joostquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, Joost stond te trillen als een rietje, boven op de tafel samen met Chantal
En soms een enorme teleurstelling (nathalie merkte helemaal niks)quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is net als een uitgebreid voorspel, lang wachten en een kort hoogtepunt![]()
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:41 schreef Ferdii het volgende:
hij is al weg
nathalie ging naar de WC maar merkte niks van het naar beneden vallende geval
Tja............... Joost, het is geen held, maar dit had ik ook niet verwacht, in z'n onderbroek bang zitten wezen voor een muisje. Zelfs Dido, Lieske en Nathalie waren dapperder dan Joost.quote:
Ik heb het gemist wegens mensen in mijn huiskamer, maar gelukkig waren er wat users die e.e.a. in het streamtopic te plaatsten, dus ik ben weer bij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het gemist? Het hele huis was in rep en roer omdat er een muis on the loose was in het huis. Chantal stond op de bank en gilde het uit. De andere bewoners kropen over de grond om het beestje te vangen. Heeft al met al wel een half uurtje geduurd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
Heb ik nooit gezegd als newbie hoor APK, denk dat je met een andere newbie in de war bent??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
Ik denk dat dat juist het hele issue is! Ik heb inderdaad een jong kind dus no way dat ik in een BB huis zou gaan.
Wel lekker ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
De pix zijn ook wel leuk Gert:
[BB SC 610] Als de kat van huis is........
Al die newbies..... 1pot natquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd als newbie hoor APK, denk dat je met een andere newbie in de war bent??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
OOOOW das een zeikmoeder die nooit het BB huis in zou gaan!!!!! Ja oke dan snap ik het nu!![]()
Hebben we het ook net over gehad toevallig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel lekker ja.![]()
Zit jij nog steeds aan de baco elke BB-nacht, of is je habit inmiddels veranderd?
Is ook goed... maar bacardi is toch net even wat beterquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:56 schreef doka het volgende:
bah. doe mij maar een wico
ach, smaken verschillenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook goed... maar bacardi is toch net even wat beter
Ben bang dat ik een uur op antwoord moet wachten, omdat jullie hem allemaal nog op zomertijd hebben staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef PC eend het volgende:
Is luciano nog gesignaleerd?
Hmmm dus je zit me bewust te negerenquote:
Sorrie...... wanneer ben je newie af??quote:
Heb jij ook zo een jetlag ervanquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:16 schreef Gert het volgende:
Hee mensen, we hebben wel een uur extra hè.![]()
een uur extra om wat te doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:16 schreef Gert het volgende:
Na de ontgroening door APKquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorrie...... wanneer ben je newie af?? :
Ik voel me gewoon een uur minder dronken!quote:
Euhmmm zit ik daar op te wachten????????????? Ik hou er niet zo van om stront over me heen te krijgen in topicsquote:
Dat is toch vrij knap als je beseft dat je een uur langer hebt kunnen drinkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon een uur minder dronken!![]()
Niet tegenstribbelen, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmmm zit ik daar op te wachten????????????? Ik hou er niet zo van om stront over me heen te krijgen in topicsDus ik pass
![]()
Wat een zelfkenner ben jijquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:29 schreef Gert het volgende:
Het wordt steeds kanslozer hier.
Alle leuke mensen zijn al naar bed.
toetquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:29 schreef avonne het volgende:
koekoek
Ja.quote:
pssssst heb jij luciano nog gezien ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Soms kom je er ineens achter dat je je tussen louter loosers bevindt.
Nou had ik dat idee al heel sterk, in dit forum. Maar het is nu echt ovewéldigend.
vanwaar die obsessie met lucianoquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
pssssst heb jij luciano nog gezien ?
Ik heb daar wel eens onzin zien staan, weet niet meer wat, maar weet nog wel dat ik toen dacht dat je die site echt niet serieus kan nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:35 schreef avonne het volgende:
http://www.zijonline.nl/
hier enkele artikelen over BB5
geen idee of het betrouwbaar is.
Ik kreeg een ingevingquote:
Ik hoop dat er niks van klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Daarom moet ik ook nog maar zien of die ratelband er wel echt in komt.
Ach ja als die bewoners er ook zo over denken (en ik zou niet weten waarom niet) dan is het misschien niet eens zo ergquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niks van klopt.
Ratelband of all people.![]()
Met deze groep? Weinig kans.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ja als die bewoners er ook zo over denken (en ik zou niet weten waarom niet) dan is het misschien niet eens zo erg
Dat kan ik nog wel geloven, of een ander format, maar hij heeft vast niet dat hele huis (studio) laten bouwen voor 1 BB en lang laten leegstaan zal hij ook wel niet doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
Er stond ook dat er in januari een BB Vips komt
dit staat erquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:46 schreef MissHobje het volgende:
avonne ??
Heb je het stukje wel gelezen![]()
Tis pas in januari .. en dat wordt dan een VIPS BB .. soort herhaling van het project wat eerder al was met bekende BN-ers![]()
Stoppen ze BN-ers 2 maanden in dat huis
Nogal een kromme zin.quote:
Zeker is in ieder geval dat Emile Ratelband een van de bewoners van het V.I.P.-huis zal zijn. Ratelband heeft echter eerst nog een ander klusje te klaren. Hij zal binnenkort het huidige huis ingaan om de bewoners en wie het allemaal niet gelooft: heel binnenkort maakt Emile Ratelband -als voorproefje op wat komen gaat- zijn entree in het Big Brother-huis!
Och hij kan ze toch lekker gaan irriteren ( die uitwerking heeft hij kennelijk ook op jouquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:48 schreef Rica het volgende:
[..]
Met deze groep? Weinig kans.
Op zich mag er best iets gebeuren om weer wat leven in de brouwerij te brengen maar dan hoop ik toch echt iemand anders.
en dit ook :quote:
Ja ja.. Hoe minder Emile ik zie, hoe beter.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Och hij kan ze toch lekker gaan irriteren ( die uitwerking heeft hij kennelijk ook op jou) en de hele tijd inwrijven dat het watjes zijn omdat ze geen 1 opdracht halen
Behalve met muntz dan hequote:Op zondag 30 oktober 2005 03:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ja.. Hoe minder Emile ik zie, hoe beter.
Muntz? Zegt me niks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve met muntz dan he
Daar kon ik geen genoeg van krijgen
Er lag net ook iemand te lachen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:00 schreef doka het volgende:
dido praat weer in haar slaap
Je kent het vast wel, en anders heb je heel wat gemist, zeker als Ratelbandhaterquote:
lolquote:Op zondag 30 oktober 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kent het vast wel, en anders heb je heel wat gemist, zeker als Ratelbandhater
Rob muntz die gaf een grandioze ratelband imitatie weg, vlak voor de neus van de echte ratelband.
Die positivo werd daar nogal kwaad om en gaf hem een knietje en begon de camera te slopen![]()
Prachtig!quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
Je kent het vast wel, en anders heb je heel wat gemist, zeker als Ratelbandhater
Rob muntz die gaf een grandioze ratelband imitatie weg, vlak voor de neus van de echte ratelband.
Die positivo werd daar nogal kwaad om en gaf hem een knietje en begon de camera te slopen![]()
Daar zijn ook dvd's van, als je dat eens ziet moet je het echt downloaden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 04:14 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Nee nooit gezien. Ik kijk erg weinig tv, eigenlijk alleen zo nu en dan een film of een documentaire.
Lieske is zo geobsedeerd bezig met voedsel en gewicht, dus die weet dat wel, het kan niet anders dan dat iemand het gestolen heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:04 schreef Marrije het volgende:
Lieske zei gisteren al dat ze een cracker miste. Rob wist van niks.
De mijne is op zondag open van 1100 tot 1500. Ik ga pas rond 1300, dan is het lekker rustig. Voel me trouwens altijd lekker als ik weer terug ben, alleen de discipline om er 2 keer per week heen te gaan, heb ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga zo ook fitnessen Peter6000. Geen solidariteitsactie, maar ookomdat ik al anderhalve week niet geweest ben (was vorig weekend weg, dus kon ook niet). Zag alleen net dat het nog te vroeg is, de sportschool is nog niet open.
Zouden de bewoners weten dat het nu wintertijd is?
Sport ze, wel vroeg hoor: half 9 op een zondag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:20 schreef Jojogirl het volgende:
Ja die discipline mis ik ook. Hier is ie open van half negen tot vijf, dus ik ga zo eens mijn spullen zoeken. Moet alleen lopen, das wel balen, mijn fiets is kapot.
Ik dacht trouwens dat het klokje van de jacuzzi het nog wel deed. Want hoe weten ze anders z precies wat de tijd is?
Oh...shit.....vergeten!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:16 schreef Gert het volgende:
uit de streamverslagen.quote:Menno vertelt nu aan Roel dat iemand geld kan hebben gekregen en dat moet verstoppen
Roel "Ja, echt? Heb je net een opdracht afgemaakt, en dan moet je dat achter een planje daar verstopt... Lijkt me wel grappig. Ik zou echt niet weten wie.
Menno "misschien dat iemand al 10 duizend heeft
Roel "Lijkt me wel flippen."
Menno "Lies had 500 briefjes van 10, los"
Roel "5 pakketjes, dat is aardig wat, man. Kom je uit de dagboekkamer en heb je opeens zon pak bij je"
tja ik kan me anders oook geen andere reden vinden waarom hij met roel hierover begint als iedereen weg is ...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef Falco het volgende:
Supergaaf van Menno, dat hij het zo speelt
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:36 schreef versabommie het volgende:
Op zondag 30 oktober 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
uit de streamverslagen.
Menno zegt dus : Hey vuile hufter, ik weet dat je geld achter de hand hebt, als je dat geld wil houden, dan zou ik me als ik jou was maar eens gaan gedragen naar mij toe. Vanaf nu ben jij mijn beotch!
Menno zei ook nog ergens dat je niet naar zo'n persoon moet gaan zoeken (omdat die danhet geld kwijt is)
Wel lache als Menno van elke bewoner iets cruciaals weet en ze allemaal afgaat zoals nu met roel....donderdag 0 stemmen voor Menno en alle bewoners die niet weten wat ze overkomtquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]roel is gewaarschuwd.. en een gewaarschuwd man telt voot twee, dus menno heeft eik twee bitches
goedemorgenquote:
ow dat is wel heel sluw, denk je dat roel nu niet op menno gaat stemmen?? nee denk het niet idd, roel is niet gek, die denkt vast dat menno meer weet dan ie laat blijken en zal dat risico nooit durven lopen natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel lache als Menno van elke bewoner iets cruciaals weet en ze allemaal afgaat zoals nu met roel....donderdag 0 stemmen voor Menno en alle bewoners die niet weten wat ze overkomt![]()
BB kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
ja relaxed is dat he?? én lekker uitgeslapen, én de hele dag nog voor je![]()
ik zit te bedenken wat ik allemaal voor leuks kan gaan doen vandaag![]()
goedemorgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen...
Rob trekt z, n been aan![]()
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huisquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
i'm freaky muizemeis en als ik de streams niet kan volgen kom ik af en toe ff spoken in dat huis
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB kijken![]()
Bridget zei bij bvd dat wij streamers Freaks ehhh Fans zijn....
ssstttt!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Was jij dus die muis die ze vannacht wilden vangen....
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en nee BB kijken doe ik zelden, kan niet zo vaak de streams aan hebbenlees alleen hier op het forum mee...
nee wil dr echt ff uit hoor vandaag, is prachtig weer... zijn de winkels niet open in amsterdam ofzo, ga ik gezellig ff shoppen en terrasje pakken enzo
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ssstttt!!!
stil nou niet zeggen anders kom ik er nooit meer in he!!
in dat geval ga ik op boekenjacht denk ik vanmiddag...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt waar Lieske vandaan komt dus A'dam is ver ver ver weg.... Maar volgens mij zijn de winkels daar 24/7 open....
ja ik weet hetquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou je mag dan wel wat voorzichtiger zijn want je was bijna geplet....
Daar leek het wel op ja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
ik vind dat... echt gadverdamme, TEILTJE!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:56 schreef rosmalen het volgende:
ik dacht eerst dat chantal klaar kwam..
ik heb me niet láten vangen, wel even de feiten op een rijtje jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik merk dat ik rond dezelfde tijd uit bed ben gerold als een aantal anderen...
Dat uurtje extra is best wel lekker....
Mogge trouwens... *koffie uitdeelt*
Muis nog niet gevangen?
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:09 schreef muizemeis het volgende:
heb een goede site gevonden
koopzondag
Muizemeis gaat dr straks vandoor, lekker shoppen
goedemorgen weerquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
ja heb ik ook gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Thx... Heb hem effe bij de favo gezet.
's morgens zo vroeg al gaan sporten terwijl wij allemaal nog lagen te slapen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
MoggeVoor de tweede keer dan want ik was er straks al, maar komt net terug uit de sportschool.
En in A'dam zijn de winkels volgens mij elke zondag open (rare feestdagen uitgezonderd).
Wauw, wat ben jij sportief....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
goedemorgen weer![]()
lekker gesport??
iedereen is natuurlijk veel vroeger dan normaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:15 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja.Het was alleen veel drukker dan normaal op dit tijdstip, vast door dat uurtje extra vannacht.
jij brengt me op een erg goed idee voor BB door en voor fokkers!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
Je hebt gelijk hoor schat....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, tss ik moet toch wat als de bewoners nog slapen en er op Fok ongeveer 1 nieuw bericht per minuut wordt gepost.
Die komt er pas uit als de muis gevangen is....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:19 schreef Marrije het volgende:
En Ingrid is ook uit bed.
Kom op Sjan, ook uit bed![]()
ik denk dat ik volgende week zaterdag pas weer langs kom.... ik hoop dat ze lekker tot die tijd in bed blijftquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die komt er pas uit als de muis gevangen is....
Veel plezier meis...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
oke ik ben dr vandoor, ff uitgebreid douchen endan naar amsterdam... is vast al wel iets open waar we wat kunnen gaan eten en daarna vol goede moed op boekenjacht
wens jullie een enerverende en sportieve Bb dag toe, ik lees het vanmiddag wel weer
tot later!!![]()
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Rob is aan het zeiken dat ze gisterenavond nog Yoghurt gegeten hebben... Is hij de baas ofzo?
'Moeten ze niet doen hoor, dat is voor 's ochtends bij de creusli en verder moeten ze eraf blijven"
Ja precies...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij baas voedsel is.... Hij gaat wel ver ja.... en het rare is dat ze het nog pikken ook...![]()
Rob is nu eenmaal opperhoofd.... Feit!quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:36 schreef Xalopalyps het volgende:
Rob is gewoon een schijtaap die alles wilt regelen, hij denkt gewoon dattie de baas is, ik kots op 'm![]()
Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme Rob...
Nu beginnen ze zelfs al aan hem te vragen hoevéél yoghurt ze mogen hebben....
gelukkig wel...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, zo zijn vrouwen... conflicten vermijden![]()
Moggeh Scanquote:
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook de yoghurt is verdeeld, er zijn in totaal 'maar' 6 pakken gekomen.
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
Tja, dat controlerende gedrag gaat mij gewoon iets te ver.
Moet ik trouwens zeggen dat Naat er wel over aan het mopperen was in de badkamer, maar weerniet tegen Rob zelfquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de ene kant helemaal mee eens, dat hoeft hij mij ook niet te vertellen, MAAR de anderen laten het zich welgevallen. En dat vind ik dus wel weer leuk aan Rob, die gaat dan vrolijk door met zijn rol als kleuterleider.
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát snap ik nog.... Maar ik wordt er een beetje ziek van dat Rob als een halve hitler dat huishouden runt.... Hij bepaald gewoon... punt! En dat gedrag valt bij mij gewoon niet goed....
Hij bepaald niet alleen hoevéél yoghurt je mag pakken (wat nog te begrijpen zou zijn) maar zei net dus ook wannéér de bewoners yoghurt mogen pakken... Alleen 's ochtends dus. En daarnaast ook nog ff dat ze éérst de cruesli in het bakje moeten doen en pas daarná de yoghurt...
En waar zijn de screens daavanquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moggeh Scan![]()
je hebt wat gemist... (Borsten alarm Lieske.... 2 seconden....)
Is idd wel lekker makkelijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
wat is het verschil met de trainingsschema's van Menno? Die bepaalt vanuit zijn achtergrond wat de beste manier van trainen is, pikt ook iedereen. Rob heeft blijkbaar ervaring met het verdelen van voedsel of het runnen van een huishouden. Iedereen pikt dat, hoeven ze namelijk niet zelf na te denken....
Tja...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo is dat. Bovendien had die vent allang niet meer in het huis horen zitten. Dus dimmenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hij het rantsoen verdeeld vind ik prima hoor.....
Maar hij draaft door.... Ik bepaal zélf wanneer ik m'n yoghurt eet. Al kom ik er verdorie midden in de nacht m'n nest voor uit.....
Volgensmij heeft zij echt de meeste voorstudie verricht van iedereen in het huis. Met grote voorsprong zelfs als ik d'r zo hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is er dus een pak yoghurt verdwenen...?
Ach, daar heb je tegenwoordig van die handige DVD's voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ach, zo lang Naat nog aan een ander moet vragen hoeveel minuten je een ei moet koken dan denk ik dat het wel ok is dat Rob kooktquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ervaring met je eigen eten kopen verdelen en klaarmaken heeft als het goed is elke volwassene. Sportschema's vind ik heel wat anders, die kan echt niet iedereen maken.
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadverquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Chantal zit net te vertellen dat ze zelfs de buitenlandse BB's bekeken heeft via internet....
En dan wordt Menno verweten dat hij zich 'ingelezen' heeft.... ?
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en iedereen daar vindt het blijkbaar wel best zo....zoals ik net al zei: dan hoeven ze zelf niet na te denken....zijn ze allemaal niet zo goed in of hebben ze gewoon geen zin in. Dan is het toch heerlijk als er een "papa" is die het allemaal regelt?
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er is vannacht Yoghurt gegeten.... Volgens Rob te veel (half pak ofzo)
Ik weet overigens ook niet wíe de yoghurt op heeft, maar Rob loopt er behoorlijk over te zeiken.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
heb je je al opgegeven voor bb6 ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat had hij bij mij dus niet voor elkaar gekregen
En nee dat is géén grootspraak. Ik ben gewoon een sjagerijnig kutwijf 's ochtends en als iemand dan zó tegen me zou beginnen...![]()
![]()
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar deze twee weten wel akelig veel hoor.. gadver![]()
![]()
Denk dat Joost alleen knotsen, chips en pizza's bestelt....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, het gaat dus om een half pak. Thanks.
Daarom, je zag toch vorige week al dat Joost met die bonenopdracht totaal doordraaide toen Rob in dat andere groepje zat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als je die taak van het eten inkopen en verdelen aan Joost overlaat....blijft dan weinig volwassens van over denk ik...
Dat is trouwens de reden waarom Rob wel weg mag van mij......wordt volgens mij een enorme chaos en dat is een stuk leuker om naar te kijken dan dat saaie gedoe van nu....
Nope......quote:
Was rustig.... Het hoogtepunt was het muizen vangen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen allen,
Heb ik gisteravond nog een hoerenfeest gemist of was het rustig?
Dat zou dan Menno moeten zijn, maar die weet dan weer niet dat de rest hem verwijt dat ie zichzelf zo heeft voorbereid. Eigenlijk vertellen ze die jongen helemaal niks en maken ze hem alleen maar zwart achter zijn rug omquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...
Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..
Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Als wij weten dat je Flugeltje van Fok bent dan zijn we wel aardig voor je hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope......
Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope......
Niet dat ik per definitie niet zou willen, maar er zijn een aantal issues... Ten eerste: krijg ik vrij van m'n werk. Ten tweede: Kan ik 'ons mam' en m'n mannetje zo lang missen. Ten derde: ik ben dik en hoewel ik goed in m'n vel zit weet ik niet of ik het naast me neer zou kunnen leggen dat er, bijvoorbeeld hier op fok, over m'n lichaam gebashed zou worden.
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
Bij mensen die Dido of Lieske dik vinden zit naar mijn mening meer dan één draadje los.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
Als ik nu af en toe al eens zie dat Dido of Lieske dik genoemd worden...![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:07 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga even uitgebreid van de laatste "zomer"dag van het jaar genieten, ik lees vanavond wel wat er allemaal weer niet gebeurd is...
tot later....
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou binnen no-time met m'n kop op een nijlpaard gesoept in het fake-pics topic terug te vinden zijn......
Precies.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:08 schreef cuall het volgende:
[..]
zit er wel in ja, zo gaat dat hier op Fok
![]()
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies.....
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
Ik vrees dat chantal zelf niet eens doorheeft, dat ze in feite hetzelfde gedaan heeft. Domme koe is het af en toequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit dát ze zich ingelezen hebben hoor... Zo speel je het spel gewoon. Ik had het zelf ook zo gedaan eerlijk gezegd. Je gaat voor die poet en dan is het alleen maar prima als je jezelf goed voorbereid...
Het verschil is dat Chantal het Menno verwijt dat hij zich ingelezen heeft..... Bovendien geeft Menno het ook gewoon toe en Chantal vindt dat reden om hem af te vallen..
Ze weet zo veel over eerdere BB's dat ik ook niet begrijp dat de andere bewoners haar niet een keer voor de voeten gegooid hebben dat ze zélf ook wel heel goed voorbereid is....
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een afwijkend uiterlijk kan ook iets zijn waar juist vele mensen zich mee kunnen identificeren. Mensen knappen eerder af op gedrag en karakter dan op uiterlijk bij BB denk ik...
Nee, maar dat zou ook wel eens aan het karakter van die persoon kunnen hebben gelegen natuurlijk...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant en geen overduidelijke lelijke dingen. Ik denk dat je als je daar niet aan voldoet, je op karakter en gedrag heel ver kotm, maar het uiteindelijk toch niet wint.
..ik zou er OOk niet in gaan hoor,quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies.....
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....
Kun je je de benen van BB4-winnares Jeanette nog herinneren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
Maar de winnaars vielen toch meestal wel inde categorie, maatje aan de slanke kant
Ik zag gisteren bij JOnathan Ross op de BBC ene Jane. een flink gezette vrouw met een onverstaanbaar accent, scouser geloof ik. NOg steeds razend populair in allerlei programma's. Ondanks dat ze BB niet gewonnen had drie jaar terug.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is er al één BB geweest waar een dik of lelijk iemand gewonnen heeft? Die liggen er juist binnen no-time uit....
idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat je niet kúnt winnen als je een afwijkend uiterlijk hebt... En áls ik het huis inga is het alleen voor de winst... De ervaring kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Dat zou idd ook een reden kunnen zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou me niet zo snel opgeven omdat ik bang ben dat er allerlei dingen over je naar buiten komen die je misschien liever voor jezelf houdt. niet dat ik zoveel lijken in de kast heb liggen maar toch....
Precies,quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd, alle leugens die ik in mijn leven verkondigd heb wil ik graag zo houden.....![]()
Ik wel ja. Perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je je de benen van BB4-winnares Jeanette nog herinneren?
Waarom zou je anders je leven drie maanden lang in de wachtstand zetten??quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwens.. sorry
![]()
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is voor mij eigenlijk al een reden dat je niet mag winnen trouwens.. sorry
![]()
Ik denk toch dat er genoeg mensen zijn die er, net als ik, echt puur voor de ervaring in zouden gaan. Het klinkt heel cliché, maar het lijkt mij echt een uitdaging en een hele leuke belevenis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom zou je anders je leven drie maanden lang in de wachtstand zetten??
Ik denk dat ze zónder prijzenpot heel wat minder kandidaten aan zouden trekken....
Nope hier doet ie het perfectquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
Bij mij loopt stream3 te bufferen als een gek .
Zijn we meer mensen Die er last van hebben?
Het loopt hier als een zonnetje (versatel)quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
Bij mij loopt stream3 te bufferen als een gek .
Zijn we meer mensen Die er last van hebben?
Mag wel, maar dan heb je mijn symathie niet. Dat is alles.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef MissX het volgende:
[..]
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??
vreemd ik heb ook versatel maar het blijft maar bufferen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet regenworm (Versatel), alle 4 doen ze het prima hier).
* Jojogirl gaat er trouwens vandoor. Lekker naar het strand en de film.Tot later.
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strandquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef Jojogirl het volgende:
Ik niet regenworm (Versatel), alle 4 doen ze het prima hier).
* Jojogirl gaat er trouwens vandoor. Lekker naar het strand en de film.Tot later.
gelukkig houden ze al een tijdje hun mondquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Ons favoriete roddelduo De Kraai en Het Been zit weer buiten te lullen
Ik vind Roel zelf ontzettend bekrompen en kinderachtig dus ze mag wel een keer iets terug doen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef farceman het volgende:
Wel beetje kinderachtig van Dido om Roel niet wakker te maken terwijl ze dat hadden afgesproken.
Beetje blubberig, maar wel lekker, ja.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:22 schreef MissX het volgende:
[..]
waarom mag je niet winnen als je niet voor de poen gaat??
Er is volgens mij niemand die dat niet doet, als je zegt dat je het niet doet, lieg je gewoon in mijn ogen. Er is niemand die denkt, oh ik ben eruit gestemd. Maar ik heb zooo een fantastische ervaring gehad. Iedereen denkt echt wel "kut dat geld loop ik nu mis". Heb ik het daarom allemaal gedaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strand![]()
Jade Goody.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij JOnathan Ross op de BBC ene Jane. een flink gezette vrouw met een onverstaanbaar accent, scouser geloof ik. NOg steeds razend populair in allerlei programma's. Ondanks dat ze BB niet gewonnen had drie jaar terug.
Bang een 2 uurtjes te rijden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af waarom ik in het oosten woon.... ik wil ook naar het strand![]()
wel een leuk koppiequote:Op zondag 30 oktober 2005 11:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Jade Goody.
[afbeelding]
Geweldig mens. Ik heb in een deuk gelegen tijdens dat interview met Ross.
quote:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand....is erg lekker hoor... Maar ja, jullie hebben in het oosten...ehhh...tja....ehhh...wát hebben jullie eigenlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
en ook weer 2 uur terug....quote:
Rustquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand....is erg lekker hoor... Maar ja, jullie hebben in het oosten...ehhh...tja....ehhh...wát hebben jullie eigenlijk?
altijd zo klote dat je er een poos voor moet rijden he en niet spontaan kan gaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand....is erg lekker hoor... Maar ja, jullie hebben in het oosten...ehhh...tja....ehhh...wát hebben jullie eigenlijk?
nou ben ik echt weg
En?quote:
klopt, ik heb een aantal jaren een stacaravan in Heino gehad, de rust was oorverdovend...quote:
Ik kan je verzekeren dat 10 minuten met de tram relaxter is.quote:
Ja, vind ik ook.quote:
t Gros van de mensen wil toch vooral aandacht. Zoals zo'n nathalie die heeft toch al eerder dingen gedaan voor tv, cash and carry?. Volgens mij heeft Rob dat ook ,die wil toch ook een doorbraak als zanger of zo. Allemaal verborgen agenda's.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
volgens mij ook, de ervaring is volgens mij niet de hoofdmotivatie. Zonder prijzenpot ging er niemand in zo'n huis zitten hoor.
Slimme meid!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Ze is door deals met Engelse bladen zoals OK magazine en workout DVD's miljonair geworden.
Ja, maar onmogelijk is het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat 10 minuten met de tram relaxter is.![]()
Misschien om wallen tegen te gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Lieske aambeienzalf gebruikt?
Grote afknapper....
Ze is ook niet blond meer. Maar leuk mens idd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Ze is door deals met Engelse bladen zoals OK magazine en workout DVD's miljonair geworden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ze is ook niet blond meer. Maar leuk mens idd.
OMFGquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Muerte het volgende:
De grote blanke muizenjager is ook wakker.
Gisteren:
[afbeelding]
Nou, leuk.quote:
joost en roel doen met wat maar het is wel erg minimaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:35 schreef cuall het volgende:
Als Roel en Joost zich niet wat meer gaan inzetten, gaan er hopelijk wel sancties komen![]()
Joost heeft nog wel wat gedaan, voorzover ik heb gezien, maar Roel heb ik echt nog heel weinig zien doen
Ach je hebt ook gewoon gelijk! Je moet er gewoon effe wat voor over hebben....quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
joost en roel doen met wat maar het is wel erg minimaal.
Wordt tijd dat BB gaat ingrijpen.
Een strafschema van 2 uur om 2 uur 's nachts lijkt mij wel leuk
Precies! Lekker ritje ook nog, in de zon.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach je hebt ook gewoon gelijk! Je moet er gewoon effe wat voor over hebben....
In Amerika draaien de hun hand er niet voor om, om effe 500 km per dag te rijden als het moet....
BB3 was goed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef itsme het volgende:
itsme verlangt terug naar BB3![]()
Battles, arm en rijk en interessante mensen. frank, Andries, gert jan,kelly,diane
Ben op de site van Andries zijn colums aan het lezen en kreeg echt heimwee.
[afbeelding]
bron: http://www.big-andries.nl/
Wat voor geheim dan, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:45 schreef versabommie het volgende:
Heeft Menno ondertussen al andere mensen aangesproken en verteld dat hij hun geheim kent?
Roel die gaat pootjes geven en doodliggen voor Menno![]()
Ik verheug me al helemaal op deze week.
Nancy en richard nog steeds bij elkaar, en een kind? wowquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op de site van Andries heeft oud-bewoonster Nancy wel een aardige opmerking over Tanja's aby, volgens BB de allereerste BB-baby:
"Het feit dat men ook haar kindje de eerste Big Brother baby noemt, klopt sowieso al niet want die hadden wij al."
Ik hoef hier denk ik niet uit te leggen dat Nancy en Richard uit BB3 een kind hebben en zijn getrouwd dus wat betreft de eerste echte BB-baby moeten we toch bij hun zijn lijkt me...
Kan me hier wel een beetje in vinden. Roel heeft altijd z'n woordje klaar, weet altijd alles beter (louter op basis van theorie) en vindt zichzelf heel wat. Maar ondertussen istie eigenlijk betrekkelijk lui en oninteressant. Hij valt meestal slechts standaard terug op z'n studie of drugservaringen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Roel is altijd zo van de grootspraak met dit soort weekopdrachten maar eigenlijk is het gewoon een aartsluie flikker...
Ik hoop zo dat er een sanctie volgt of dat de opdracht door hem mislukt, al zal de groep het hem wel niet kwalijk nemen... ze vinden Roel allemaal zo geweldig
natuurlijk dikke bullshit....quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Op de site van Andries heeft oud-bewoonster Nancy wel een aardige opmerking over Tanja's aby, volgens BB de allereerste BB-baby:
"Het feit dat men ook haar kindje de eerste Big Brother baby noemt, klopt sowieso al niet want die hadden wij al."
Ik hoef hier denk ik niet uit te leggen dat Nancy en Richard uit BB3 een kind hebben en zijn getrouwd dus wat betreft de eerste echte BB-baby moeten we toch bij hun zijn lijkt me...
Kwestie van definitie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |