Mee eens, kan er nog weinig over zeggen. De leeftijd vind ik wat laag voor leuke lijntjes, ben beetje bang voor nog meer verpubering van de serie, maar wat vers jong bloed is wel okay. Over de acteerprestaties kan je nog weinig zeggen, die ene in die tuinbroek viel me zelf nog wel mee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ach, vonden we die kinderen echt zo erg?
Ik vond het eigenlijk reuze meevallen... Ik vind Nina veel slechter acteren...
En waarschijnlijk transformeren die kinderen allemaal als ze naar school gaan, worden ze moeilijke pubers die het thuisfront zo missen dat ze ontsporen en verhoeren...
Of een hersentumorquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vreselijk, die kinderen die nu bij Bar wonen. Er moet toch beter acteertalent te vinden zijn? En Wiet.. what's next, kinderen die Coke en Speed heten? Wie verzint die namen daar, in godsnaamLudo en Janine
Ben benieuwd wat de duizeligheid inhoudt, zelf zei ik gelijk zwangerschap, of zullen het toch duizelingen van verliefdheid zijn?
Anique Pappers is een onbekende in het archief. De schrijvers waren zeker stoned toen ze de naam 'Wiet' bedachten. Het zou ook de namen van de 3 Fischers verklaren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
ze heeft een bekend gezicht... [* roept Iwan, de aftiteling-man]
en ze moet typisch zo'n assepoestertypje uithangen, van lelijk eentje naar stoeipoes ofzo
NEEEEEEEE!!! Tjemig, verzin eens wat origineelsquote:Janine is zwanger van Ray
Of Wytskequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:02 schreef Remzz het volgende:
Ze heet vast iets van Wieteke ofzo, maar het is gewoonte in GTST dat alle namen worden afgekort
Dat heb ik niet verzonnen, ik deel slechts mee wat ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:23 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
NEEEEEEEE!!! Tjemig, verzin eens wat origineels![]()
quote:Voor klachten over de verhaallijn moet je bij de scriptschrijvers zijn
hm had d'r liever met een hersentumor gezien... of iets anders terminaalsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:20 schreef kissa het volgende:
Janine is zwanger van Ray (zie pag. 241 van RTL-text)
Sylvia komt niet terug, hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Hmm, beetje ongeloofwaardig. Zo wordt misschien wel de mooiste exit ooit weer helemaal teniet gedaan.
Vergeet Dian, Linda en Frits dus niet, ik vind dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik dacht dat ONM aan het verjongen was, maar GTST is er heel wat harder mee bezig. Al die kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Dat is dan wel weer vrij kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is er al gezegd dat RTL Text pagina 351 meldt dat Frits van Houten (Casper van Bohemen) na de Kerst zal terugkeren in GTST?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef Iwan1976 het volgende:
De terugkeer van Frits met de kerst zou niet verkeerd zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef Frey het volgende:
Gelukkig blijft maar 1 van die 3 kinderen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
zometeen wordt ze weer opgeslotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
Ik vind Nina eigenlijk steeds leuker wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ach, vonden we die kinderen echt zo erg?
Ik vond het eigenlijk reuze meevallen... Ik vind Nina veel slechter acteren...
En waarschijnlijk transformeren die kinderen allemaal als ze naar school gaan, worden ze moeilijke pubers die het thuisfront zo missen dat ze ontsporen en verhoeren...
Net Benny Neyman.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Casper staat daar niet mooi op de foto![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM: Annemarie Klein & Joost van Walsum
Van Dennis waren het onderdrukte jeugdhormonen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je Fos heet val je blijkbaar op fossielen.
Hij kan samen met Dennis een clubje oprichten.
Dan graag tussen 6 planken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
Laat Martin van Steijn maar lekker schrijven. De terugkeer van Mickey vond ik niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |