het was gewoon om tequote:Op woensdag 2 november 2005 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Vooral dat Joost in zijn zwembroek onder de douche stond
Volgens mij kan Dido zo'n humor niet waarderenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om zo'n opmerking van lieske zou ik gaan lachen,
En een grappige opmerking terug maken.
Maar de opmerking van lieske moet toch iets erger zijn geweest.
gewoon aan chantal denkenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet kunnen.... krijg meteen een stijve![]()
misschien stilte voor de stormquote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef pullup het volgende:
Er heerst op dit moment een beetje een grafstemming
Iedereen in gedachten verzonken aan zijn sigaret koffie of kiwi.
van Joost?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet kunnen.... krijg meteen een stijve![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon aan chantal denken![]()
goedemorgen allemaal!!![]()
die mensen zijn toch wel raar hoor, er zijn toch wel interessantere dingen om over te pratenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie en Chantal hebben het weer gezellig over poepen en plassen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie en Chantal hebben het weer gezellig over poepen en plassen.
Dat zou mooi zijnquote:
ze bedoelt dat ze te weinig doen ??quote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Dido denkt dat ze over de spierpijngrens heen zijn
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:52 schreef muizemeis het volgende:
die mensen zijn toch wel raar hoor, er zijn toch wel interessantere dingen om over te praten
Ik denk dat ze dus steviger moeten trainenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef muizemeis het volgende:
ze bedoelt dat ze te weinig doen ??![]()
niet alleen de mijne niet, maar ontlasting in het algemeenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |