Deze BB is kut, de bewoners zijn kut en dit topic is kutquote:Op woensdag 2 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Niet meer zeiken. BB is leuk, de bewoners zijn schattig en iedereen in dit topic is liev.
Ik kom alleen als Tan ook komtquote:Het wordt tijd voor een BB-SC meeting!![]()
![]()
Cuall is ook een aso hoor, die komt ook wel.quote:
Dat wil jij niet als ik ook komquote:
Zullen we even even wat sgop archives hier plaatsen??quote:
Effe ontopic blijven Henk.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
IK negatief? als ik nog positiever zou worden dan hoefde ik niet te werken en kreeg ik geld van de regering om op te pleuren![]()
Maar helaas, ik blijf nog even![]()
Zeg dat maar tegen die sgopmaat van jequote:
Je snapt het nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:10 schreef Coos het volgende:
Ik ben wel in voor een rel vanaaf maar zullen we dat even in het andere topic doen??
Dit topic redt het niet![]()
Na mijn confrontatie met ambtenaren van de WVG deze morgen hoef je het eerste jaar tegen mij niet te zeiken met je positief zijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet.
Dit is een positief topic.
Ontopic dus, aub.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2005 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Na mijn confrontatie met ambtenaren van de WVG deze morgen hoef je het eerste jaar tegen mij niet te zeiken met je positief zijn.![]()
![]()
Zodanig dat er vragen over gesteld gaan worden!!quote:
Dan is het niet zo positief neequote:Op woensdag 2 november 2005 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Zodanig dat er vragen over gesteld gaan worden!!![]()
In het enige ware tupoc wil ik daar wel verder over praten want deezz is eik al dichtquote:Op woensdag 2 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het niet zo positief nee
Maar wel een heel klein beetje ontopic
Dus ook een klein beetje positief![]()
Het valt mij wel op dat APK plots verdwenen is als ik over sgop tupocs praat.quote:
Volgens stopt het rond oud en nieuwquote:Op woensdag 2 november 2005 09:13 schreef Giggio het volgende:
Effe een vraag: op de Talpa site staat dat ze gisteren een feestje hebben gehad omdat ze op de helft zijn van hun verblijf? dat was dag 70??? Gaan ze nog 70 dagen door dan? dan zitten ze tot bijna half januari in het huis? Dacht dat de finale op 15 december was?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |