Ik was lekker eerder.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Ik denk dat het deze wordt.
Vuile vieze gore relnicht dat je d'r ben!!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat je niet in de zeik nemen, als je het hier gepost had Tanja vanavond bij Barend en van Dorp dan was het pas echt ontopic
Mijn TT is positiever man, doe niet zo negatief!quote:Op woensdag 2 november 2005 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
Deze met Haakjes [ ] was wel mooier, dus snelheid zegt niet alles
Daar draait het bij jou om hè??quote:Op woensdag 2 november 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was lekker eerder.
BB SC 633 - POSITIEF!!!!!11111
quote:Op woensdag 2 november 2005 03:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Vuile vieze gore relnicht dat je d'r ben!!![]()
Ontopic/ oftopic, het zal mij wôghs wezen.
Maar dat je ineens uit de schemer komt zegt mij genoeg!!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Niet meer zeiken. BB is leuk, de bewoners zijn schattig en iedereen in dit topic is liev.
Het wordt tijd voor een BB-SC meeting!![]()
![]()
IK negatief? als ik nog positiever zou worden dan hoefde ik niet te werken en kreeg ik geld van de regering om op te pleurenquote:Op woensdag 2 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Mijn TT is positiever man, doe niet zo negatief!![]()
Je gaat lekker als je maar uit mijn reet blijftquote:
Neuk de roelsquote:Op woensdag 2 november 2005 03:56 schreef Coos het volgende:
Even iets eten. Kan in de tussentijd dat andere nietszeggende topic van de niet zó creatieve APK effe dicht!!![]()
Zo blijf ik toch switchen![]()
![]()
Je mag hier de roel neukenquote:Op woensdag 2 november 2005 04:08 schreef NBW het volgende:
mag ik roel neuken dan?
Je kan ook proberen hem zelf op slot te gooien, door hem even snel vol te lullenquote:Op woensdag 2 november 2005 04:11 schreef NBW het volgende:
das kuis....
yep, dat magquote:Op woensdag 2 november 2005 04:08 schreef NBW het volgende:
mag ik roel neuken dan?
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 2 november 2005 04:18 schreef NBW het volgende:
ik had toch iets anders in mijn gedachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |