Chantal en Rob zitten weer eens over Menno te roddelen....Zijn blik is niet goed, er mankeert iets aan zijn lichaam, zijn fanatisme met weekopdrachten wordt afgekraakt...
Chantal lult lekker mee.
Rob vertelt nou dat Menno heel fanatiek ooit met pokeren bezig is geweest...
In een gesprek heeft Menno verteld dat ie zelf niet weet wie hij is.
Roel bemoeit zich er nu ook mee. Zegt nu dat Menno in zijn straatje praat. Logisch ook dat hij naar Dido toetrekt (daar zit hem de pijn he Roel?) Om dat Dido populair is...
Roel neemt hem nu met een korreltje zout. Hij weet niet of hij een spelletje speelt of dat ie serieus is.
Rob zegt dat ie er alles aan heeft gedaan om met hem in contact te komen
Chantal zegt maar weer eens dat je het spel niet kan spelen ten koste van anderen. Roel zegt dat Menno heeft gezegd dat hij hier zichzelf is, Roel vindt dit aanleiding om hem nu helemaal met een korreltje zout te nemen. Natalie mengt zich nu ook in het gesprek....Het grote Menno Bashen lijkt weer begonnen...
Chantal vind dat hij af en toe rare uitspraken doet. Zoals dat hij gezegd heeft dat iedereen wel topsporter kan worden. (oké Chantal, jij dan niet)
Rob heeft het in twee zinnen over achtereenvolgens jongetjes uit zijn dorp en de tennisclub uit zijn dorp....
Chantal denkt dat het een probleem is met zijn dyslexie en het feit dat zijn broer wel slim is of zo. Het gesprek gaat weer verder over dyslexie...
Rob:"ik ben wie ik ben, maar je moet mij geen brief laten schrijven" Ik maakte het en mijn secretaresse schreef het uit"
En nu slapen mijn vingers...