abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31891630
Ik denk dat Menno nog steeds Rob nomineert trouwens, vooral omdat hij zelf op de bank zal komen. Van Roel weet hij niet hoe populair die is en van Rob kon hij blijkbaar winnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31891656
ze zouden verplicht de zender uit moeten zetten, als ze aan het eten zijn.:(
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31891673
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:23 schreef schatje het volgende:
En weer was het Ingrid die het aanzetje gaf tot deze Menno bash sessie.
Een soort Willem, hè...die Ingrid. Matennaaister. Eerst zorgt ze ervoor dat hij zijn mooie haar kwijt is door een domme grap (haar handelskenmerk) met de tondeuze en daarna knapt ze op hem af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31891706
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Bocaj het volgende:
Lieske heeft weer last van haar huid.... Kind kind kind het duurt wel een week voordat evt. een allergische reactie in de huid weg is hoor......
en twee weken daarbovenop als je er dan van alles op smeert.
even helemaal met rust laten, dus ook geen make up doet wonderen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 11:27:00 #180
128220 Peter6000
pi_31891720
Inmiddels roddelen Dido en Ingrid over Lieske
pi_31891730
Ingrid en Joost zijn de Judassen van BB5...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_31891760
Joost is voor mij één grote teleurstelling. Ik vond hem zo sympathiek en grappig, maar hij heeft een heel erg gemene onderstroom in zijn karakter.
pi_31891761
Kom op met die test...dat geroddel weet ik nu wel....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31891772
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31891807
Toen ik vanmorgen de TT zag dacht ik "óf APK heeft aan de XTC gezeten óf Emile Ratelband is in het huis aangekomen..."
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_31891821
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:26 schreef milagro het volgende:

[..]

en twee weken daarbovenop als je er dan van alles op smeert.
even helemaal met rust laten, dus ook geen make up doet wonderen
Geen make-up. Right.

Ik heb nog steeds stille hoop dat BB het straf- c.q. noodrantsoen ook gaat betrekken op cosmetica. Volgens mij vinden de dames dat allemaal erger dan een weekje pindakaas, brood en uien moeten eten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31891902
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
Inmiddels roddelen Dido en Ingrid over Lieske
toch een beetje van Dido.
pi_31891948
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Geen make-up. Right.

Ik heb nog steeds stille hoop dat BB het straf- c.q. noodrantsoen ook gaat betrekken op cosmetica. Volgens mij vinden de dames dat allemaal erger dan een weekje pindakaas, brood en uien moeten eten.
idd.
ik snap dat dagelijks opmaken ook niet, het is nu niet alsof de dames het 'kraaiend' hard nodig hebben of zo, zelfs Chantal niet
  woensdag 2 november 2005 @ 11:36:16 #189
65846 Bocaj
47th President.
pi_31891979
Dido's wegenwacht is haar vader
pi_31892013
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:35 schreef milagro het volgende:

[..]

idd.
ik snap dat dagelijks opmaken ook niet, het is nu niet alsof de dames het 'kraaiend' hard nodig hebben of zo, zelfs Chantal niet
Een blokje zeep en een fles shampoo van het Kruidvat p.p. Méér dan genoeg voor een week .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31892018
Ingrid is echt een gemene trut. Ze heeft Menno eerst zitten teasen tot ie er gek van werd. vervolgens laat ze hem vallen als een baksteen, en probeert hem ook nog eens een schuldgevoel aan te praten door te zeggen dat het zijn eigen schuld is, want hij is zo raar.. ( Hij heeft haar nog wel " buiten schot' gelaten met de homo opdracht)

Nu grijpt ze elke kans aan om eens flink over hem te roddelen, en ondertussen geeft ze Menno het idee dat het nog wel goed kan komen " want ze houdt nog wel van hem"
pi_31892172
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:38 schreef Fiorenza het volgende:
Ingrid is echt een gemene trut. Ze heeft Menno eerst zitten teasen tot ie er gek van werd. vervolgens laat ze hem vallen als een baksteen, en probeert hem ook nog eens een schuldgevoel aan te praten door te zeggen dat het zijn eigen schuld is, want hij is zo raar.. ( Hij heeft haar nog wel " buiten schot' gelaten met de homo opdracht)

Nu grijpt ze elke kans aan om eens flink over hem te roddelen, en ondertussen geeft ze Menno het idee dat het nog wel goed kan komen " want ze houdt nog wel van hem"
Ingrid is een gemene heks
  woensdag 2 november 2005 @ 11:47:37 #193
65846 Bocaj
47th President.
pi_31892276
Naat is wel een mooie vrouw
pi_31892291
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:47 schreef Bocaj het volgende:
Naat is wel een mooie vrouw
Mee eens
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 11:48:33 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31892298
Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Echt iédereen roddelt. Dus ook iedereen die hier post.
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?

Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.

Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Nathalie blaat met alle winden mee.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 2 november 2005 @ 11:50:12 #196
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31892340
Bah Rob, Chantal en Ingrid kots ik alledrie echt uit (in die volgorde ook)
15 jaar te laat geboren...
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2005 @ 11:50:35 #197
128220 Peter6000
pi_31892348
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:

Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Niets ergs aan: maakt de streams juist vermakelijk

Als iedereen degene waar het over gaat rechtsstreeks zou gaan aanspreken, en alles netjes zou gaan uitpraten, werd het veel te harmonieus

Hoe meer geroddel, en onderhuidse spanningen: hoe vermakelijker de streams
pi_31892476
quote:
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?

Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.

Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
Exact.
En men vergeet ook dat ze niets meemaken meer, behalve dan met elkaar.
Als je normaal van je werk komt, van school, van een feestje, heb je de anderen wat te vertellen.
In dit huis is iedereen er altijd bij, iig zijdelings.
Tv of kranten zijn er ook niet, dus 0,0 nieuwe indrukken, babbelstof.
Dus wat rest, na weken bij elkaar zitten, is over elkaar kletsen.
De verhalen van je 'verleden' zijn verteld, dus lul je over wat er gisteren gebeurd is, gezegd is, gedaan is.

24/7 op elkaars lip zitten, daarbij ga je nu eenmaal op minieme details letten.
kijk maar eens hoe 'wij' de bewoners al afserveren op drie keer niets
"puntje eraf, hoor" "ze is nu echt flink door de mand gevallen!"
pi_31892694
quote:
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden. *knip*
Mee eens, wat Ingrid doet vind ik dus wel roddelen.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:06:07 #200
58921 Day
You can fly!
pi_31892749
quote:

Wat mij betreft mag Rob bij het groepje van Chantal en Ingrid ingedeeld worden. Hij roddelt dan niet over iedereen, maar zoals hij over Menno bezig is, is gewoon vreselijk. Menno is vanaf week 1 al Rob's slachtoffer en waarom mag Joost weten.
En ik vind wel dat Roel zijn verhalen over Menno aandikt en verdraait. Dat deed hij trouwens over de ruzie met Tanja ook.
En Joost is het niet zo veel roddelen de afgelopen 2 weken flink aan het inhalen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')