abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16811723
Door Kleintje verzonnen, open ik als ouder dit topic... Tenslotte hebben we al een 'Moeders mooiste' topic...

En de aftrap: a.s. papa en mama op de zwangerschapsgym. Let ook op de tekst op de poster achter ons

En wij maar denken dat dit al zwaar was

ps: hiermee is 'Moeders mooiste' natuurlijk nog niet ten einde!

pi_16811885
erug eng
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_16811898
Whaaaaaaaaa, ondanks dat er nog geen concurrentie is, heb ik jullie toch al genomineerd voor de finale!
  maandag 2 februari 2004 @ 12:36:37 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_16811920
Persuh!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_16831348
He kleintje je bent er toch nog!!!
Iedereen begint weer langzaam terug te komen geloof ik. Gezellig hoor!!!

Leuke vrouw heb je bright die hadden we nog nooit gezien geloof ik.
Mooie foto ook!!!! Daar nog helemaal benieuwd naar wat er komen gaat. Gek he je kan je leven zonder kind helemaal niet meer voorstellen.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 22:31:46 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16831931
Hier een hele flatteuze van mijzelf na bijna 24 uur bevallen inclusief keizersnee

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 22:37:01 #7
13151 crew  Rewimo
pi_16832173
En van papa hebben we ook nog een mooie

O, mama kan toch zo goed het juiste moment uitkiezen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16832336
Rewimo jullie schitteren het scherm af
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 22:41:27 #9
13151 crew  Rewimo
pi_16832377
Ja, we laten Bright er natuurlijk niet zomaar met de eerste prijs vandoor gaan
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 22:41:42 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_16832393
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef Kleintje het volgende:
Whaaaaaaaaa, ondanks dat er nog geen concurrentie is, heb ik jullie toch al genomineerd voor de finale!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16832700
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:35 schreef thewizzard het volgende:
erug eng
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_16834619
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 09:22:04 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16840531
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
BRIGHT!!!!!! Nieuwe foto plaatsen! Zoals het er nu voor staat gaat qtel aan de haal met de prijs!
En ik heb veel ergere foto's van jou gezien, dus kom maar op! Posten... die ergste foto van jou. Met of zonder kind, dat maakt me niet uit!
pi_16841266
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:45 schreef Kleintje het volgende:
Nee, da's een lekker compliment
'k zal toch even moeten zoekn hoor; ik weet niet zeker of we tegen deze competitie op kunnen
Maar vanavond trek ik mijn hele archief open hoor!

Wat ik mij afvroeg... Was onze foto niet gediskwalificeerd omdat we daar nog niet eens papa/mama zijn? Want op de foto moet ook kindlief staan natuurlijk (ok, staat er wel een beetje, maar niet echt duidelijk in beeld natuurlijk )

Ik moet wel zeggen dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan... Daarom zeg ik maar dat hier verschrikkelijke (leuke!) foto's van rasechte oudertjes staan

edit: Jessie, niet zo fijn om de eerste foto van mijn vrouw te zien in dit topic Daar moet wel wat aan worden gedaan hoor! Ik zal eens een lieve foto van haar met Elise opzoeken en vanavond posten - daar zijn er namelijk erg veel meer van

Kleintje, welke andere foto's van mij bedoel je? (Want dan moet ik mijn fotokunsten verbeteren hoor! En ook al luidt hier het motto 'Lelijke foto's moeten kunnen', heb ik ze toch maar liever niet )

[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 03-02-2004 10:34]

pi_16841767
Hahahaha ik dacht dat het een heel seriues topic was. Vandaar mijn serieuze reaktie. Moet ook eerlijk zeggen dat ik (behalve die tekst achter jullie) de foto helemaal niet gek vind Bright. Mooi zelfs. Dus jullie gaan helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet door naar de finale
Nee qtel staat bovenaan. En als je die wilt verslaan.... ga je best maar doen. Ik hoorde namelijk van Rewimo dat ze nog een paar hele leuke achter de hand had
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16841857
Het was even zoeken, omdat ik die afschuwelijke plaatjes meteen delete, maar ik heb er een paar gevonden:

Baby melonovy zat onder de warmtepukkeltjes:

Melonovy 8 jaar oud, met dat korte kapsel was ik net een jongen, maar mijn moeder vond dat zo leuk bij me staan ...

Melonovy ligt hier een wee weg te puffen in het ziekenhuis...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16841899
Schitterend die foto met kort haar!!!!! Ik ga vanavond ook op zoek.(ik moet er namelijk 1 hebben met een vreselijke korte en scheve pony) Ik dacht overgens dat jij rood was van jezelf. Maar ben je ineens heel lichtblond hahaha.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16841912
Ik vind die van qtel helemaal niet zo heel erg; er moeten echt veel ergere foto's te vinden zijn! (Waar blijven de andere papa's en mama's?)

en ja, juist de omgeving is zo belangrijk aan zo'n foto. Als je dus een 'duffe papa' ziet terwijl de omgeving 'gewoon' is, dan is het toch wat minder erg, alsof de omgeving de papa compenseerd... Terwijl een ernstig gezicht van een papa of mama in een bijzonder eigenaardige omgeving ook heel hilarisch kan zijn

Dusseh, papa's en mama's, maak eens een gekke foto van jezelf in een gekke omgeving; moet te doen zijn! Laten we hier een officiele competitie van maken!

pi_16841979
Nou je foto doet het niet meer Bright. Enne ik vind die van qtel vel erger hoor Ga jij er maar een schepje bovenop doen. Vanavond ga ik ook eens op zoek. Van mij moet er ook zat geks te vinden zijn. Waarschijnlijk moet ik niet eens lang zoeken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16842007
melonovy- foto's :

De eerste is meer zielig, niet eens zo heel erg verschrikkelijk... Maar ok, doet mee (ook al was je daar vast nog geen mama )

De tweede foto: is helemaal niet erg; is een leuk meisje met mooie korte krullen, dus deze doet zeker niet mee! -> gewogen en te goed bevonden

De derde foto: ja, deze doet zeker mee; het wegpuffen van weeen is een fotosoort apart; hiervoor zou een subcategorie moeten worden aangemaakt (ps: ook hier was je nog geen mama?)

Ik nomineer de derde foto; die is werkelijk erger dan alle voorgaanden (Sorry, Melonovy, maar je vroeg erom )

edit: Jessiede foto doet't wel weer; ik denk een klein PicServer-probleempje (eventueel rechts-klik op het kruisje en dan plaatje tonen selecteren; deed bij mij wonderen)
edit2: mijn ikoon is ook weer aangepast; nu staan mijn beide liefste meiden erop Ze zijn hier aan het babyzwemmen, maar dat is nu niet goed te zien

pi_16842076
Juist Melonovy, zulke foto's als je onderste bedoel ik!
Kom op moeders/vaders!!!
Wel foto's van je kind plaatsen waar het scheel kijkt, gaapt, huilt etc. maar jezelf hier niet voor paal zetten! Dat is niet eerlijk! Ik wil ook verkeerd geschoten foto's van jullie!!!!
pi_16842095
Hahaha kleintje. Jij mag ook mee doen he!! Paarde mamma's zijn ook mamma's!!! Gogogogogogogo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16842152
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:47 schreef jessie het volgende:
Hahaha kleintje. Jij mag ook mee doen he!! Paarde mamma's zijn ook mamma's!!! Gogogogogogogo
Da's een goeie Kleintje dacht al lekker niet mee te hoeven doen zodat ze ons eens lekker kan afkraken; eerst met het idee komen en dan niet meedoen? Echt niet dus!
Kreet van dit topic: 'De jury wordt geacht zelf aan deelname schuldig te maken'

En anders, Kleintje, leen je maar een neefje of nichtje hoor!

pi_16842176
Inderdaad Bright jij snapt het
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16842448

En nee ik zit hier niet in me neus te peuteren..... ik nam net een hap van een chocolaatje....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')