Ok, gemist, was er een reden voor?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido: toen lieske de slaapkamer al uit was
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt![]()
![]()
BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
voor de opdracht was het verstandig maar de voor de streamers was het vervelend.
Maar aan de andere kant was het BB die het feest verpestte.
Omdat dido op haar reet zat werd het feest gestopt![]()
![]()
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB vond dat dido niet echt meedeed met het feest, ze had ook spierpijn etc., en Dido gaf ook zelf toe dat ze liever wilde stoppen maar wilde geen spelbreker zijn...
als ik deze opmerking hier had gemaakt tegen bv jouwquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We laten ons allemaal wel eens gaan, zo ook Dido. Ze is geen heilige
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido: zo vuil teringwijf!!!!!!!
Nou zo verstandig is dit niet zeker als je het achter iemands rug zegt
stoppen van het 70 dagen feestjequote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ok, gemist, was er een reden voor?
Ja, het was feestquote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...
nee, daarom is het vreemde actie van BB.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè?? Moesten ze verplicht bewegen of zo...
Maar wat heeft lieske precies gezegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
Met deze groep wel ze maken even flinke ruzie en daarna is alles weer koek en eiquote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen!Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wat heeft lieske precies gezegd?
het feest werd abrupt gestopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dus er was niet overlegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef Bocaj het volgende:
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
die roddelsessie was om tequote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |