mocht ze weer niet meedoen?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
wat een knallende Linda return:(
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:57 schreef Beaudien het volgende:
Het zal wel moeilijk voor die 3 Fischerkids zijn geweest om hun tekst van deze week te leren.........![]()
OMG, dat je die term hebt verNederlandst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef J_TM het volgende:
Met berichten als de terugkeer van Frits krijg ik toch de indruk dat GTST de spreekwoordelijke Haaiensprong heeft gemaakt (voor de non-geinformeerden, een in Amerika gebezigde term betreffende series die hun geloofwaardigheid verliezen door bijv. een heel seizoen in een droom af te laten spelen of een kind van 7 in een losgeslagen puber van 15 te veranderen; zie jumptheshark.com). En verder heeft Dian zich in veertien jaar tijd ontwikkeld van een wispelturig meisje tot een Nederlandse versie van Eastenders-baddie Chrissie Watts.
De problemen van Nina en die drie nieuwe kutkoters daarentegen............quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
ze begrepen bij gtst ook wel dat de meisjesproblemen van yasmins en isabella's niet meer zo boeiden
Ik vind ze ook niks die driequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef BVO het volgende:
[..]
De problemen van Nina en die drie nieuwe kutkoters daarentegen.............
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:39 schreef JohnDDD het volgende:
ze begrepen bij gtst ook wel dat de meisjesproblemen van yasmins en isabella's niet meer zo boeiden
Die kwam ook alleen en was gewoon een groot talent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.
Die we alles bij elkaar niet eens een minuut of 10 hebben zien spelen en veel tekst hebben ze ook nog niet gehad...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nu komen er gelijk drie van die pauper kinderen in.
Volgens de verhaaltjes mag ze vanavond weer, waarna we weer tot volgende week vrijdag moeten wachten op de looks van Linda. Ze neemt wel de tijd om het hart van Robbedoesje te heroveren.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
wat een knallende Linda return:(
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Op vakantie !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |