abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31889058
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is flauw om zo te zeggen want ze reageerde direct op iets dat Lieske haar had toegevoegd.
En het was juist het laatste dat Lieske nog even snel tegen haar zei terwijl ze de kamer uitliep.
Maar wat heeft lieske precies gezegd?
pi_31889064
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:

nee, daarom is het vreemde actie van BB.
Volgens mij was het de bedoeling om ruzie in de tent te krijgen
Is maar een klein beetje gelukt
Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31889077
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vreemde sprong van BB dan....als je ruzie wilt dan lijkt me dat helemaal niet zo moeilijk.
Met deze groep wel ze maken even flinke ruzie en daarna is alles weer koek en ei
  woensdag 2 november 2005 @ 09:33:58 #54
65846 Bocaj
47th President.
pi_31889117
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een onzin om dat feestje dan daardoor te stoppen! Spierpijn = spierpijn en als je de enige bent die niet meedoet dan ga je het feest voor de anderen toch niet stoppen. Achterlijk.
Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
pi_31889127
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef regenworm het volgende:

[..]

Maar wat heeft lieske precies gezegd?
Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:35:08 #56
18653 crew  D.
pi_31889133
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

het feest werd abrupt gestopt.
BB gaf aan dat er unaniem besloten moest worden of ze verder willen feesten of niet.
Dido had hier eigenlijk geen zin in maar gaf toch toe.
Omdat ze daarna niet meer dronk en danste had BB het idee dat ze er toch niet echt achter stond en het dus niet unaniem was en stopte het feest alsnog
pi_31889145
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:33 schreef Bocaj het volgende:

Dido wilde zelf ook niet verder gaan met feesten en daar heeft bb handig op ingesprongen...
Dus er was niet overlegd?

Ik las het op de Blog dat het feestje was gestopt en ik trok de conclusie dat Dido een voorstel aan e groep had gedaan dat ze beter konden rusten ivm het sporten en dat ze samen hadden besloten dat ze beter naar bed konden gaan. Dit klinkt wel heel anders dan ik dacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31889164
WAKKER WORDEN!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_31889184
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Er waren meer mensen aan het luisteren maar niemand heeft het echt kunnen opvangen.
Wat wel duidelijk was was dat zowel Dido als Natjalie even stom verbaast waren over wat er gezegd werd waarna Dido inderdaad 2 x wat een teringwijf zei over Lieske. Gevolgd door een aardige roddelsessie over Lieske
Nu ben ik wel héél erg benieuwd wat Lieske zei!

En wat was de aanleiding dan
pi_31889193
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef pullup het volgende:

[..]

die roddelsessie was om te
Dido haalde zichzelf ver naar beneden en nath ja ja ja dido je hebt gelijk.
pi_31889199
Na de haan weer een eens Marylin Manson..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:40:11 #62
18653 crew  D.
pi_31889228
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

even voor Lieske (en Chantal en Ingrid) de slaapkamer verlieten was Dido zielig aan het doen over dat ze verstandig wilde doen, en dat ze haar best had gedaan BB om te praten na het stoppen van het feestje, en dat de bewoners haar maar moesten nomineren als spelbreker zijnde
  woensdag 2 november 2005 @ 09:41:22 #63
65846 Bocaj
47th President.
pi_31889249
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus er was niet overlegd?

Ik las het op de Blog dat het feestje was gestopt en ik trok de conclusie dat Dido een voorstel aan e groep had gedaan dat ze beter konden rusten ivm het sporten en dat ze samen hadden besloten dat ze beter naar bed konden gaan. Dit klinkt wel heel anders dan ik dacht.
Dido deed idd het voorstel om te stoppen maar ze was de enigste... Ze gingen dus door en bb zag dat dido daarna niet echt meedeed (mokken) en werd weer naar de dbk geroepen en daarna heeft bb gezegd dat het feest gestopt is omdat niet iedereen (unaniem) voor het feest was... (was een vereiste!)
pi_31889266
quote:

[..]

op de talpa site staat er niks over de ruzie tusen Dido en Lieske
pi_31889281
quote:

[..]

Dat was een beetje onduidelijk Dido en Nathalie lagen al op bed. Chantal en Lieske waren al even komen praten over het feit dat Dido zich schuldig voelde dat ze het feestje zou hebben bedorven en besloten toch maar weer evennaar de woonkamer te gaan. Dido zei zo iets dat ze de deur dicht moesten doen (op een toon van dat vergeten jullie altijd) en Lieske zei toen iets bij het verlaten van de kamer.
Wat het was is dus onduidelijk maar aan de reactie te zien van dido gad het iets te maken met het stoppen van het feestje. Vandaar dat ze pissed was
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_31889304
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat was een beetje onduidelijk Dido en Nathalie lagen al op bed. Chantal en Lieske waren al even komen praten over het feit dat Dido zich schuldig voelde dat ze het feestje zou hebben bedorven en besloten toch maar weer evennaar de woonkamer te gaan. Dido zei zo iets dat ze de deur dicht moesten doen (op een toon van dat vergeten jullie altijd) en Lieske zei toen iets bij het verlaten van de kamer.
Wat het was is dus onduidelijk maar aan de reactie te zien van dido had het iets te maken met het stoppen van het feestje. Vandaar dat ze pissed was
pi_31889322
oeps
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:44:47 #68
18653 crew  D.
pi_31889324
Joost trekt gewoon zijn broek omlaag waar Lieske bij staat
pi_31889350
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:43 schreef pullup het volgende:

[..]
klopt helemaal alleen jammer dat we de opmerking van lieske niet hebben gehoord.
Haar kennende moet het haast een botte opmerking zijn geweest
pi_31889352
Ze staan net verkeerd in de keuken, anders was het rood wit blauw geweest en Roel die er in Oranje voorbijloopt
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:46:20 #71
18653 crew  D.
pi_31889360
Dido zei:: Jullie moeten me vooral nomineren
Lieske zei (waarschijnlijk): dat was ik toch al van plan
  woensdag 2 november 2005 @ 09:46:56 #72
65846 Bocaj
47th President.
pi_31889370
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)
pi_31889373
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
ach ze stonden ook al met ze tweeen onder de douche.
Joost in zwembroek en lieske naakt
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 09:48:16 #74
18653 crew  D.
pi_31889386
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Lieske heeft geen probleem met naaktheid. (joost en Lies hebben al eens naakt onder de douche gestaan)
ah, de jeugd van tegenwoordig
pi_31889393
Vooral dat Joost in zijn zwembroek onder de douche stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')