Nou dat viel toch wel weer mee vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de verhaaltjes mag ze vanavond weer, waarna we weer tot volgende week vrijdag moeten wachten op de looks van Linda. Ze neemt wel de tijd om het hart van Robbedoesje te heroveren.
Wat je zegt, je moet die 2 eens naast elkaar zien staan zeg, Dian die een halve meter boven Nick uit toorntquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet echt shocking, dat jongetje die verliefd wordt op Janine. Ze hadden beter Laura kunnen nemen als loveobject, en die zich op dat moment zo alleen voelt dat ze denkt 'ach, what the hell, wat is erger dan met je eigen zoon naar bed', en dan maar een geheime relatie met die jongen aangaat
ik vind Nick en Dian geen leuk stelletje trouwens, ik hoop toch op een verzoening van Nick & Charlie.. dan mag Dian voor Dennis gaan..
Ja, inderdaad, echt welquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat speelde Nick weer lekker vandaag![]()
Bing gaat het nog druk krijgen met al die bakvissen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef pberends het volgende:
"Iedereen is hier blank"
Wat een racisten.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben Bing en Sjors nu eigenlijk al een keer geneukt?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben BingDorothea en SjorsJef nu eigenlijk al een keer geneukt?
Waarom zou je dat willen wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Hebben BingDorothea en SjorsJef nu eigenlijk al een keer geneukt?
Wetenschappenlijk onderzoek?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten![]()
maar ze moeten ze dan wel een beetje goeie verhaallijnen gevenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die hadden inderdaad niet langer moeten blijven, de meesten zullen het hier niet me eens zijn, maar ik vind dat we ze een kans moeten geven, Angela Schijf is ten slotte ook zo begonnen.
AUB nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:29 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien dat Janine gaat zeggen dat haar baby van die Fischer-gozer is?
Daar kan ze em mooi voor gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |