Dat is naar mijn inziens toch redelijk vaak het geval als het om Menno gaat. De hoofdrolspelers zijn daarin Rob en Chantal en daarnaast schoothondjes Ingrid en Roel.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Uhuh. Je moet toch wat als er niks gebeurt, want geluld zal er worden. Ook dáárin vertonen we hier overeenkomsten met de bewoners.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
Als je normaal van je werk komt, van school, van een feestje, heb je de anderen wat te vertellen.
In dit huis is iedereen er altijd bij, iig zijdelings.
Tv of kranten zijn er ook niet, dus 0,0 nieuwe indrukken, babbelstof.
Dus wat rest, na weken bij elkaar zitten, is over elkaar kletsen.
Mee eens, Rob Chantal en Ingrid noemde ik dan ook als kwaadsprekers. Roel vind ik toch van een andere categorie. Hoewel ze hier vannacht liepen te janken dat Roel niet "keihard zei waar het op stond" tegen Menno, heeft hij hem wel degelijk duidelijk gemaakt dat hij Menno een onberekenbaar mannetje vindt ("jij bent voor mij een X-factor") en zijn motieven wantrouwt.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is naar mijn inziens toch redelijk vaak het geval als het om Menno gaat. De hoofdrolspelers zijn daarin Rob en Chantal en daarnaast schoothondjes Ingrid en Roel.
Dat is dan wel waar, maar zijn motieven zijn zwaar vaag! Die zijn nl. alleen gebaseerd op wat hij van anderen (en dan met name Dido) gehoord heeft en niet op zijn eigen ervaringen met Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, Rob Chantal en Ingrid noemde ik dan ook als kwaadsprekers. Roel vind ik toch van een andere categorie. Hoewel ze hier vannacht liepen te janken dat Roel niet "keihard zei waar het op stond" tegen Menno, heeft hij hem wel degelijk duidelijk gemaakt dat hij Menno een onberekenbaar mannetje vindt ("jij bent voor mij een X-factor") en zijn motieven wantrouwt.
Ik zag net even een beeld van de 'geheime kamer' en daar liep een vreemde man rond. Hopenlijk duurt het niet lang meer!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:18 schreef Falco het volgende:
Wanneer is die test vandaag eigenlijk?
Roel verdraaide gisteren nog de feiten. Menno wilde in eerste instantie niet doorfeesten maar comformeerde zich aan de groep. Ging vervolgens ook niet zeiken en nam deel aan het feest. Roel zag zijn gewenste liefje dido genomineerd worden dus riep die zo vrij vaak dat Menno ook wilde stoppen en probeerde de schijn te wekken dat niet dido maar Menno de schuld is van het gestopte feest. Roel verdraaid wel vaker en liegt ook vaker. Vooral als het achter de rug van Menno om kan...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Echt iédereen roddelt. Dus ook iedereen die hier post.
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?
Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Nathalie blaat met alle winden mee.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:20 schreef versabommie het volgende:
ohw vergeten : Hallo beste fans....ook onder het werk gewoon doorforummen en zo nu en dan streamen ...hoezo junk/
moet ik continu die key in gaan drukken want ik ben praktisch eigen baas...quote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een 'Boss-key' hebt
![]()
Tjaquote:Op woensdag 2 november 2005 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet ik continu die key in gaan drukken want ik ben praktisch eigen baas...![]()
Die reactie van Didoquote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Dat is wel weer leuk van Roel dat ie met die triviale feitjes komt: "Een luiaard heeft negen nekwervels en soms zijn er ook mensen die met negen nekwervels geboren worden".
En terrechtquote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef versabommie het volgende:
Dido en Menno staan niet voor niets zo hoog in de poll. Ik denk dat de reguliere uizending ook steeds meer de waarheid laat zien ivm Menno
Als ze 'de waarheid' over Menno laten zien zakt hij zo laag dat ze dat hele huis moeten stutten om het bovengronds te houden.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:03 schreef versabommie het volgende:
Dido en Menno staan niet voor niets zo hoog in de poll. Ik denk dat de reguliere uizending ook steeds meer de waarheid laat zien ivm Menno
Hoe veel eerlijker moet je zijn? Menno is een soort schizofrene toestand terechtgekomen, omdat hij zich konsekwent anders opstelt dan buiten het huis. Dat is heel moeilijk vol te houden. Maar dat is nu eenmaal zijn taktiek. Overigens heeft hij hierover al vrij in het begin van het programma gedeeltelijk open kaart gespeeld, o.a. door te zeggen dat hij bepaalde onderwerpen bewust mijdt en zich onttrekt aan de discussie zodra anderen erover beginnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef versabommie het volgende:
Rob haalt het gesprek dat Menno met Nathalie had weer aan: “Hoe kun je nou zeggen dat je niet weet wie je zelf bent?”
Want? Ik snap dus serieus niet wat die jongen nu zo ontzettend fout doet in de ogen van sommigen?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze 'de waarheid' over Menno laten zien zakt hij zo laag dat ze dat hele huis moeten stutten om het bovengronds te houden.
Tijd voor een 'sweat box' in de jongens-slaapkamerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
<..>
Maar het is duidelijk dat die zich gekwetst voelt omdat ze er ooit "in is getrapt", en nu is ze rancuneus. Ze wil Menno pijn doen.
Ik vind Ingrid echt een griezelig wijf.
<..>
O ja, thx 4 the tip, was net aan het nadenken over een fjadagslijstje.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tijd voor een 'sweat box' in de jongens-slaapkamer
Vrij naar dit boek waarin 1 van de bewoners in een BB huis vermoord wordt.
Niets, hij is imo één van de minst irritante bewoners. Maar ik heb op dag 1 een gesprek tussen hem en Rikkert gehoord waarin hij zich even liet gaan over zijn obsessie met geld, en als een heel vies eng mannetje aan het praten was. Dat heeft hij nooit meer goed kunnen maken bij mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
Want? Ik snap dus serieus niet wat die jongen nu zo ontzettend fout doet in de ogen van sommigen?
Waar woon jij?quote:
Bedoel je dat hij op z'n 40e binnen wil zijn?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niets, hij is imo één van de minst irritante bewoners. Maar ik heb op dag 1 een gesprek tussen hem en Rikkert gehoord waarin hij zich even liet gaan over zijn obsessie met geld, en als een heel vies eng mannetje aan het praten was. Dat heeft hij nooit meer goed kunnen maken bij mij.
Ondanks, nogmaals, het feit dat hij een stuk minder irritant is dan de rest.
Ik ken het woord wel, alleen gebruik ik het nooit maar hoor het vandaag al voor de 2e keer voorbij komenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik zou eerder zeggen dat het al weer bijna 'uit' is, zo lang gaat het al mee.
da's een man met een abonnementquote:Op woensdag 2 november 2005 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat weet weer eens niet wat een mannelijk lid is....
Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat er precies is gebeurd dat Ingrid zo vals is gaan doen over hem, is me niet helemaal duidelijk.
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:28 schreef Gert het volgende:
Bedoel je dat hij op z'n 40e binnen wil zijn?
Dat is toch niet zo eng?
Het is hooguit een nogal beperkte "levensvisie".
De kater van het ontbreken van een kater. Heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een werkende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
Gelukkig snapt de roddelclub inderdaad nog niet dat ze Menno juist in de kaart spelen met hun walgelijke gekletst...
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
Er hangt een apart sfeertje in het huis
Je kan 't bekijken als eng, maar aan de andere kant ook wel weer bewonderswaardig. Hij doet iig alles wat in zijn macht ligt om zijn doel te bereiken. Mijn keuze zou het niet zijn, dit doel tenminste niet. Maar jezelf voor de volle 200% ergens voor inzetten kan ik me zeker wel in vinden en kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat streven is op zich inderdaad niet erg, maar de manier waarop wel. Hij stelt zijn hele leven in dienst van dat doel, en zal daar alles voor doen. De manier waarop hij tegen Rikkert liep te patsen over zijn site (dat travelding), over 'dealtjes'. Ik vond (en vind) het afstotelijk.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze wachten op de zaken die komen gaan, als ze al gaan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |