quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Dat is dan wel weer vrij kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is er al gezegd dat RTL Text pagina 351 meldt dat Frits van Houten (Casper van Bohemen) na de Kerst zal terugkeren in GTST?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:26 schreef Iwan1976 het volgende:
De terugkeer van Frits met de kerst zou niet verkeerd zijn.
Wie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef Frey het volgende:
Gelukkig blijft maar 1 van die 3 kinderen.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:29 schreef DeTolk het volgende:Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook???quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
zometeen wordt ze weer opgeslotenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Beginnen ze in GTST nu ook al met puber-wordt-verliefd-op-bejaarde-verhaallijntjes?![]()
Ik vind Nina eigenlijk steeds leuker wordenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ach, vonden we die kinderen echt zo erg?
Ik vond het eigenlijk reuze meevallen... Ik vind Nina veel slechter acteren...
En waarschijnlijk transformeren die kinderen allemaal als ze naar school gaan, worden ze moeilijke pubers die het thuisfront zo missen dat ze ontsporen en verhoeren...
Net Benny Neyman.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Casper staat daar niet mooi op de foto![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM: Annemarie Klein & Joost van Walsum
Van Dennis waren het onderdrukte jeugdhormonen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je Fos heet val je blijkbaar op fossielen.
Hij kan samen met Dennis een clubje oprichten.
Dan graag tussen 6 planken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
Laat Martin van Steijn maar lekker schrijven. De terugkeer van Mickey vond ik niet zo geslaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komt die Mickey ook weer terug dan voor de 2é keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |