Ludo heeft er toch geen hol mee te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:32 schreef Flashfire het volgende:
Misschien vormen ze het weer zo dat "een mannetje van Ludo" die moordaanslag op Frits deed. Kan Janine ook weer lekker "Ja ik krijg een drieling van je, maar nu heb je misschien weer Frits proberen te vermoorden, dat keur ik niet goed, hier met Nina."
Ja, van Rayquote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef heaven7 het volgende:
Is Janine nou zwanger of niet?
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Wat was het einde?
quote:
Nina's blik, na een dagdroomscene met Bingquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef BVO het volgende:
Wat was het einde?
de reactie die hij altijd had wanneer hij haar [plotseling] zag: "Llllllindaaaaaa"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Hoe reageerde Robert op Linda's terugkeer?
Jezus dit is wel heel sneu zegquote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Medisch dossier Hannie van der Kroeft:
[..]
Ach ja, die hele begrafenis is toch een farce.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
flinke opkomst trouwens, bij die begrafenis
Alle vrienden van Arnie zijn vertrokken uit Meerdijk of gewoon doodquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ook neergestortquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle vrienden van Arnie zijn vertrokken uit Meerdijk of gewoon dood![]()
Vandaar dat er een bescheiden begrafenis isquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
offtopic:quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vandaar dat er een bescheiden begrafenis is![]()
Nou Janine kende Arnie nog wel hoor, ze was ook op zijn bruiloft met Roos en Ludo en Arnie hebben er ook een tijdje tegelijk ingezeten, maarja die 2 kenden elkaar niet echt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wil ze nou juist.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Nina nog wel ten prooi valt aan een groepsverkrachting als Bing zijn vriendjes meeneemt.
Geliefd persoon dus. Net als Renee in ONMquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
Dat was toch Arnies begrafenis?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geliefd persoon dus. Net als Renee in ONM
Alleen Linda was er, als vriend van vroeger.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was toch Arnies begrafenis?
Wie waren er bij eigenlijk? Zouden ze niet allemaal 'vrienden van vroeger' uitnodigen?
Gesloten kist neem ik aan?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Alleen Linda was er, als vriend van vroeger.
in welke context zei ie dat dan? Jef heeft toch vier of vijf kinderen ofzo. Remco, Dian, John, Kim, en nog wel eentje toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moest wel ff lachen toen Jef tegen Robert zei: "Stel nou eens dat ik 3 kinderen had."
En dan komt Dorothea binnen, om koekjes te brengen voor de hardwerkende jongens.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Nina nog wel ten prooi valt aan een groepsverkrachting als Bing zijn vriendjes meeneemt.
Maar Robert en Jef zijn ook de Adam en Eva van GTST. Zonder hen was Meerdijk een dorp geweest.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
in welke context zei ie dat dan? Jef heeft toch vier of vijf kinderen ofzo. Remco, Dian, John, Kim, en nog wel eentje toch?
Robert heeft er 6 zo ongeveer, Arnie, Lotje, Sil, Milan, Daantje, en Dennis.
En het zijn ook wel echte karakters.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar Robert en Jef zijn ook de Adam en Eva van GTST. Zonder hen was Meerdijk een dorp geweest.
Neefje en Nichtjes van babs, kinderen van d'r broer, die nu naar Saudi Arabie is voor zijn werkquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie die drie kids bij Babs nu precies zijn en wie de ouders zijn, want ik snap er geen hol van.
Dus die zijn over een half jaar 3 jaar ouder . meiden belanden in de prostitutie, en die gozer wordt radicaliserend moslimquote:
Die is dood geloof ik. Of gescheiden van Ome Basquote:Op donderdag 3 november 2005 10:46 schreef JohnDDD het volgende:
wie is de moeder van de kinderen van Bas?
Robert wordt Talibanstrijder en gaat naar Saudia-Arabie emigreren. Ondertussen pakt hij met andere radicale moslims de broer van Bar op om wraak te nemen. De zomercliff wordt dat het bloed uit de nek van Bar's broer sijpelt.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor de radicale moslim verhaallijn!Al denk ik dat GTST dat niet aandurft. Doe dan in ieder geval gewoon een moslim erin.
![]()
Alhoewel het wel weer erg zou zijn als de enige GTST-moslim ook nog eens radicaal blijkt.![]()
Ooit hadden we Ché , die toen met Kim wasquote:Op donderdag 3 november 2005 10:25 schreef Zhenar het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor de radicale moslim verhaallijn!Al denk ik dat GTST dat niet aandurft. Doe dan in ieder geval gewoon een moslim erin.
![]()
Alhoewel het wel weer erg zou zijn als de enige GTST-moslim ook nog eens radicaal blijkt.![]()
...terwijl Robert er van proeft en roep "Ahhhh!!! De smaak van victorie!"quote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Robert wordt Talibanstrijder en gaat naar Saudia-Arabie emigreren. Ondertussen pakt hij met andere radicale moslims de broer van Bar op om wraak te nemen. De zomercliff wordt dat het bloed uit de nek van Bar's broer sijpelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |