Deze BB is kut, de bewoners zijn kut en dit topic is kutquote:Op woensdag 2 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Niet meer zeiken. BB is leuk, de bewoners zijn schattig en iedereen in dit topic is liev.
Ik kom alleen als Tan ook komtquote:Het wordt tijd voor een BB-SC meeting!![]()
![]()
Cuall is ook een aso hoor, die komt ook wel.quote:
Dat wil jij niet als ik ook komquote:
Zullen we even even wat sgop archives hier plaatsen??quote:
Effe ontopic blijven Henk.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
IK negatief? als ik nog positiever zou worden dan hoefde ik niet te werken en kreeg ik geld van de regering om op te pleuren![]()
Maar helaas, ik blijf nog even![]()
Zeg dat maar tegen die sgopmaat van jequote:
Je snapt het nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
Ik ben wel in voor een rel vanaaf maar zullen we dat even in het andere topic doen??
Dit topic redt het niet![]()
Na mijn confrontatie met ambtenaren van de WVG deze morgen hoef je het eerste jaar tegen mij niet te zeiken met je positief zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet.
Dit is een positief topic.
Ontopic dus, aub.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Na mijn confrontatie met ambtenaren van de WVG deze morgen hoef je het eerste jaar tegen mij niet te zeiken met je positief zijn.![]()
![]()
Zodanig dat er vragen over gesteld gaan worden!!quote:
Dan is het niet zo positief neequote:Op woensdag 2 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Zodanig dat er vragen over gesteld gaan worden!!![]()
In het enige ware tupoc wil ik daar wel verder over praten want deezz is eik al dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het niet zo positief nee
Maar wel een heel klein beetje ontopic
Dus ook een klein beetje positief![]()
Het valt mij wel op dat APK plots verdwenen is als ik over sgop tupocs praat.quote:
Volgens stopt het rond oud en nieuwquote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Giggio het volgende:
Effe een vraag: op de Talpa site staat dat ze gisteren een feestje hebben gehad omdat ze op de helft zijn van hun verblijf? dat was dag 70??? Gaan ze nog 70 dagen door dan? dan zitten ze tot bijna half januari in het huis? Dacht dat de finale op 15 december was?????
Ze waren óver de helft...dus het kan ook nog 10 dagen durenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Giggio het volgende:
Effe een vraag: op de Talpa site staat dat ze gisteren een feestje hebben gehad omdat ze op de helft zijn van hun verblijf? dat was dag 70??? Gaan ze nog 70 dagen door dan? dan zitten ze tot bijna half januari in het huis? Dacht dat de finale op 15 december was?????
wegens succes geprolongeerdquote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Giggio het volgende:
Tuurlijk was Dido verstandig en ze klonk ook als mijn moeder maar in het bb huis valt dat toch slecht... Vooral bij feestneus Chantal...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Dido anders best verstandig en daar is ook een keer niets op tegen.
Ja, maar als ze door hadden gefeest dan hadden we hier wel zitten lachen, maar dan vond iedereen het nog grotere kneusjes. Dus ik vind het heel erg goed dat ze zijn gestopt!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:16 schreef Bocaj het volgende:
Tuurlijk was Dido verstandig en ze klonk ook als mijn moeder maar in het bb huis valt dat toch slecht... Vooral bij feestneus Chantal...
Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Dido anders best verstandig en daar is ook een keer niets op tegen.
Ah... ok... weet genoeg.. bedankt... al zal Talpa het wel gaan rekken daar BB één van de weinige programma's is dat een redelijke kijkcijfers scoort...quote:
geplande datum was 15 decemberquote:Op woensdag 2 november 2005 09:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens stopt het rond oud en nieuw
Ze hadden best nog een rustig feestje kunnen houden zonder dat het meteen uit de hand loopt... BB had dan gewoon de muziek stop kunnen zetten. Tevens vandaag is nog maar een test, dus so what!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar als ze door hadden gefeest dan hadden we hier wel zitten lachen, maar dan vond iedereen het nog grotere kneusjes. Dus ik vind het heel erg goed dat ze zijn gestopt!
Wie zei dat?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!
voor de opdracht was het verstandig maar de voor de streamers was het vervelend.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar als ze door hadden gefeest dan hadden we hier wel zitten lachen, maar dan vond iedereen het nog grotere kneusjes. Dus ik vind het heel erg goed dat ze zijn gestopt!
We laten ons allemaal wel eens gaan, zo ook Dido. Ze is geen heiligequote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
Nou zo verstandig is dit niet zeker als je het achter iemands rug zegt
Ok, gemist, was er een reden voor?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido: toen lieske de slaapkamer al uit was
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt![]()
![]()
BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor de opdracht was het verstandig maar de voor de streamers was het vervelend.
Maar aan de andere kant was het BB die het feest verpestte.
Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt![]()
![]()
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...
als ik deze opmerking hier had gemaakt tegen bv jouwquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We laten ons allemaal wel eens gaan, zo ook Dido. Ze is geen heilige
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou zo verstandig is dit niet zeker als je het achter iemands rug zegt
stoppen van het 70 dagen feestjequote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ok, gemist, was er een reden voor?
Ja, het was feestquote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...
nee, daarom is het vreemde actie van BB.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...
Maar wat heeft lieske precies gezegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
Met deze groep wel ze maken even flinke ruzie en daarna is alles weer koek en eiquote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen!Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wat heeft lieske precies gezegd?
het feest werd abrupt gestopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dus er was niet overlegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef Bocaj het volgende:
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
die roddelsessie was om tequote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
even voor Lieske (en Chantal en Ingrid) de slaapkamer verlieten was Dido zielig aan het doen over dat ze verstandig wilde doen, en dat ze haar best had gedaan BB om te praten na het stoppen van het feestje, en dat de bewoners haar maar moesten nomineren als spelbreker zijndequote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!
En wat was de aanleiding dan
Dido deed idd het voorstel om te stoppen maar ze was de enigste... Ze gingen dus door en bb zag dat dido daarna niet echt meedeed (mokken) en werd weer naar de dbk geroepen en daarna heeft bb gezegd dat het feest gestopt is omdat niet iedereen (unaniem) voor het feest was... (was een vereiste!)quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er was niet overlegd?
Ik las het op de Blog dat het feestje was gestopt en ik trok de conclusie dat Dido een voorstel aan e groep had gedaan dat ze beter konden rusten ivm het sporten en dat ze samen hadden besloten dat ze beter naar bed konden gaan. Dit klinkt wel heel anders dan ik dacht.
op de talpa site staat er niks over de ruzie tusen Dido en Lieskequote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een beetje onduidelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was een beetje onduidelijkDido en Nathalie lagen al op bed. Chantal en Lieske waren al even komen praten over het feit dat Dido zich schuldig voelde dat ze het feestje zou hebben bedorven en besloten toch maar weer evennaar de woonkamer te gaan. Dido zei zo iets dat ze de deur dicht moesten doen (op een toon van dat vergeten jullie altijd) en Lieske zei toen iets bij het verlaten van de kamer.
Wat het was is dus onduidelijk maar aan de reactie te zien van dido had het iets te maken met het stoppen van het feestje. Vandaar dat ze pissed was
klopt helemaal alleen jammer dat we de opmerking van lieske niet hebben gehoord.quote:
Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)quote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Joost trekt gewoon zijn broek omlaag waar Lieske bij staat
ach ze stonden ook al met ze tweeen onder de douche.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Joost trekt gewoon zijn broek omlaag waar Lieske bij staat
ah, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)
Om zo'n opmerking van lieske zou ik gaan lachen,quote:Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef D.Rose het volgende:
Dido zei:: Jullie moeten me vooral nomineren
Lieske zei (waarschijnlijk): dat was ik toch al van plan
ok, dan hoef ik ook geen screencap te postenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ach ze stonden ook al met ze tweeen onder de douche.
Joost in zwembroek en lieske naakt
quote:
het was gewoon om tequote:Op woensdag 2 november 2005 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Vooral dat Joost in zijn zwembroek onder de douche stond
Volgens mij kan Dido zo'n humor niet waarderenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om zo'n opmerking van lieske zou ik gaan lachen,
En een grappige opmerking terug maken.
Maar de opmerking van lieske moet toch iets erger zijn geweest.
gewoon aan chantal denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet kunnen.... krijg meteen een stijve![]()
misschien stilte voor de stormquote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef pullup het volgende:
Er heerst op dit moment een beetje een grafstemming
Iedereen in gedachten verzonken aan zijn sigaret koffie of kiwi.
van Joost?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet kunnen.... krijg meteen een stijve![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon aan chantal denken![]()
goedemorgen allemaal!!![]()
die mensen zijn toch wel raar hoor, er zijn toch wel interessantere dingen om over te pratenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie en Chantal hebben het weer gezellig over poepen en plassen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie en Chantal hebben het weer gezellig over poepen en plassen.
Dat zou mooi zijnquote:
ze bedoelt dat ze te weinig doen ??quote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Dido denkt dat ze over de spierpijngrens heen zijn
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef muizemeis het volgende:
die mensen zijn toch wel raar hoor, er zijn toch wel interessantere dingen om over te praten
Ik denk dat ze dus steviger moeten trainenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef muizemeis het volgende:
ze bedoelt dat ze te weinig doen ??![]()
niet alleen de mijne niet, maar ontlasting in het algemeenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.
nou ik me herinneren dat ik ooit met vriendinnen besproken heb dat sommigen onder ons erg lastig naar het toilet gingen in een vreemde omgeving, maar daar bleef het toch wel bij...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.
Ik heb alleen gehoord waar Dido iets later over klaagde, nl dat Lieske iets gezegd had over dat Dido dom was geweest. Dat Lieske daarmee Dido zou verwijten het voor de groep te verpesten, dat Dido dat nogal kortzichtig vond, omdat Lieske met haar overtrainen (en daar niet mee op te houden) de weekopdracht zou verpesten.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen jammer dat we de opmerking van lieske niet hebben gehoord.
Haar kennende moet het haast een botte opmerking zijn geweest
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
niet alleen de mijne niet, maar ontlasting in het algemeen
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Dido vindt trouwens de komende drie dagen allemaal spannend, net als Chantal.
Vandaag nomineren, morgen live uitzending en vrijdag een test.
ik had dus begrepen dat vandaag de test zou zijn?? ow wacht het is woensdag, dat is zeker die proeftest dan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef allardh het volgende:
Menno en Roel naar DBK. Morgenvroeg is de test, ze moeten nu unaniem beslissen of ze door willen feesten (hetzij in beperkte mate met minder alcohol) of dat ze alles moeten inleveren.
eigen schuld dikke bult volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:59 schreef pullup het volgende:
Joost: "Alles is stram, ik lijk wel 40"
Chantal:"Doe is effe normaal"
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:59 schreef pullup het volgende:
Joost: "Alles is stram, ik lijk wel 40"
Chantal:"Doe is effe normaal"
![]()
ze moeten soms hun shit kwijtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.
Vlak na dat N+D hierover hadden kwamen Chantal en Lieske de kamer weer binnen om te gaan slapen. Dido heeft toen niets meer gezegd tegen Lieske, behalve 2 gemene opmerkingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord waar Dido iets later over klaagde, nl dat Lieske iets gezegd had over dat Dido dom was geweest. Dat Lieske daarmee Dido zou verwijten het voor de groep te verpesten, dat Dido dat nogal kortzichtig vond, omdat Lieske met haar overtrainen (en daar niet mee op te houden) de weekopdracht zou verpesten.
Dat dido de weekopdracht verpesten erger vind dan een feestje verpesten.
Dus dat het 'teringwijf" slaat op "zo, moet je horen wie het zegt"
Maar of dat ook zo gebeurd en gezegd is weet ik niet.
Ik vind jou ook lief hoor APKquote:Op woensdag 2 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Cuall is ook een aso hoor, die komt ook wel.
doeiquote:Op woensdag 2 november 2005 10:08 schreef muizemeis het volgende:
Oke kort maar krachtig, maar mijn tijd zit er weer op, ik ga er vandoor...
fijne dag allemaal en ik hoop dat ik heel wat bij te lezen heb vanavond!!
![]()
![]()
![]()
Of lieske die opmerking doorhad vraag ik mij af....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:04 schreef avonne het volgende:
Lieske (heel serieus) "O, maar ik kan ook ... blablabla, mijn image..."
Dido "Dan heb je het al aardig onder de KNIE, hahaha"
Als hij anabolen gebruikt, heeft hij misschien wel zwart spermaquote:Op woensdag 2 november 2005 10:16 schreef Bocaj het volgende:
Ik ken maar 1 bodybuilder boven de 50... Arnold schwartzenegger
Hij heeft een nogal monotone stem.... (Lijkt een beetje op de stem van die pipo van idols.... Hoe heet hij ook weer....)quote:Op woensdag 2 november 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Roel praat weer erg relaxed, hoor ik al
Alsof hij eigenlijk constant stoned is, weet je wel
Kan mij niet indenken dat het zwart is.... (zal wel bloed zijn dan...)quote:Op woensdag 2 november 2005 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij anabolen gebruikt, heeft hij misschien wel zwart sperma(bron: Ingrid)
Discovery Channelquote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef pullup het volgende:
Lieske en Dido weten alles over penisverlengings operaties
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Vlak na dat N+D hierover hadden kwamen Chantal en Lieske de kamer weer binnen om te gaan slapen. Dido heeft toen niets meer gezegd tegen Lieske, behalve 2 gemene opmerkingen.
Ongeveer:
Dido "Je maakt dan geen kans bij Ferdinand/Dinand (?) want die houdt alleen van brave meisjes"
(Lieske beweert nogal graag dat ze rebels is)
Lieske (heel serieus) "O, maar ik kan ook ... blablabla, mijn image..."
Dido "Dan heb je het al aardig onder de KNIE, hahaha"
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:08 schreef muizemeis het volgende:
Oke kort maar krachtig, maar mijn tijd zit er weer op, ik ga er vandoor...
fijne dag allemaal en ik hoop dat ik heel wat bij te lezen heb vanavond!!
![]()
![]()
![]()
Hoeveel % zou er eigenlijk waar zijn van haar verhalen?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske is weer zo heerlijk niet to the point
Verstrikt rakend in haar verhalen
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoeveel % zou er eigenlijk waar zijn van haar verhalen?
Als je onzeker bent, is huiduitslag op je gezicht moeilijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft weer last van haar huid.... Kind kind kind het duurt wel een week voordat evt. een allergische reactie in de huid weg is hoor......
En ze is een meisje.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je onzeker bent, is huiduitslag op je gezicht moeilijk.
Die was idd erg komischquote:Op woensdag 2 november 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
En ze is een meisje.
Moest gister wel lachen in de reguliere uitzending dat lieske toen wegliep naar de slaapkamer al mokkend over haar pukkels etc. en toen zie Naat: Ze is echt nog een tiener...![]()
Ja, daar valt bijna niet tegen te capturen....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Mike1964 het volgende:
DAMN! net te laat....
Ik zat klaar om te klikken, Naat komt binnen,quote:Op woensdag 2 november 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, daar valt bijna niet tegen te capturen....
Het is inderdaad soms een gevecht tegen de regie.. en meestal wint de regiequote:Op woensdag 2 november 2005 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zat klaar om te klikken, Naat komt binnen,
begint d'r kleren uit te doen,
ik denk ik wacht nog heeeel even,
Lieske doet d'r badjas uit,
borsten in beeld,
ik klik.......
bekijk het resultaat.....
Screenshot van gang...
![]()
Ja, en dat de test dan om 3 uur `s avonds is, als ze net liggen te slapenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:56 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou me trouwens rot lachen als bb vandaag niets van zich laat horen over die test..... Alle bewoners in het ongewisse latend over wat er nou gaat gebeuren etc.
Triest.....zucht.....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Lees net dat topcrimineel John Mierenet in Tailand is vermoord
[afbeelding]
Hij zag er al niet zo best uit...
[/offtopic]
Jij wel....quote:
Ja idd vannacht pas of ze moeten minimaal 24 wakker blijven hahahahahahahahahaa en dan mogen ze gaan slapen, dan na 2 uur alweer Marilyn Manson er in gooien hahahaahhaaquote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dat de test dan om 3 uur `s avonds is, als ze net liggen te slapen
quote:
Idd, zelfs Nathalie heeft dat doorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp hè...Chantal heeft zoveel BB's gekeken en andere reality soaps. Dan moet ze toch wéten dat de underdog altijd goed scoort bij Nederlanders? Waarom maak je van iemand dan een underdog...dan blijft diegene zeker in BB.
geen idee, was er een tijd afgesproken?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef wickie het volgende:
Om 11 uur zou die test toch plaats vinden?
Ik denk, dat als je 9 weken in zo`n huis zit, heel veel mensen dat zouden doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:13 schreef style het volgende:
Werkelijk alles wat Menno gezegd heeft is volgens de bewoners raar. Wat een zieke gasten zijn het toch ook.![]()
Een soort Willem, hè...die Ingrid. Matennaaister. Eerst zorgt ze ervoor dat hij zijn mooie haar kwijt is door een domme grap (haar handelskenmerk) met de tondeuze en daarna knapt ze op hem af.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef schatje het volgende:
En weer was het Ingrid die het aanzetje gaf tot deze Menno bash sessie.
en twee weken daarbovenop als je er dan van alles op smeert.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft weer last van haar huid.... Kind kind kind het duurt wel een week voordat evt. een allergische reactie in de huid weg is hoor......
Geen make-up. Right.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:26 schreef milagro het volgende:
[..]
en twee weken daarbovenop als je er dan van alles op smeert.
even helemaal met rust laten, dus ook geen make up doet wonderen
toch een beetjequote:Op woensdag 2 november 2005 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Inmiddels roddelen Dido en Ingrid over Lieske![]()
![]()
idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen make-up. Right.
Ik heb nog steeds stille hoop dat BB het straf- c.q. noodrantsoen ook gaat betrekken op cosmetica. Volgens mij vinden de dames dat allemaal erger dan een weekje pindakaas, brood en uien moeten eten.
Een blokje zeep en een fles shampoo van het Kruidvat p.p. Méér dan genoeg voor een weekquote:Op woensdag 2 november 2005 11:35 schreef milagro het volgende:
[..]
idd.
ik snap dat dagelijks opmaken ook niet, het is nu niet alsof de dames het 'kraaiend' hard nodig hebben of zo, zelfs Chantal niet
Ingrid is een gemene heksquote:Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef Fiorenza het volgende:
Ingrid is echt een gemene trut. Ze heeft Menno eerst zitten teasen tot ie er gek van werd. vervolgens laat ze hem vallen als een baksteen, en probeert hem ook nog eens een schuldgevoel aan te praten door te zeggen dat het zijn eigen schuld is, want hij is zo raar.. ( Hij heeft haar nog wel " buiten schot' gelaten met de homo opdracht)
Nu grijpt ze elke kans aan om eens flink over hem te roddelen, en ondertussen geeft ze Menno het idee dat het nog wel goed kan komen " want ze houdt nog wel van hem"
Mee eensquote:
Niets ergs aan: maakt de streams juist vermakelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Exact.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Echt iédereen roddelt. Dus ook iedereen die hier post.
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?
Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Nathalie blaat met alle winden mee.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
Mee eens, wat Ingrid doet vind ik dus wel roddelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?
Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden. *knip*
Wat mij betreft mag Rob bij het groepje van Chantal en Ingrid ingedeeld worden. Hij roddelt dan niet over iedereen, maar zoals hij over Menno bezig is, is gewoon vreselijk. Menno is vanaf week 1 al Rob's slachtoffer en waarom mag Joost weten.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
Dat is naar mijn inziens toch redelijk vaak het geval als het om Menno gaat. De hoofdrolspelers zijn daarin Rob en Chantal en daarnaast schoothondjes Ingrid en Roel.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Uhuh. Je moet toch wat als er niks gebeurt, want geluld zal er worden. Ook dáárin vertonen we hier overeenkomsten met de bewoners.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
Als je normaal van je werk komt, van school, van een feestje, heb je de anderen wat te vertellen.
In dit huis is iedereen er altijd bij, iig zijdelings.
Tv of kranten zijn er ook niet, dus 0,0 nieuwe indrukken, babbelstof.
Dus wat rest, na weken bij elkaar zitten, is over elkaar kletsen.
Mee eens, Rob Chantal en Ingrid noemde ik dan ook als kwaadsprekers. Roel vind ik toch van een andere categorie. Hoewel ze hier vannacht liepen te janken dat Roel niet "keihard zei waar het op stond" tegen Menno, heeft hij hem wel degelijk duidelijk gemaakt dat hij Menno een onberekenbaar mannetje vindt ("jij bent voor mij een X-factor") en zijn motieven wantrouwt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is naar mijn inziens toch redelijk vaak het geval als het om Menno gaat. De hoofdrolspelers zijn daarin Rob en Chantal en daarnaast schoothondjes Ingrid en Roel.
Dat is dan wel waar, maar zijn motieven zijn zwaar vaag! Die zijn nl. alleen gebaseerd op wat hij van anderen (en dan met name Dido) gehoord heeft en niet op zijn eigen ervaringen met Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, Rob Chantal en Ingrid noemde ik dan ook als kwaadsprekers. Roel vind ik toch van een andere categorie. Hoewel ze hier vannacht liepen te janken dat Roel niet "keihard zei waar het op stond" tegen Menno, heeft hij hem wel degelijk duidelijk gemaakt dat hij Menno een onberekenbaar mannetje vindt ("jij bent voor mij een X-factor") en zijn motieven wantrouwt.
Ik zag net even een beeld van de 'geheime kamer' en daar liep een vreemde man rond. Hopenlijk duurt het niet lang meer!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
Wanneer is die test vandaag eigenlijk?
Roel verdraaide gisteren nog de feiten. Menno wilde in eerste instantie niet doorfeesten maar comformeerde zich aan de groep. Ging vervolgens ook niet zeiken en nam deel aan het feest. Roel zag zijn gewenste liefje dido genomineerd worden dus riep die zo vrij vaak dat Menno ook wilde stoppen en probeerde de schijn te wekken dat niet dido maar Menno de schuld is van het gestopte feest. Roel verdraaid wel vaker en liegt ook vaker. Vooral als het achter de rug van Menno om kan...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:20 schreef versabommie het volgende:
ohw vergeten : Hallo beste fans....ook onder het werk gewoon doorforummen en zo nu en dan streamen ...hoezo junk/
moet ik continu die key in gaan drukken want ik ben praktisch eigen baas...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een 'Boss-key' hebt
![]()
Tjaquote:Op woensdag 2 november 2005 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet ik continu die key in gaan drukken want ik ben praktisch eigen baas...![]()
Die reactie van Didoquote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Dat is wel weer leuk van Roel dat ie met die triviale feitjes komt: "Een luiaard heeft negen nekwervels en soms zijn er ook mensen die met negen nekwervels geboren worden".
En terrechtquote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef versabommie het volgende:
Dido en Menno staan niet voor niets zo hoog in de poll. Ik denk dat de reguliere uizending ook steeds meer de waarheid laat zien ivm Menno
Als ze 'de waarheid' over Menno laten zien zakt hij zo laag dat ze dat hele huis moeten stutten om het bovengronds te houden.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef versabommie het volgende:
Dido en Menno staan niet voor niets zo hoog in de poll. Ik denk dat de reguliere uizending ook steeds meer de waarheid laat zien ivm Menno
Hoe veel eerlijker moet je zijn? Menno is een soort schizofrene toestand terechtgekomen, omdat hij zich konsekwent anders opstelt dan buiten het huis. Dat is heel moeilijk vol te houden. Maar dat is nu eenmaal zijn taktiek. Overigens heeft hij hierover al vrij in het begin van het programma gedeeltelijk open kaart gespeeld, o.a. door te zeggen dat hij bepaalde onderwerpen bewust mijdt en zich onttrekt aan de discussie zodra anderen erover beginnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef versabommie het volgende:
Rob haalt het gesprek dat Menno met Nathalie had weer aan: “Hoe kun je nou zeggen dat je niet weet wie je zelf bent?”
Want? Ik snap dus serieus niet wat die jongen nu zo ontzettend fout doet in de ogen van sommigen?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze 'de waarheid' over Menno laten zien zakt hij zo laag dat ze dat hele huis moeten stutten om het bovengronds te houden.
Tijd voor een 'sweat box' in de jongens-slaapkamerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
<..>
Maar het is duidelijk dat die zich gekwetst voelt omdat ze er ooit "in is getrapt", en nu is ze rancuneus. Ze wil Menno pijn doen.
Ik vind Ingrid echt een griezelig wijf.
<..>
O ja, thx 4 the tip, was net aan het nadenken over een fjadagslijstje.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tijd voor een 'sweat box' in de jongens-slaapkamer
Vrij naar dit boek waarin 1 van de bewoners in een BB huis vermoord wordt.
Niets, hij is imo één van de minst irritante bewoners. Maar ik heb op dag 1 een gesprek tussen hem en Rikkert gehoord waarin hij zich even liet gaan over zijn obsessie met geld, en als een heel vies eng mannetje aan het praten was. Dat heeft hij nooit meer goed kunnen maken bij mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
Want? Ik snap dus serieus niet wat die jongen nu zo ontzettend fout doet in de ogen van sommigen?
Waar woon jij?quote:
Bedoel je dat hij op z'n 40e binnen wil zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niets, hij is imo één van de minst irritante bewoners. Maar ik heb op dag 1 een gesprek tussen hem en Rikkert gehoord waarin hij zich even liet gaan over zijn obsessie met geld, en als een heel vies eng mannetje aan het praten was. Dat heeft hij nooit meer goed kunnen maken bij mij.
Ondanks, nogmaals, het feit dat hij een stuk minder irritant is dan de rest.
Ik ken het woord wel, alleen gebruik ik het nooit maar hoor het vandaag al voor de 2e keer voorbij komenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik zou eerder zeggen dat het al weer bijna 'uit' is, zo lang gaat het al mee.
da's een man met een abonnementquote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat weet weer eens niet wat een mannelijk lid is....
Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat er precies is gebeurd dat Ingrid zo vals is gaan doen over hem, is me niet helemaal duidelijk.
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:28 schreef Gert het volgende:
Bedoel je dat hij op z'n 40e binnen wil zijn?
Dat is toch niet zo eng?
Het is hooguit een nogal beperkte "levensvisie".
De kater van het ontbreken van een kater. Heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een werkende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
Gelukkig snapt de roddelclub inderdaad nog niet dat ze Menno juist in de kaart spelen met hun walgelijke gekletst...
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Je kan 't bekijken als eng, maar aan de andere kant ook wel weer bewonderswaardig. Hij doet iig alles wat in zijn macht ligt om zijn doel te bereiken. Mijn keuze zou het niet zijn, dit doel tenminste niet. Maar jezelf voor de volle 200% ergens voor inzetten kan ik me zeker wel in vinden en kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...
Nathalie een werkende hersencelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een wekende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.
Dat heeft ze zich zo aangetrokken, dat ze onmiddelijk afstand van Menno nam en geprobeerd heeft met iedereen een band te kweken. Dat was in de periode dat Hummie de pik op Menno had.
Ingrid heeft dat opgevat als "Als je met Menno omgaat ben je heel fout bezig" en legt het zelf uit als "hij is een eng mannetje"
Zoiets
En dan te bedenken dat ik de eerste paar weken dacht dat het best een lief mens was...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
Als ze ècht gaan trappen niet hoor, dan ga ik de rest weer aardiger vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat komt eigenlijk alleen door de opstelling van de groep tov Menno. Hoe harder ze hem in een hoek trappen, hoe meer ik hem mag.
Dido krijgt er ook éénquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Sjankwal nu werkelijk dat ze finale gaat halen?![]()
Ik hoop dat Menno 7 stemmen krijgt en Rob en Sjankwal één.
Dat zou een mooie bank zijn.
Van wie denk je dan?quote:
Dido gaat volgens mij Lieske nominerenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Sjankwal nu werkelijk dat ze finale gaat halen?![]()
Ik hoop dat Menno 7 stemmen krijgt en Rob en Sjankwal één.
Dat zou een mooie bank zijn.
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik neem alles van Lieske met een grote korrel zout. Zowel haar verhalen als haar kwalen, er zit wel een kern van waarheid in, maar ze dikt alles nogal aan.
Lieske is niet dom, alleen nog erg onvolwassenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Lieske is een dom varken, die mag van mij drrrrrruit!
Ik twijfelde al heel erg aan dat verhaal. Niet dat ik niet geloof dat ze gedansd heeft (al zou je anders kunnen denken als je naar haar eentonige dansje kijkt), maar er, voor zover ik weet, is maar 1 dansconservatorium (zoals zij het beschrijft dan) en die is in Rotterdam. Dat is een school (op HAVO-niveau), waar je naast de gewone vakken ook danslessen krijgt. Mijn nichtje (hoe toevalligquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.
ja God, nou ja, volgens mij niet, hoor, maar God, nou, ja, het is gewoon, nou, ja God ik weet niet, ik bedoel, ben zelf zo klaar met het geloof, écht, maar ja, God, nou ja, wat Lies betreft, nou ja, God, dat had ik al gezegd eigenlijk....dus.... hallo?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft in 1 minuut wel 5x god genoemd.
Is ze gelovig?
Zoals Rob van de week overdreven over Menno bezig was, dat was pas roddelen. Rob gaf ook toe dat hij enigszins overdreef. Maar toch heeft ie daarmee zijn zin gekregen, iedereen trapte erin en hing aan zijn lippen. Mn sufkut INgrid. Dat kan je die jaknikkers kwalijk nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Tot het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef egmo het volgende:
waar is het wachten op ??
op de test, en de nominatiesquote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef egmo het volgende:
waar is het wachten op ??
het lijkt wel of ze zitten te wachten op iets ??...ik hoorde Menno ook net zeggen dat hij iets verwacht rond 15:00...het ziet er ook uit als een uitgebulst zooitjequote:
Ik verbaas me hier niet over, ik denk dat haar verhalen dus vaak op die manier bekeken moeten wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.
Probeer deze eens:quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
meer mensen last van streams die er de hele tijd uitflikkeren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zoals Rob van de week overdreven over Menno bezig was, dat was pas roddelen. Rob gaf ook toe dat hij enigszins overdreef. Maar toch heeft ie daarmee zijn zin gekregen, iedereen trapte erin en hing aan zijn lippen. Mn sufkut INgrid. Dat kan je die jaknikkers kwalijk nemen.
Klopt Day, mijn nichtje (quote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik twijfelde al heel erg aan dat verhaal. Niet dat ik niet geloof dat ze gedansd heeft (al zou je anders kunnen denken als je naar haar eentonige dansje kijkt), maar er, voor zover ik weet, is maar 1 dansconservatorium (zoals zij het beschrijft dan) en die is in Rotterdam. Dat is een school (op HAVO-niveau), waar je naast de gewone vakken ook danslessen krijgt. Mijn nichtje (hoe toevallig) zit daar nl. op.
doe ik, thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Ze hadden het toen over wat anders en Rob sneedt zelf het Menno onderwerp aan. En gaf even een show, en hoe harder de rest begon te lachen, hoe meer hij overdreef.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en dan te bedenken dat hij net in de tuin tegen Lieske zit te vertellen dat hij nooit over iemand roddelt zonder het tegen de persoon zelf te zeggen
![]()
alsof je dat zou toegeven over je eigen vriendinquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoe bedoel je Lieske is niet volwassen.
Het is een hersenloos zoogdier.
Mijn vriendin is even oud als Lieske maar praat gelukkig niet zo dom als zij.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:17 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Klopt Day, mijn nichtje (een andere dan de jouwe) kon daar ook naar toe, maar koos ervoor om VWO te gaan doen. Ik ben in Enschede wel eens naar voorstellingen geweest en waarschijnlijk heb ik daar Lieske ook wel zien dansen dan als klein meisje, maar ze is een van de zoveel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |