Kan mij niet indenken dat het zwart is.... (zal wel bloed zijn dan...)quote:Op woensdag 2 november 2005 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij anabolen gebruikt, heeft hij misschien wel zwart sperma(bron: Ingrid)
Discovery Channelquote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef pullup het volgende:
Lieske en Dido weten alles over penisverlengings operaties
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Vlak na dat N+D hierover hadden kwamen Chantal en Lieske de kamer weer binnen om te gaan slapen. Dido heeft toen niets meer gezegd tegen Lieske, behalve 2 gemene opmerkingen.
Ongeveer:
Dido "Je maakt dan geen kans bij Ferdinand/Dinand (?) want die houdt alleen van brave meisjes"
(Lieske beweert nogal graag dat ze rebels is)
Lieske (heel serieus) "O, maar ik kan ook ... blablabla, mijn image..."
Dido "Dan heb je het al aardig onder de KNIE, hahaha"
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:08 schreef muizemeis het volgende:
Oke kort maar krachtig, maar mijn tijd zit er weer op, ik ga er vandoor...
fijne dag allemaal en ik hoop dat ik heel wat bij te lezen heb vanavond!!
![]()
![]()
![]()
Hoeveel % zou er eigenlijk waar zijn van haar verhalen?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske is weer zo heerlijk niet to the point
Verstrikt rakend in haar verhalen
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoeveel % zou er eigenlijk waar zijn van haar verhalen?
Als je onzeker bent, is huiduitslag op je gezicht moeilijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft weer last van haar huid.... Kind kind kind het duurt wel een week voordat evt. een allergische reactie in de huid weg is hoor......
En ze is een meisje.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je onzeker bent, is huiduitslag op je gezicht moeilijk.
Die was idd erg komischquote:Op woensdag 2 november 2005 10:48 schreef Bocaj het volgende:
En ze is een meisje.
Moest gister wel lachen in de reguliere uitzending dat lieske toen wegliep naar de slaapkamer al mokkend over haar pukkels etc. en toen zie Naat: Ze is echt nog een tiener...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |