nou ik me herinneren dat ik ooit met vriendinnen besproken heb dat sommigen onder ons erg lastig naar het toilet gingen in een vreemde omgeving, maar daar bleef het toch wel bij...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn ontlasting uitgebreid besproken heb met vrienden of vriendinnen.
Ik heb alleen gehoord waar Dido iets later over klaagde, nl dat Lieske iets gezegd had over dat Dido dom was geweest. Dat Lieske daarmee Dido zou verwijten het voor de groep te verpesten, dat Dido dat nogal kortzichtig vond, omdat Lieske met haar overtrainen (en daar niet mee op te houden) de weekopdracht zou verpesten.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt helemaal alleen jammer dat we de opmerking van lieske niet hebben gehoord.
Haar kennende moet het haast een botte opmerking zijn geweest
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
niet alleen de mijne niet, maar ontlasting in het algemeen
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Dido vindt trouwens de komende drie dagen allemaal spannend, net als Chantal.
Vandaag nomineren, morgen live uitzending en vrijdag een test.
ik had dus begrepen dat vandaag de test zou zijn?? ow wacht het is woensdag, dat is zeker die proeftest dan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef allardh het volgende:
Menno en Roel naar DBK. Morgenvroeg is de test, ze moeten nu unaniem beslissen of ze door willen feesten (hetzij in beperkte mate met minder alcohol) of dat ze alles moeten inleveren.
eigen schuld dikke bult volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:59 schreef pullup het volgende:
Joost: "Alles is stram, ik lijk wel 40"
Chantal:"Doe is effe normaal"
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:59 schreef pullup het volgende:
Joost: "Alles is stram, ik lijk wel 40"
Chantal:"Doe is effe normaal"
![]()
ze moeten soms hun shit kwijtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou...mensen hebben wel de neiging om hún ontlasting met mij te bespreken.
Vlak na dat N+D hierover hadden kwamen Chantal en Lieske de kamer weer binnen om te gaan slapen. Dido heeft toen niets meer gezegd tegen Lieske, behalve 2 gemene opmerkingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord waar Dido iets later over klaagde, nl dat Lieske iets gezegd had over dat Dido dom was geweest. Dat Lieske daarmee Dido zou verwijten het voor de groep te verpesten, dat Dido dat nogal kortzichtig vond, omdat Lieske met haar overtrainen (en daar niet mee op te houden) de weekopdracht zou verpesten.
Dat dido de weekopdracht verpesten erger vind dan een feestje verpesten.
Dus dat het 'teringwijf" slaat op "zo, moet je horen wie het zegt"
Maar of dat ook zo gebeurd en gezegd is weet ik niet.
Ik vind jou ook lief hoor APKquote:Op woensdag 2 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Cuall is ook een aso hoor, die komt ook wel.
doeiquote:Op woensdag 2 november 2005 10:08 schreef muizemeis het volgende:
Oke kort maar krachtig, maar mijn tijd zit er weer op, ik ga er vandoor...
fijne dag allemaal en ik hoop dat ik heel wat bij te lezen heb vanavond!!
![]()
![]()
![]()
Of lieske die opmerking doorhad vraag ik mij af....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:04 schreef avonne het volgende:
Lieske (heel serieus) "O, maar ik kan ook ... blablabla, mijn image..."
Dido "Dan heb je het al aardig onder de KNIE, hahaha"
Als hij anabolen gebruikt, heeft hij misschien wel zwart spermaquote:Op woensdag 2 november 2005 10:16 schreef Bocaj het volgende:
Ik ken maar 1 bodybuilder boven de 50... Arnold schwartzenegger
Hij heeft een nogal monotone stem.... (Lijkt een beetje op de stem van die pipo van idols.... Hoe heet hij ook weer....)quote:Op woensdag 2 november 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Roel praat weer erg relaxed, hoor ik al
Alsof hij eigenlijk constant stoned is, weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |