Hehe..wel een goeie actie van hem hoor!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat is even wennen he Bar, een echte man die eens een keer het niet precies doet zoals jij dat wil.![]()
Dit vond ik altijd toch wel altijd het elemenaire verschil tussen Robert en Jef.
Robert laat zich niet door een vrouw de wet voorschrijven, Jef vroeger ook niet, maar sinds hij met Barbara was wel
Muizenkop heeft ze.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
( Wat heeft die Sjors eigenlijk eendik hoofd he! )
quote:
Weet iemand ook of ze blijven? of gewoon tijdelijk ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Een mooi stel Ludo en Janine
![]()
Die jeugd die bij Barbara kwamen !
Ik denk dat Barbara heel wat te verdeuren met ze krijgt![]()
Ik kijk eigenlijk nooit GTST, maar de laatste tijd wel, om Nina, Ludo en Janinequote:
Ik hoop dat ze morgen weggaan... wat een verschrikking.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet iemand ook of ze blijven? of gewoon tijdelijk ?
Ja, écht wel,quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen weggaan... wat een verschrikking.
Ze was volgens mij gewoon dronken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Sjongejonge, weer 3 van die rare koters d'r bij...
Ach ja...Loedo en JanineWat was trouwens dat rare gedoe van Janine op de trap, tijdens de preview voor morgen? Was ze duizelig??
Sjezus....ze is toch niet zwanger van Ree, hè? Of...ze is net terug bij Loedo, laten we Janine een hersentumor geven ofzo
....Zucht
Ja, Jeff is weggegaan bij Barbara, al is het zijn huisquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens ik vind eigenlijk nog steeds dat dat Jefs huis is wist je dat, hij heeft het samen met Silvia laten bouwen en Barbara heeft het gewoon zoetjesaan overgenomen.
![]()
Laat het kind dan, in het kader van verrassende verhaallijnen, maar van zuster Vincenza zijn. Vincenza, die eigenlijk op essentiële punten nog Vincent is, heeft Janine genomen toen ze gedrogeerd was. Iemand die Ray in bedwang kan houden moet wel een vent zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
Als Janine zwanger is van Ray, dan is dat weer een dieptepunt![]()
Van Ludo is beter![]()
wat jij zegt... 't was helemaal bahquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
nooit gedacht dat ik 4 nieuwe pubers minder vervelend zou vinden dan Ludo & Janine op repeat
edit: en dat dansje van ze háált het niet bij de Tango Dissonante
ik vind jou raar;)quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit GTST, maar de laatste tijd wel, om Nina, Ludo en Janine![]()
bij nader inzien was "Zum Kotzen" een betere TT geweest jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:26 schreef Wup het volgende:
wat jij zegt... 't was helemaal bah
jaquote:Tango Dissonante was toch van Niels & droom Claire?
die was veel te snel vol, had geen tijd voor een mooi vervolgquote:* Wup heeft heimwee naar vorige topic
ojeequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
ps. ik heb heel slecht nieuws... misschien kun je beter even gaan zitten...
't is een beetje off-topic hier, daarom zal ik een beetje fluisteren [misschien komt het dan ook minder hard aan]quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
ojee
Wup heeft dwangbuisje maar vast aangesnoerd
gelukkig was 't ook niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
Anti-climax
ze heeft een bekend gezicht... [* roept Iwan, de aftiteling-man]quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:55 schreef Remzz het volgende:
Ik vind dat figuur in die tuinbroek wel gaaf, idd weer eens wat anders dan dat Charlie/Yasmin volk.
volgens mij is 't Wiets...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Wiet.. what's next, kinderen die Coke en Speed heten?
gtst15.web-log.nlquote:Nu is het echter tijd voor de nieuwkomers want de komende weken komen er maar liefst vier nieuwkomers in GTST. Als eerste Anique Pappers, die de rol van Wiet Lavens gaat spelen. Zij vertelt aankomende maandag aan Dian, Jack en Sjors dat zij de dochter van Hannie en Frits is. Jawel, ook zij behoort tot de kinderen van Frits van Houten. Hoe zullen Sjors en Jack op hun nieuwe halfzusje gaan reageren?
Ook komen we deze week te weten wat er de afgelopen jaren allemaal met Linda is gebeurd. Waar is haar lieftallige man Eric? Ook maken Fos, Fay en Florien aankomende maandag hun opwachting. Dit gaat niet zonder slag of stoot, want Robert ziet dit totaal niet zitten. Hoe dit afloopt? Gewoon kijken, want aankomende maandag komen alle vijf de nieuwe karakters aan de beurt.
Mwou ik vond dat langharige kind nog wel leuk. Die andere 2 waren weer van die standaart GTST kinderen volgensmij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ach, vonden we die kinderen echt zo erg?
Ik vond het eigenlijk reuze meevallen... Ik vind Nina veel slechter acteren...
En waarschijnlijk transformeren die kinderen allemaal als ze naar school gaan, worden ze moeilijke pubers die het thuisfront zo missen dat ze ontsporen en verhoeren...
Hij had haar gewoon naar Laura moeten trappen, Charlie zat toen toch al bij Nick en Morris had toen maar eens moeten gaan zwerven, zou hem geen kwaad hebben gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Jeff is weggegaan bij Barbara, al is het zijn huis![]()
Mee eens, kan er nog weinig over zeggen. De leeftijd vind ik wat laag voor leuke lijntjes, ben beetje bang voor nog meer verpubering van de serie, maar wat vers jong bloed is wel okay. Over de acteerprestaties kan je nog weinig zeggen, die ene in die tuinbroek viel me zelf nog wel mee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
En waarschijnlijk transformeren die kinderen allemaal als ze naar school gaan, worden ze moeilijke pubers die het thuisfront zo missen dat ze ontsporen en verhoeren...
Of een hersentumorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vreselijk, die kinderen die nu bij Bar wonen. Er moet toch beter acteertalent te vinden zijn? En Wiet.. what's next, kinderen die Coke en Speed heten? Wie verzint die namen daar, in godsnaamLudo en Janine
Ben benieuwd wat de duizeligheid inhoudt, zelf zei ik gelijk zwangerschap, of zullen het toch duizelingen van verliefdheid zijn?
Anique Pappers is een onbekende in het archief. De schrijvers waren zeker stoned toen ze de naam 'Wiet' bedachten. Het zou ook de namen van de 3 Fischers verklaren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een bekend gezicht... [* roept Iwan, de aftiteling-man]
en ze moet typisch zo'n assepoestertypje uithangen, van lelijk eentje naar stoeipoes ofzo
NEEEEEEEE!!! Tjemig, verzin eens wat origineelsquote:Janine is zwanger van Ray
Of Wytskequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef Remzz het volgende:
Ze heet vast iets van Wieteke ofzo, maar het is gewoonte in GTST dat alle namen worden afgekort
Dat heb ik niet verzonnen, ik deel slechts mee wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:23 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
NEEEEEEEE!!! Tjemig, verzin eens wat origineels![]()
quote:Voor klachten over de verhaallijn moet je bij de scriptschrijvers zijn
hm had d'r liever met een hersentumor gezien... of iets anders terminaalsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:20 schreef kissa het volgende:
Janine is zwanger van Ray (zie pag. 241 van RTL-text)
Sylvia komt niet terug, hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Hmm, beetje ongeloofwaardig. Zo wordt misschien wel de mooiste exit ooit weer helemaal teniet gedaan.
Vergeet Dian, Linda en Frits dus niet, ik vind dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik dacht dat ONM aan het verjongen was, maar GTST is er heel wat harder mee bezig. Al die kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Dat is dan wel weer vrij kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is er al gezegd dat RTL Text pagina 351 meldt dat Frits van Houten (Casper van Bohemen) na de Kerst zal terugkeren in GTST?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef Iwan1976 het volgende:
De terugkeer van Frits met de kerst zou niet verkeerd zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef Frey het volgende:
Gelukkig blijft maar 1 van die 3 kinderen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
zometeen wordt ze weer opgeslotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
Ik vind Nina eigenlijk steeds leuker wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Net Benny Neyman.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Casper staat daar niet mooi op de foto![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM: Annemarie Klein & Joost van Walsum
Van Dennis waren het onderdrukte jeugdhormonen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je Fos heet val je blijkbaar op fossielen.
Hij kan samen met Dennis een clubje oprichten.
Dan graag tussen 6 planken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
Laat Martin van Steijn maar lekker schrijven. De terugkeer van Mickey vond ik niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
Oedipus-complexquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Van Dennis waren het onderdrukte jeugdhormonen.
Was toch ook laatst die scene gepost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ik ook wel lachen vond ik dat dhr. Govert Harmsen in de AA&F-tijd een tijdje verliefd was op Janine Elschot en ook daadwerkelijk dacht, dat hij enige kans bij haar maakte![]()
RoboFrits.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef 2609 het volgende:
hoe kan fritsie nou terug komen die kerel is mannedood
Dat maak je bij The Bold ook vaak mee !quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef 2609 het volgende:
hoe kan fritsie nou terug komen die kerel is mannedood
jezus dat zou wel heel nep zijnquote:
Inderdaad, wat heb je nou aan een mooie exit van 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens dat de terugkeer van Frits de mooiste exit ooit tenietdoet. Als het verhaal rond zijn terugkeer goed geschreven is, en als het spannend is en mooi in elkaar zit, dan vind ik dat het alleen maar mooier kan worden.
Overigens betwijfel ik dat wel aangezien ik nieuweDian mislukt vind, Sjors me irriteert en Jack...ach, die is wel ok. Die Wiet, dat weet ik ook niet.
De terugkeer moet groots. Terugkeer als Kerstman zou leuk zijn. Maar eerst moeten ze nog even de kist van Frits op gaan graven om tot de conclusie te komen dat ie leeg is. Laat ze Martine dan meteen terugbrengen. En Ludo moet meedoen.
Martine en Frits waren wel een echt schurkenkoppel dat moet ik je nageven, zolang het maar niet weer een vernietig-Ludo-lijntje wordt, vind ik het best.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:48 schreef digispeed het volgende:
nu martine ook weer terug
Dat had ik in het begin ook, maar wat hebben we aan die oude scenes? Die komen nu toch niet meer op tv en als ik een oude band pak is het voor mij toch weer echt genoeg, dan realiseer ik me ook wel dat ze dat toen absoluut niet van plan waren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Btw bij die kinderen van gister verdient Nina een oscar..![]()
En de terugkomst van Frits ik hoopt het van niet.
Die oude scene's met Arnie en Laura slaan al nergens meer op als dan ook die bad scene geen waarde meer krijgt.![]()
Op die keesen co chick zit ik trouwens wel te wachten dat is een leuke vrouw
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat frits terug komt ! Op de terug keer van Casper !!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Wat een vaag einde. Wat is er zo dringend?
Zijn we nog niet af van Rayquote:
Ja Nina is geweldig, vandaag was ze weer superquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Btw bij die kinderen van gister verdient Nina een oscar..![]()
Dat was ergens midden juni. In de serie zo'n 3 maanden geleden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Het kan niet stiekem toch nog van Ludo zijn?? Hoeveel tijd zat er tussen haar rampetamp-sessie met Ree, en toen die eenmalige keer dat ze het met Ludo had gedaan, toen hij nog min of meer met Val was....
Ja, dat vind ik ook. Ik vond dat een van de indrukwekkendste scenes. En hoewel het erg leuk is om Frits weer te zien, vind ik dit zo ongelooflijk onwaarschijnlijk dat ik bijna afknap. Bijna......quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Hmm, beetje ongeloofwaardig. Zo wordt misschien wel de mooiste exit ooit weer helemaal teniet gedaan.
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef Beaudien het volgende:
Zwanger..............er komt toch een keer een eind aan de vruchtbare jaren van een vrouw?
Hoe oud moet ze voorstellen dan? Nina is (opeens) 16, dus me dunkt...............het houdt een keer op.
Nou, dan ga ik ook nog een keer baren!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.
klopt, maar ze lijkt 18quote:Op woensdag 2 november 2005 08:54 schreef onbrokenwings het volgende:
Leeftijd wat Wiet klopt ook niet, stond in medisch dossier een datum met het jaartal 1990 ???
Volgens mij is het de dochter van Kiki Classen (Zeg 'ns Aaa)quote:Op woensdag 2 november 2005 08:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://img278.imageshack.us/img278/3042/fischers10a9md.jpg
Ze kan niet acteren maar mag wel eens mee in bad
vergeten zeker hoe super slecht Yasmine in het begine acteerde? zoals de meeste nieuwkomers (althans de jongere) meestal slecht zijn en tijdje nodig hebben om te groeien in rol en personage...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Shirley het volgende:
Vreselijk! M'n kleine linkerteen heeft nog meer acteertalent dan die drie bij mekaar. Ineens veel te veel nieuwe jonkies erbij.
Straks krijg ik nog heimwee naar Yasmin en Stefano enzo...
Net als Sebastiaan Labrie, dus dat is zo raar nog nie.quote:Op woensdag 2 november 2005 07:34 schreef JohnDDD het volgende:
Nee Ray is 35?
ja dat zag ik ook, januari 1990.... terwijl de serie uberhaupt pas in oktober 1990 begonquote:Op woensdag 2 november 2005 08:54 schreef onbrokenwings het volgende:
Leeftijd wat Wiet klopt ook niet, stond in medisch dossier een datum met het jaartal 1990 ???
eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
babette wat ben jij goed zeg.....
ik vrees dat het echtpaar De Vogel-De Bruijn vastgeroest zit in die serie.... hoe sneuquote:nu Ludo er nog uit en je kratje rose is onderweg.......
Hannie had dus eigenlijk een prenatale depressie en ze werd opgenomen voordat de moord op Frits plaats vond.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
ja dat zag ik ook, januari 1990.... terwijl de serie uberhaupt pas in oktober 1990 begon
Op dit punt zullen we het helaas oneens blijven denk ikquote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
ik vrees dat het echtpaar De Vogel-De Bruijn vastgeroest zit in die serie.... hoe sneu
quote:Medisch dossier: Hanny van der Kroeft
Postnatale depressie. 14-01-1990
Na de bevalling van een meisje had Mevr. van der Kroeft last van een verstoorde hormoonhuishouding. Er ontstond een tekort aan het hormoon progesteron, dat de balans tussen oestrogenen en progesteron verstoord () in het nadeel van progesteron. Mevr. van der Kroeft had last van hyperventilatie, slapeloosheid, vermoeidheid, lusteloosheid, concentratieverlies en agressiviteit. Maar de ziekte uitte zich ook in een fobie straatvrees en ze wilde haar kind iets aan doen. Dit probleem hield zich enkele weken aan en dus kunnen wij concluderen dat Mevr. van der Kroeft lijdt aan een postnatale depressie.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
Frits van Houten keert terug in GTST
Hallelujaquote:Het gerucht dat Bruni Heinke binnenkort weer te zien te zien is als Helen Helmink klopt niet, aldus RTL
Ludo heeft er toch geen hol mee te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:32 schreef Flashfire het volgende:
Misschien vormen ze het weer zo dat "een mannetje van Ludo" die moordaanslag op Frits deed. Kan Janine ook weer lekker "Ja ik krijg een drieling van je, maar nu heb je misschien weer Frits proberen te vermoorden, dat keur ik niet goed, hier met Nina."
Ja, van Rayquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Is Janine nou zwanger of niet?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Wat was het einde?
quote:
Nina's blik, na een dagdroomscene met Bingquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Wat was het einde?
de reactie die hij altijd had wanneer hij haar [plotseling] zag: "Llllllindaaaaaa"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Hoe reageerde Robert op Linda's terugkeer?
Jezus dit is wel heel sneu zegquote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Medisch dossier Hannie van der Kroeft:
[..]
Ach ja, die hele begrafenis is toch een farce.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
flinke opkomst trouwens, bij die begrafenis
Alle vrienden van Arnie zijn vertrokken uit Meerdijk of gewoon doodquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ook neergestortquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle vrienden van Arnie zijn vertrokken uit Meerdijk of gewoon dood![]()
Vandaar dat er een bescheiden begrafenis isquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
offtopic:quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vandaar dat er een bescheiden begrafenis is![]()
Nou Janine kende Arnie nog wel hoor, ze was ook op zijn bruiloft met Roos en Ludo en Arnie hebben er ook een tijdje tegelijk ingezeten, maarja die 2 kenden elkaar niet echt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wil ze nou juist.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Nina nog wel ten prooi valt aan een groepsverkrachting als Bing zijn vriendjes meeneemt.
Geliefd persoon dus. Net als Renee in ONMquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
Dat was toch Arnies begrafenis?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geliefd persoon dus. Net als Renee in ONM
Alleen Linda was er, als vriend van vroeger.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was toch Arnies begrafenis?
Wie waren er bij eigenlijk? Zouden ze niet allemaal 'vrienden van vroeger' uitnodigen?
Gesloten kist neem ik aan?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Alleen Linda was er, als vriend van vroeger.
in welke context zei ie dat dan? Jef heeft toch vier of vijf kinderen ofzo. Remco, Dian, John, Kim, en nog wel eentje toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moest wel ff lachen toen Jef tegen Robert zei: "Stel nou eens dat ik 3 kinderen had."
En dan komt Dorothea binnen, om koekjes te brengen voor de hardwerkende jongens.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Nina nog wel ten prooi valt aan een groepsverkrachting als Bing zijn vriendjes meeneemt.
Maar Robert en Jef zijn ook de Adam en Eva van GTST. Zonder hen was Meerdijk een dorp geweest.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
in welke context zei ie dat dan? Jef heeft toch vier of vijf kinderen ofzo. Remco, Dian, John, Kim, en nog wel eentje toch?
Robert heeft er 6 zo ongeveer, Arnie, Lotje, Sil, Milan, Daantje, en Dennis.
En het zijn ook wel echte karakters.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar Robert en Jef zijn ook de Adam en Eva van GTST. Zonder hen was Meerdijk een dorp geweest.
Neefje en Nichtjes van babs, kinderen van d'r broer, die nu naar Saudi Arabie is voor zijn werkquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie die drie kids bij Babs nu precies zijn en wie de ouders zijn, want ik snap er geen hol van.
Dus die zijn over een half jaar 3 jaar ouder . meiden belanden in de prostitutie, en die gozer wordt radicaliserend moslimquote:
Die is dood geloof ik. Of gescheiden van Ome Basquote:Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef JohnDDD het volgende:
wie is de moeder van de kinderen van Bas?
Robert wordt Talibanstrijder en gaat naar Saudia-Arabie emigreren. Ondertussen pakt hij met andere radicale moslims de broer van Bar op om wraak te nemen. De zomercliff wordt dat het bloed uit de nek van Bar's broer sijpelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor de radicale moslim verhaallijn!Al denk ik dat GTST dat niet aandurft. Doe dan in ieder geval gewoon een moslim erin.
![]()
Alhoewel het wel weer erg zou zijn als de enige GTST-moslim ook nog eens radicaal blijkt.![]()
Ooit hadden we Ché , die toen met Kim wasquote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor de radicale moslim verhaallijn!Al denk ik dat GTST dat niet aandurft. Doe dan in ieder geval gewoon een moslim erin.
![]()
Alhoewel het wel weer erg zou zijn als de enige GTST-moslim ook nog eens radicaal blijkt.![]()
...terwijl Robert er van proeft en roep "Ahhhh!!! De smaak van victorie!"quote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Robert wordt Talibanstrijder en gaat naar Saudia-Arabie emigreren. Ondertussen pakt hij met andere radicale moslims de broer van Bar op om wraak te nemen. De zomercliff wordt dat het bloed uit de nek van Bar's broer sijpelt.
Die hoorde bij Robert en Lauraquote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Julian ? hoorde die ook bij Jeff ?
Die is dood volgens gtst.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die is dood geloof ik. Of gescheiden van Ome Bas
En dan krijgt Robert na de zomer een taakstrafquote:Op donderdag 3 november 2005 10:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
...terwijl Robert er van proeft en roep "Ahhhh!!! De smaak van victorie!"
En dan eindigt het met Robert, die met een met bloed besmeurde mond de camera inkijkt met een waanzinnige blik en dan uitroept: “Infidels!” - [beeld zwart]
Nee, dan blijkt dat ze gewoon een film aan het opnemen waren. Of dat het een dagdroom van Nina was.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan krijgt Robert na de zomer een taakstraf
Met Bing als De Held.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dan blijkt dat ze een film aan het opnemen waren. Of dat het een dagdroom van Nina was.![]()
Volgens mij z'n tweelingbroer/.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is er nu al bekend welke rol Frits gaat spelen? Dat is scene gezet hebben van zijn dood lijkt mij stug...
quote:Marian Mudder zal niet meer te zien zijn in het tweede seizoen van Mama! - een toneelkomedie over zwangerschap, bevallen en opvoeden. De 42-jarige actrice - o.a. De afdeling, I.C., Westenwind en Vrouwenvleugel - stopte eerder ook al uit zichzelf met haar rol in de politieserie Baantjer.
Marian: "De reden waarom ik stop, is een heel eenvoudige. Ik wil mij simpelweg niet vastleggen voor een voorstelling die pas weer over een jaar van start gaat. Bovendien heb ik Mama! nu 45 keer gespeeld. Tijd voor iets anders dus. Wie weet maak ik wel mijn comeback in een Baantjer -film, of ga ik studeren."
Een vervangster voor de roodharige Rotterdamse, die overigens zelf moeder is van dochter Solane Victoria, is inmiddels gevonden: Caroline de Bruijn, beter bekend als Janine uit Goede Tijden, Slechte Tijden.
Caroline: "Na mijn balletopleiding en rechtenstudie ben ik in het theater terechtgekomen. Pas toen ik GTST ging doen, ben ik gestopt omdat langlopende producties daar nou eenmaal moeilijk mee te combineren zijn. In het geval van Mama! kan het weer wel, omdat dat maar twee maanden duurt. Bovendien is, omdat ik de rol overneem, de repetitietijd veel korter."
gaat ze nu ook tijdelijk uit GTST?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Caroline de Bruijn de planken op
[..]
hoe kom je daarbijquote:
Is een beetje erg ongeloofwaardig als Casper als Frits terugkomt.quote:
Heeft ze je portomonnee versnipperdquote:Op donderdag 3 november 2005 19:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laatst zag ik Martine in het echt![]()
Wie wil mij aanraken
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze je portomonnee versnipperd
In Appelscha?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laatst zag ik Martine in het echt![]()
Wie wil mij aanraken
Ze zijn er eindelijk achtergekomen dat Nederland een pauperland isquote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik begrijp niet waarom Robert zo moeilijk doet over de Fischerkids. Je hoort of ziet ze niet.
*Grinnik*quote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zijn er eindelijk achtergekomen dat Nederland een pauperland is.
mocht ze weer niet meedoen?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
wat een knallende Linda return:(
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef Beaudien het volgende:
Het zal wel moeilijk voor die 3 Fischerkids zijn geweest om hun tekst van deze week te leren.........![]()
OMG, dat je die term hebt verNederlandst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef J_TM het volgende:
Met berichten als de terugkeer van Frits krijg ik toch de indruk dat GTST de spreekwoordelijke Haaiensprong heeft gemaakt (voor de non-geinformeerden, een in Amerika gebezigde term betreffende series die hun geloofwaardigheid verliezen door bijv. een heel seizoen in een droom af te laten spelen of een kind van 7 in een losgeslagen puber van 15 te veranderen; zie jumptheshark.com). En verder heeft Dian zich in veertien jaar tijd ontwikkeld van een wispelturig meisje tot een Nederlandse versie van Eastenders-baddie Chrissie Watts.
De problemen van Nina en die drie nieuwe kutkoters daarentegen............quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
ze begrepen bij gtst ook wel dat de meisjesproblemen van yasmins en isabella's niet meer zo boeiden
Ik vind ze ook niks die driequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef BVO het volgende:
[..]
De problemen van Nina en die drie nieuwe kutkoters daarentegen.............
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
ze begrepen bij gtst ook wel dat de meisjesproblemen van yasmins en isabella's niet meer zo boeiden
Die kwam ook alleen en was gewoon een groot talent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.
Die we alles bij elkaar niet eens een minuut of 10 hebben zien spelen en veel tekst hebben ze ook nog niet gehad...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nu komen er gelijk drie van die pauper kinderen in.
Volgens de verhaaltjes mag ze vanavond weer, waarna we weer tot volgende week vrijdag moeten wachten op de looks van Linda. Ze neemt wel de tijd om het hart van Robbedoesje te heroveren.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
wat een knallende Linda return:(
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Op vakantie !!
Nou dat viel toch wel weer mee vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de verhaaltjes mag ze vanavond weer, waarna we weer tot volgende week vrijdag moeten wachten op de looks van Linda. Ze neemt wel de tijd om het hart van Robbedoesje te heroveren.
Wat je zegt, je moet die 2 eens naast elkaar zien staan zeg, Dian die een halve meter boven Nick uit toorntquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet echt shocking, dat jongetje die verliefd wordt op Janine. Ze hadden beter Laura kunnen nemen als loveobject, en die zich op dat moment zo alleen voelt dat ze denkt 'ach, what the hell, wat is erger dan met je eigen zoon naar bed', en dan maar een geheime relatie met die jongen aangaat
ik vind Nick en Dian geen leuk stelletje trouwens, ik hoop toch op een verzoening van Nick & Charlie.. dan mag Dian voor Dennis gaan..
Ja, inderdaad, echt welquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat speelde Nick weer lekker vandaag![]()
Bing gaat het nog druk krijgen met al die bakvissen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
"Iedereen is hier blank"
Wat een racisten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben Bing en Sjors nu eigenlijk al een keer geneukt?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben BingDorothea en SjorsJef nu eigenlijk al een keer geneukt?
Waarom zou je dat willen wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben BingDorothea en SjorsJef nu eigenlijk al een keer geneukt?
Wetenschappenlijk onderzoek?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten![]()
maar ze moeten ze dan wel een beetje goeie verhaallijnen gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.
AUB nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:29 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien dat Janine gaat zeggen dat haar baby van die Fischer-gozer is?
Daar kan ze em mooi voor gebruiken
Omdat ik het een ongelooflijk sexloos koppel vind waar ik me geen enkele voorstelling bij kan maken!quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten![]()
Juist, ze mogen van mij wel terugquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:38 schreef JohnDDD het volgende:
komop ze gaan heus niet terug
Eensquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Juist, ze mogen van mij wel terug![]()
Die 2 jongsten vallen wel mee vind ik, die oudste is zou een ongelooflijke zeikmuts, lijkt een beetje veel op de rest van de Fischer vrouwen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Juist, ze mogen van mij wel terug![]()
Ik vond alleen de scene Nick-Dian-Charlie leuk. Nick weet Charlie iedere keer tot het uiterste te drijven en hij geniet er van, mooi om te zien. Verder vond ik het ook tammetjes. Dat Robbert en Linda het met elkaar zouden aanleggen was gewoon te verwachten. En dan dat voorstukje. Fos die verliefd wordt op Janine, hoe verzin je het.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef Beaudien het volgende:
Het mag wel gauw wat spannender worden van mij.
Gisteravond ben ik bijna in slaap gevallen onder GTST. En nee, dat ligt niet aan mijn leeftijd!!![]()
Ik vind dat eigenlijk een beetje goedkoop, Robert en Linda hebben in seizoen 4 iets met elkaar gehad, daarna hebben ze er nog samen 4 seizoenen in gezeten waarin ze praktisch nooit meer iets met elkaar te maken hadden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:47 schreef Cheesecake het volgende:
Dat Robbert en Linda het met elkaar zouden aanleggen was gewoon te verwachten. En dan dat voorstukje.
Tja Janine heeft aanbidders van alle leeftijdscategoriën, van Govert Harmsen tot Fos Fischerquote:Fos die verliefd wordt op Janine, hoe verzin je het.
Wat Florien betreft: EENSCHquote:Wat betreft de Fisher-Kids: vind ze niet echt veel toegevoegde waarde hebben ofzo. Mogen wat mij betreft dus een enkeltje Curacao krijgen, maar dat zal wel niet gebeuren. Mn. die met die tuinbroek aan (Florien?) mag opdonderen. Gadverdamme wat een dreinende peuter. Lijkt wat dat betreft wel een beetje op Charlie...De appel valt niet ver van de boom.
Dat is die blonde toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Frey het volgende:
Fay is voor mij juist de enige die mag blijven![]()
Neem dan gewoon het bericht over.quote:
Zo heel boeiend is het stukje trouwens niet..quote:Oud is nieuw en dood is nooit écht dood in een soap. Dat bleek al in de serie Dallas in de jaren '80. Daar vertrok Bobby Ewing ooit, tot ongenoegen van de kijkers. Hij kwam om het leven, maar een seizoen later was hij weer springlevend. Om zijn dood te verklaren, werd het gehele voorgaande seizoen tot boze droom gedegradeerd.
De makers van de soap Goede Tijden, Slechte Tijden doen ook een greep in het verleden. Oude karakters krijgen in de serie weer een kans. Zo is sinds deze week Linda Dekker, een rol van Babette van Veen, weer in de RTL 4-serie te zien.
Frits van Houten
Rond de kerstdagen zal Frits van Houten (Casper van Bohemen) opnieuw zijn opwachting maken. Een woordvoerster van producent Endemol zei donderdag dat de acteurs weer worden gevraagd omdat de verhaallijnen daarom vragen. 'Daarnaast blijkt dat de vroegere karakters de kijkers zeer aanspreken'.
Levend
Het is niet zo dat beide acteurs weer definitief gaan wonen in Meerdijk, het plaatsje waar de serie zich afspeelt. 'Het betreft gastrollen voor langere tijd', zegt de woordvoerster. En hoe zit het dan met Frits van Houten? Hij werd geëlektrocuteerd in bad en stierf een pijnlijke dood. Is dat ook een boze droom geweest? Dat wil de woordvoerster niet verklappen! | RTL Nieuws
Ik vind dit ook niet boeiend wat jij schrijftquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is die blonde toch?
Ja dan hebben we teminste nog een beetje eye candy![]()
Dat hoeft ook helemaal niet hoorquote:Op zondag 6 november 2005 18:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet boeiend wat jij schrijft![]()
*ahum* WTF is een MILF??quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef JohnDDD het volgende:
ze is best wel een MILF
hihi die's leukquote:9. Hannie "laten we het in bad doen" van der Kroeft
quote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Remzz toch jongen, als een vrouw je zo'n vraag stelt, dan moet je altijd liegen. Zoiets moet je onder de mannen houden.
gezien jouw keuzes [Helen, Hannie en Dorothea] kan ik me voorstellen dat je nu de ogen uit je kop schaamtquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef JohnDDD het volgende:
Remzz toch jongen, als een vrouw je zo'n vraag stelt, dan moet je altijd liegen. Zoiets moet je onder de mannen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |