En de aftrap: a.s. papa en mama op de zwangerschapsgym. Let ook op de tekst op de poster achter ons
En wij maar denken dat dit al zwaar was
ps: hiermee is 'Moeders mooiste' natuurlijk nog niet ten einde!
Leuke vrouw heb je bright die hadden we nog nooit gezien geloof ik.
Mooie foto ook!!!! Daar nog helemaal benieuwd naar wat er komen gaat. Gek he je kan je leven zonder kind helemaal niet meer voorstellen.
O, mama kan toch zo goed het juiste moment uitkiezen
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
Whaaaaaaaaa, ondanks dat er nog geen concurrentie is, heb ik jullie toch al genomineerd voor de finale!
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef thewizzard het volgende:
erug eng
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
quote:Nee, da's een lekker compliment
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
Wat ik mij afvroeg... Was onze foto niet gediskwalificeerd omdat we daar nog niet eens papa/mama zijn? Want op de foto moet ook kindlief staan natuurlijk (ok, staat er wel een beetje, maar niet echt duidelijk in beeld natuurlijk )
Ik moet wel zeggen dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan... Daarom zeg ik maar dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan
edit: Jessie, niet zo fijn om de eerste foto van mijn vrouw te zien in dit topic Daar moet wel wat aan worden gedaan hoor! Ik zal eens een lieve foto van haar met Elise opzoeken en vanavond posten - daar zijn er namelijk erg veel meer van
Kleintje, welke andere foto's van mij bedoel je? (Want dan moet ik mijn fotokunsten verbeteren hoor! En ook al luidt hier het motto 'Lelijke foto's moeten kunnen', heb ik ze toch maar liever niet )
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 03-02-2004 10:34]
Baby melonovy zat onder de warmtepukkeltjes:
Melonovy 8 jaar oud, met dat korte kapsel was ik net een jongen, maar mijn moeder vond dat zo leuk bij me staan ...
Melonovy ligt hier een wee weg te puffen in het ziekenhuis...
en ja, juist de omgeving is zo belangrijk aan zo'n foto. Als je dus een 'duffe papa' ziet terwijl de omgeving 'gewoon' is, dan is het toch wat minder erg, alsof de omgeving de papa compenseerd... Terwijl een ernstig gezicht van een papa of mama in een bijzonder eigenaardige omgeving ook heel hilarisch kan zijn
Dusseh, papa's en mama's, maak eens een gekke foto van jezelf in een gekke omgeving; moet te doen zijn! Laten we hier een officiele competitie van maken!
De eerste is meer zielig, niet eens zo heel erg verschrikkelijk... Maar ok, doet mee (ook al was je daar vast nog geen mama )
De tweede foto: is helemaal niet erg; is een leuk meisje met mooie korte krullen, dus deze doet zeker niet mee! -> gewogen en te goed bevonden
De derde foto: ja, deze doet zeker mee; het wegpuffen van weeen is een fotosoort apart; hiervoor zou een subcategorie moeten worden aangemaakt (ps: ook hier was je nog geen mama?)
Ik nomineer de derde foto; die is werkelijk erger dan alle voorgaanden (Sorry, Melonovy, maar je vroeg erom )
edit: Jessiede foto doet't wel weer; ik denk een klein PicServer-probleempje (eventueel rechts-klik op het kruisje en dan plaatje tonen selecteren; deed bij mij wonderen)
edit2: mijn ikoon is ook weer aangepast; nu staan mijn beide liefste meiden erop Ze zijn hier aan het babyzwemmen, maar dat is nu niet goed te zien
quote:Da's een goeie
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef jessie het volgende:
Hahaha kleintje. Jij mag ook mee doen he!! Paarde mamma's zijn ook mamma's!!! Gogogogogogogo
En anders, Kleintje, leen je maar een neefje of nichtje hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |