Nathalie een werkende hersencelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, juist Nathalie had vanochtend ergens een wekende hersencel gevonden en meldde dat hij door hun geklets alleen interessanter wordt. Ik zocht een spiekbriefje, maar ze leek het zelf verzonnen te hebben, die smurf.
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer gezegd dat haar in de dbk gevraagd is waarom ze zo close is met Menno en zich aan de groep onttrekt. Ze leek wel een verliefde puber.
Dat heeft ze zich zo aangetrokken, dat ze onmiddelijk afstand van Menno nam en geprobeerd heeft met iedereen een band te kweken. Dat was in de periode dat Hummie de pik op Menno had.
Ingrid heeft dat opgevat als "Als je met Menno omgaat ben je heel fout bezig" en legt het zelf uit als "hij is een eng mannetje"
Zoiets
En dan te bedenken dat ik de eerste paar weken dacht dat het best een lief mens was...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus: Ingrid laat iemand keihard in de stront zakken vanwege "het spelletje", en beschuldigt vervolgens Ménno van hetgeen zij zelf doet. Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wordt steeds sympathieker, dat wang kauwende testosteron-vat.
Als ze ècht gaan trappen niet hoor, dan ga ik de rest weer aardiger vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat komt eigenlijk alleen door de opstelling van de groep tov Menno. Hoe harder ze hem in een hoek trappen, hoe meer ik hem mag.
Dido krijgt er ook éénquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Sjankwal nu werkelijk dat ze finale gaat halen?![]()
Ik hoop dat Menno 7 stemmen krijgt en Rob en Sjankwal één.
Dat zou een mooie bank zijn.
Van wie denk je dan?quote:
Dido gaat volgens mij Lieske nominerenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denkt Sjankwal nu werkelijk dat ze finale gaat halen?![]()
Ik hoop dat Menno 7 stemmen krijgt en Rob en Sjankwal één.
Dat zou een mooie bank zijn.
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik neem alles van Lieske met een grote korrel zout. Zowel haar verhalen als haar kwalen, er zit wel een kern van waarheid in, maar ze dikt alles nogal aan.
Lieske is niet dom, alleen nog erg onvolwassenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Lieske is een dom varken, die mag van mij drrrrrruit!
Ik twijfelde al heel erg aan dat verhaal. Niet dat ik niet geloof dat ze gedansd heeft (al zou je anders kunnen denken als je naar haar eentonige dansje kijkt), maar er, voor zover ik weet, is maar 1 dansconservatorium (zoals zij het beschrijft dan) en die is in Rotterdam. Dat is een school (op HAVO-niveau), waar je naast de gewone vakken ook danslessen krijgt. Mijn nichtje (hoe toevalligquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.
ja God, nou ja, volgens mij niet, hoor, maar God, nou, ja, het is gewoon, nou, ja God ik weet niet, ik bedoel, ben zelf zo klaar met het geloof, écht, maar ja, God, nou ja, wat Lies betreft, nou ja, God, dat had ik al gezegd eigenlijk....dus.... hallo?quote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Lieske heeft in 1 minuut wel 5x god genoemd.
Is ze gelovig?
Zoals Rob van de week overdreven over Menno bezig was, dat was pas roddelen. Rob gaf ook toe dat hij enigszins overdreef. Maar toch heeft ie daarmee zijn zin gekregen, iedereen trapte erin en hing aan zijn lippen. Mn sufkut INgrid. Dat kan je die jaknikkers kwalijk nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:48 schreef Gert het volgende:
Er wordt hier vaak wel heel makkelijk met het vingertje gewezen dat er mensen aan het "roddelen" zijn (ook door mij). Maar wat is "roddelen" nou precies en is het zo erg?
Echt iédereen roddelt. Dus ook iedereen die hier post.
Je gaat die bewoners toch ook niet verwijten dat ze naar de WC moeten af en toe?
Dat je met z'n tweetjes of een groepje over iemand anders praat ,vind ik dus niet meteen negatief en verwijtbaar.
Pas als er in het gesprek duidelijk de intentie is om iemand zwart te maken, door zaken te verdraaien of aan te dikken, ga ik het kwalijk vinden.
Bewoners die ik echt heel gemeen en frequent vindt roddelen zijn met name Ingrid en Chantal.
Dido en Lieske bezondigen zich er soms aan, maar volgens mij zeker niet meer dan het landelijk gemiddelde, eerder minder.
Nathalie blaat met alle winden mee.
Roel roddelt wel in de zin dat-ie over anderen praat, maar verdraait niet echt de feiten en dikt ook niet aan, iets wat Rob en Menno wel doen. Maar de laatste zit in zo'n sociaal isolement dat ie er nauwelijks meer aan toekomt; hij moet alle zeilen bijzetten om zijn eigen hoofd boven water te houden.
Joost roddelde niet zo gek veel de afgelopen maanden, maar zijn actie tov Menno vorige week was van een dermate laf valse nichten-niveau, dat ie hier geen credits meer voor verdient.
Tot het weer leuk wordt.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef egmo het volgende:
waar is het wachten op ??
op de test, en de nominatiesquote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef egmo het volgende:
waar is het wachten op ??
het lijkt wel of ze zitten te wachten op iets ??...ik hoorde Menno ook net zeggen dat hij iets verwacht rond 15:00...het ziet er ook uit als een uitgebulst zooitjequote:
Ik verbaas me hier niet over, ik denk dat haar verhalen dus vaak op die manier bekeken moeten wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 13:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Net als die balletverhalen. MIjn nichtje heeft op exact dezelfde muziekschool in Enschede gezeten voor ballet. En die was ook erg goed. Dat noemen ze daar idd conservatorium, maar het is geen dagopleiding, gewoon van die meisjes die van jongsafaan al op ballet zitten een paar keer per jaar een uitvoering hebben.
Probeer deze eens:quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef D.Rose het volgende:
meer mensen last van streams die er de hele tijd uitflikkeren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zoals Rob van de week overdreven over Menno bezig was, dat was pas roddelen. Rob gaf ook toe dat hij enigszins overdreef. Maar toch heeft ie daarmee zijn zin gekregen, iedereen trapte erin en hing aan zijn lippen. Mn sufkut INgrid. Dat kan je die jaknikkers kwalijk nemen.
Klopt Day, mijn nichtje (quote:Op woensdag 2 november 2005 14:03 schreef Day het volgende:
[..]
Ik twijfelde al heel erg aan dat verhaal. Niet dat ik niet geloof dat ze gedansd heeft (al zou je anders kunnen denken als je naar haar eentonige dansje kijkt), maar er, voor zover ik weet, is maar 1 dansconservatorium (zoals zij het beschrijft dan) en die is in Rotterdam. Dat is een school (op HAVO-niveau), waar je naast de gewone vakken ook danslessen krijgt. Mijn nichtje (hoe toevallig) zit daar nl. op.
doe ik, thnxquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Ze hadden het toen over wat anders en Rob sneedt zelf het Menno onderwerp aan. En gaf even een show, en hoe harder de rest begon te lachen, hoe meer hij overdreef.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en dan te bedenken dat hij net in de tuin tegen Lieske zit te vertellen dat hij nooit over iemand roddelt zonder het tegen de persoon zelf te zeggen
![]()
alsof je dat zou toegeven over je eigen vriendinquote:Op woensdag 2 november 2005 14:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoe bedoel je Lieske is niet volwassen.
Het is een hersenloos zoogdier.
Mijn vriendin is even oud als Lieske maar praat gelukkig niet zo dom als zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |