bij favo huidige personage heeft ze nul concurrentiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Als babette weer terug is en draaiend is, gaan we weer een GTST tournament houden met favoriete (huidige) personage
Zolang het Simon maar niet is vind ik alles best.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:15 schreef Suuz_ het volgende:
ik denk dat die kerel rien hoogendoorn is, die broer ofzo van frits?
Lul niet die is helemaal niet doodquote:
Nee oke maar het ging toch om Joost Buitenweg?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Joost Buitenweg niet, maar Rien Hogendoorn wel......![]()
Rien is neergeschoten door de huurmoordenaar van Trix, die eigenlijk voor Frits kwamquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Is Rien dood?
Kan ik me ook niet meer herinneren eigenlijk
Dacht dat ie naar het buitenland gevlucht was, kan me vaag een scene herinneren met een vliegtuig
haha wat coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Rien is neergeschoten door de huurmoordenaar van Trix, die eigenlijk voor Frits kwam
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha wat coolkan ik me dus echt niks meer van herinneren
Dan ben ik wel benieuwd wie we vanavond te zien krijgen, waarschijnlijk geen oude bekende
Hannie of Hennie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
Hedwig, Rick , Job , Isabella , Hannie![]()
Hennie en Hanniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
Hannie is echt super bezig. Hopelijk blijft ze nog een paar weken. Of een vaste rolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
Leuke aflevering tot nu toe!
Janine gaat mooi opgemaakt de brandstapel op
Ik moet ook steeds zo lachen om de poppen, lekker luguber plaatje geeft dat...
alleen jammer dat elke kloosterruimte zo overduidelijk hetzelfde decor is
Hannie is ook goed op dreef
Ik moest aan Friends denken, de aflevering waarin Rachel verhuist:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die flashbacks![]()
De terugkeer van Frits met de kerst zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof steeds meer ein dat Frist nog springlevend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |