Ja Nina is geweldig, vandaag was ze weer superquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Btw bij die kinderen van gister verdient Nina een oscar..![]()
Dat was ergens midden juni. In de serie zo'n 3 maanden geleden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:42 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Het kan niet stiekem toch nog van Ludo zijn?? Hoeveel tijd zat er tussen haar rampetamp-sessie met Ree, en toen die eenmalige keer dat ze het met Ludo had gedaan, toen hij nog min of meer met Val was....
Ja, dat vind ik ook. Ik vond dat een van de indrukwekkendste scenes. En hoewel het erg leuk is om Frits weer te zien, vind ik dit zo ongelooflijk onwaarschijnlijk dat ik bijna afknap. Bijna......quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Hmm, beetje ongeloofwaardig. Zo wordt misschien wel de mooiste exit ooit weer helemaal teniet gedaan.
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef Beaudien het volgende:
Zwanger..............er komt toch een keer een eind aan de vruchtbare jaren van een vrouw?
Hoe oud moet ze voorstellen dan? Nina is (opeens) 16, dus me dunkt...............het houdt een keer op.
Nou, dan ga ik ook nog een keer baren!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura kreeg Sil toen ze al ver in de 80 was, dus Janine is nog piepjong als je het zo bekijkt.
klopt, maar ze lijkt 18quote:Op woensdag 2 november 2005 08:54 schreef onbrokenwings het volgende:
Leeftijd wat Wiet klopt ook niet, stond in medisch dossier een datum met het jaartal 1990 ???
Volgens mij is het de dochter van Kiki Classen (Zeg 'ns Aaa)quote:Op woensdag 2 november 2005 08:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://img278.imageshack.us/img278/3042/fischers10a9md.jpg
Ze kan niet acteren maar mag wel eens mee in bad
vergeten zeker hoe super slecht Yasmine in het begine acteerde? zoals de meeste nieuwkomers (althans de jongere) meestal slecht zijn en tijdje nodig hebben om te groeien in rol en personage...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef Shirley het volgende:
Vreselijk! M'n kleine linkerteen heeft nog meer acteertalent dan die drie bij mekaar. Ineens veel te veel nieuwe jonkies erbij.
Straks krijg ik nog heimwee naar Yasmin en Stefano enzo...
Net als Sebastiaan Labrie, dus dat is zo raar nog nie.quote:Op woensdag 2 november 2005 07:34 schreef JohnDDD het volgende:
Nee Ray is 35?
ja dat zag ik ook, januari 1990.... terwijl de serie uberhaupt pas in oktober 1990 begonquote:Op woensdag 2 november 2005 08:54 schreef onbrokenwings het volgende:
Leeftijd wat Wiet klopt ook niet, stond in medisch dossier een datum met het jaartal 1990 ???
eindelijk erkenningquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
babette wat ben jij goed zeg.....
ik vrees dat het echtpaar De Vogel-De Bruijn vastgeroest zit in die serie.... hoe sneuquote:nu Ludo er nog uit en je kratje rose is onderweg.......
Hannie had dus eigenlijk een prenatale depressie en ze werd opgenomen voordat de moord op Frits plaats vond.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
ja dat zag ik ook, januari 1990.... terwijl de serie uberhaupt pas in oktober 1990 begon
Op dit punt zullen we het helaas oneens blijven denk ikquote:Op woensdag 2 november 2005 12:00 schreef babette21 het volgende:
ik vrees dat het echtpaar De Vogel-De Bruijn vastgeroest zit in die serie.... hoe sneu
quote:Medisch dossier: Hanny van der Kroeft
Postnatale depressie. 14-01-1990
Na de bevalling van een meisje had Mevr. van der Kroeft last van een verstoorde hormoonhuishouding. Er ontstond een tekort aan het hormoon progesteron, dat de balans tussen oestrogenen en progesteron verstoord () in het nadeel van progesteron. Mevr. van der Kroeft had last van hyperventilatie, slapeloosheid, vermoeidheid, lusteloosheid, concentratieverlies en agressiviteit. Maar de ziekte uitte zich ook in een fobie straatvrees en ze wilde haar kind iets aan doen. Dit probleem hield zich enkele weken aan en dus kunnen wij concluderen dat Mevr. van der Kroeft lijdt aan een postnatale depressie.
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef pberends het volgende:
Frits van Houten keert terug in GTST
Hallelujaquote:Het gerucht dat Bruni Heinke binnenkort weer te zien te zien is als Helen Helmink klopt niet, aldus RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |