Ja, daar valt bijna niet tegen te capturen....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef Mike1964 het volgende:
DAMN! net te laat....
Ik zat klaar om te klikken, Naat komt binnen,quote:Op woensdag 2 november 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, daar valt bijna niet tegen te capturen....
Het is inderdaad soms een gevecht tegen de regie.. en meestal wint de regiequote:Op woensdag 2 november 2005 10:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zat klaar om te klikken, Naat komt binnen,
begint d'r kleren uit te doen,
ik denk ik wacht nog heeeel even,
Lieske doet d'r badjas uit,
borsten in beeld,
ik klik.......
bekijk het resultaat.....
Screenshot van gang...
![]()
Ja, en dat de test dan om 3 uur `s avonds is, als ze net liggen te slapenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:56 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou me trouwens rot lachen als bb vandaag niets van zich laat horen over die test..... Alle bewoners in het ongewisse latend over wat er nou gaat gebeuren etc.
Triest.....zucht.....quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic]
Lees net dat topcrimineel John Mierenet in Tailand is vermoord
[afbeelding]
Hij zag er al niet zo best uit...
[/offtopic]
Jij wel....quote:
Ja idd vannacht pas of ze moeten minimaal 24 wakker blijven hahahahahahahahahaa en dan mogen ze gaan slapen, dan na 2 uur alweer Marilyn Manson er in gooien hahahaahhaaquote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dat de test dan om 3 uur `s avonds is, als ze net liggen te slapen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |