Maar wat heeft lieske precies gezegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
Met deze groep wel ze maken even flinke ruzie en daarna is alles weer koek en eiquote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen!Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar wat heeft lieske precies gezegd?
het feest werd abrupt gestopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Dus er was niet overlegd?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef Bocaj het volgende:
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
die roddelsessie was om tequote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
even voor Lieske (en Chantal en Ingrid) de slaapkamer verlieten was Dido zielig aan het doen over dat ze verstandig wilde doen, en dat ze haar best had gedaan BB om te praten na het stoppen van het feestje, en dat de bewoners haar maar moesten nomineren als spelbreker zijndequote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!
En wat was de aanleiding dan
Dido deed idd het voorstel om te stoppen maar ze was de enigste... Ze gingen dus door en bb zag dat dido daarna niet echt meedeed (mokken) en werd weer naar de dbk geroepen en daarna heeft bb gezegd dat het feest gestopt is omdat niet iedereen (unaniem) voor het feest was... (was een vereiste!)quote:Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er was niet overlegd?
Ik las het op de Blog dat het feestje was gestopt en ik trok de conclusie dat Dido een voorstel aan e groep had gedaan dat ze beter konden rusten ivm het sporten en dat ze samen hadden besloten dat ze beter naar bed konden gaan. Dit klinkt wel heel anders dan ik dacht.
op de talpa site staat er niks over de ruzie tusen Dido en Lieskequote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een beetje onduidelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was een beetje onduidelijkDido en Nathalie lagen al op bed. Chantal en Lieske waren al even komen praten over het feit dat Dido zich schuldig voelde dat ze het feestje zou hebben bedorven en besloten toch maar weer evennaar de woonkamer te gaan. Dido zei zo iets dat ze de deur dicht moesten doen (op een toon van dat vergeten jullie altijd) en Lieske zei toen iets bij het verlaten van de kamer.
Wat het was is dus onduidelijk maar aan de reactie te zien van dido had het iets te maken met het stoppen van het feestje. Vandaar dat ze pissed was
klopt helemaal alleen jammer dat we de opmerking van lieske niet hebben gehoord.quote:
Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)quote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Joost trekt gewoon zijn broek omlaag waar Lieske bij staat
ach ze stonden ook al met ze tweeen onder de douche.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Joost trekt gewoon zijn broek omlaag waar Lieske bij staat
ah, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |