.
WTF is er met Kidsconcern aan de hand???quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef Icaä het volgende:
Waar is het KidsConcern-topic ineens gebleven?
Ook al verdwenen, net als KC zelf?
Oh, da's lief.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef Lishe het volgende:
MUUS, mocht je niks kunnen vinden mag je mij ook best mailen. Ik weet niet alles, maar heb het zelf ook. Vandaar.
In d'r sig staan een website en vanaf daar kun je ook mailenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, da's lief..
Ik zie alleen geen mailadres in je profiel..

Ik zie niks ongewoons.. Wat zou er niet goed aan moeten zijn dan, dacht jij?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef Renegate het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg ik te zien.. is dat goed?
Als je op die manier ingelogd bent, zou 't moeten werken iigquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Renegate het volgende:
Brighteyes dacht dat hier iets mee kon zijn waarom ik me berichten niet zelf kan wijzigen..
En weet niet of dit nu bedoelt werd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |