abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31888940
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:

[..]

dido: toen lieske de slaapkamer al uit was
Ok, gemist, was er een reden voor?
---- gaat winnen
pi_31888948
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:

Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 2 november 2005 @ 09:24:32 #43
65846 Bocaj
47th President.
pi_31888951
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:

[..]

voor de opdracht was het verstandig maar de voor de streamers was het vervelend.
Maar aan de andere kant was het BB die het feest verpestte.
Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt
BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...
pi_31888969
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen! Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31888974
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We laten ons allemaal wel eens gaan, zo ook Dido. Ze is geen heilige
als ik deze opmerking hier had gemaakt tegen bv jouw dan had in een ban gehad.
Het was eerlijke geweest als ze recht in haar gezicht had gezegd.
Maar ze durfde de discussie met lieske niet aan, maar wel een paar steken onderwater geven.
pi_31888988
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!

Nou zo verstandig is dit niet zeker als je het achter iemands rug zegt
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_31889011
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ok, gemist, was er een reden voor?
stoppen van het 70 dagen feestje
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:28:50 #48
18653 crew  D.
pi_31889023
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, het was feest
pi_31889024
En alle bewoners slapen nog steeds. Wat slapen ze altijd lang zeg, gemiddeld 10-12 uur! Dat haal ik niet eens als ik vrij ben.

En we weten toch dat niemand in dat huis de confrontatie aandurft tegen een ander? Alleen Tanja durfde dat een beetje en dat vond iedereen een asociaal mens. Maar ze was wèl eerlijk in wat ze dacht en vond.
pi_31889046
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
pi_31889058
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Maar wat heeft lieske precies gezegd?
pi_31889064
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:

nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
pi_31889077
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Met deze groep wel ze maken even flinke ruzie en daarna is alles weer koek en ei
  woensdag 2 november 2005 @ 09:33:58 #54
65846 Bocaj
47th President.
pi_31889117
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen! Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
pi_31889127
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef regenworm het volgende:

[..]

Maar wat heeft lieske precies gezegd?
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:35:08 #56
18653 crew  D.
pi_31889133
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

het feest werd abrupt gestopt.
BB gaf aan dat er unaniem besloten moest worden of ze verder willen feesten of niet.
Dido had hier eigenlijk geen zin in maar gaf toch toe.
Omdat ze daarna niet meer dronk en danste had BB het idee dat ze er toch niet echt achter stond en het dus niet unaniem was en stopte het feest alsnog
pi_31889145
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef Bocaj het volgende:

Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
Dus er was niet overlegd?

Ik las het op de Blog dat het feestje was gestopt en ik trok de conclusie dat Dido een voorstel aan e groep had gedaan dat ze beter konden rusten ivm het sporten en dat ze samen hadden besloten dat ze beter naar bed konden gaan. Dit klinkt wel heel anders dan ik dacht.
pi_31889164
WAKKER WORDEN!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_31889184
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!

En wat was de aanleiding dan
pi_31889193
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:

[..]

die roddelsessie was om te
Dido haalde zichzelf ver naar beneden en nath ja ja ja dido je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')