Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat er precies is gebeurd dat Ingrid zo vals is gaan doen over hem, is me niet helemaal duidelijk.
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:28 schreef Gert het volgende:
Bedoel je dat hij op z'n 40e binnen wil zijn?
Dat is toch niet zo eng?
Het is hooguit een nogal beperkte "levensvisie".
De kater van het ontbreken van een kater. Heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een werkende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
Gelukkig snapt de roddelclub inderdaad nog niet dat ze Menno juist in de kaart spelen met hun walgelijke gekletst...
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Je kan 't bekijken als eng, maar aan de andere kant ook wel weer bewonderswaardig. Hij doet iig alles wat in zijn macht ligt om zijn doel te bereiken. Mijn keuze zou het niet zijn, dit doel tenminste niet. Maar jezelf voor de volle 200% ergens voor inzetten kan ik me zeker wel in vinden en kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...
Nathalie een werkende hersencelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een wekende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.
Dat heeft ze zich zo aangetrokken, dat ze onmiddelijk afstand van Menno nam en geprobeerd heeft met iedereen een band te kweken. Dat was in de periode dat Hummie de pik op Menno had.
Ingrid heeft dat opgevat als "Als je met Menno omgaat ben je heel fout bezig" en legt het zelf uit als "hij is een eng mannetje"
Zoiets
En dan te bedenken dat ik de eerste paar weken dacht dat het best een lief mens was...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
Als ze ècht gaan trappen niet hoor, dan ga ik de rest weer aardiger vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat komt eigenlijk alleen door de opstelling van de groep tov Menno. Hoe harder ze hem in een hoek trappen, hoe meer ik hem mag.
Dido krijgt er ook éénquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Sjankwal nu werkelijk dat ze finale gaat halen?![]()
Ik hoop dat Menno 7 stemmen krijgt en Rob en Sjankwal één.
Dat zou een mooie bank zijn.
Van wie denk je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |